POZIV NA DOSTAVU PONUDA – NABAVA USLUGE izrade izmjene prostornog plana Grada Iloka

 

POZIV NA DOSTAVU PONUDA – NABAVA USLUGE izrade izmjene prostornog plana Grada Iloka

u okviru projekta „Izrada prostornog plana nove generacije putem elektroničkog sustava „ePlanovi“ za Grad Ilok

Evidencijski broj nabave: JN –  22/2024

O projektu:

NAZIV PROJEKTA:       Izrada prostornog plana nove generacije putem elektroničkog sustava „ePlanovi“ za Grad Ilok

BROJ PROJEKTA:         NPOO.C2.3.R3-I7.01.0219

IZVOR FINANCIRANJA: Sredstva Europske unije iz Mehanizma za oporavak i otpornost (Nacionalni plan oporavka i otpornosti 2021.-2026.) 

Ilok, listopad 2024. godine

SADRŽAJ

SADRŽAJ

  1. UPUTE PONUDITELJIMA ZA IZRADU PONUDE:
  • OPĆI PODACI O NARUČITELJU
  • PODACI O PREDMETU NABAVE
  • KRITERIJ ZA ODABIR GOSPODARSKOG SUBJEKTA (UVJETI SPOSOBNOSTI)
  • PODACI O PONUDI
  • OSTALE ODREDBE

 

  1. PRILOZI:

PRILOG I. PONUDBENI LIST

PRILOG II. TROŠKOVNIK

PRILOG III. IZJAVA O NEKAŽNJAVANJU

PRILOG IV. POPIS USLUGA PRUŽENIH  U GODINI U KOJOJ JE ZAPOČEO POSTUPAK JAVNE NABAVE I TIJEKOM 3 (TRI) GODINE KOJE PRETHODE TOJ GODINI (2021. – 2023.)

PRILOG V. KRITERIJI OCJENJIVANJA PONUDA KOD ODABIRA EKONOMSKI NAJPOVOLJNIJE PONUDE

 1. UPUTE PONUDITELJIMA ZA IZRADU PONUDE      

 

1.1. OPĆI PODACI O NARUČITELJU

Podaci o Naručitelju

                        Naručitelj: Grad Ilok

                        Sjedište: Trg Nikole Iločkog 13, 32236 Ilok

                        OIB: 83038408398

                        Telefon: 032/592-950

                        e-mail: grad.ilok@ilok.hr

                        Internetska adresa: http://www.ilok.hr 

 Podaci o osobi zaduženoj za komunikaciju s ponuditeljima

 Ime i prezime: mr .sc. Ivana Arambašić dipl. iur.

 e-mail: grad.ilok@ilok.hr

 Telefon: 032/592-950

Evidencijski broj nabave: EJN –  22 /2024 Nabava usluge izrade izmjene prostornog plana Grada Iloka

Sukob interesa

Sukladno članku 3. Odluke o jednostavnoj nabavi odnosno članku 80. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/2016, dalje u tekstu ZJN 2016), a vezano za odredbe članka 76. i 77. ZJN 2016. i sprječavanje sukoba interesa, Naručitelj je u sukobu interesa:     

  • za osobe iz članka 76. stavak 2. točka 1. ZJN 2016. (čelnik tijela):
    • OPG Marina Budimir, Stjepana Radića 66, Ilok, OIB: 54706534081

 Vrsta postupka  nabave

Za sklapanje ugovora o nabavi naručitelj, sukladno članku 42. Statuta Grada Iloka (“Službeni vjesnik” Vukovarsko-srijemske županije br. 11/13, 4/18, 9/19, 4/20, „Službeni glasnik“ Grada Iloka br. 2/21, 8/21) i Pravilniku o provođenju postupaka jednostavne nabave KLASA: 406-01/24-03/8, URBROJ: 2196-02-02-24-3 od 26. veljače 2024. godine provodi se postupak jednostavne nabave objavom Poziva za dostavu ponuda na internetskim stranicama Grada Iloka uz osiguranje odgovarajućeg revizorskog traga, dostavom poziva na adresu tri gospodarska subjekta.

Procijenjena vrijednost nabave iznosi 24.000,00 eura bez PDV-a.

 

1.2. PODACI O PREDMETU NABAVE

Predmet nabave: Nabava usluge izrade izmjene prostornog plana Grada Iloka

Opis predmeta nabave:

Sadržaj usluge:

Izradu izmjene i dopune trenutno važećeg Prostornog plana uređenja Grada, koji je izrađen kao prostorni plan stare generacije, a izmjenama i dopunama Plan će se izraditi u formi prostornog plana nove generacije, što je i osnovni cilj provedbe postupka prema Odluci izrađenoj u

“ePlanovima”. U sadržajnom smislu nisu predviđena konceptualna odstupanja, već samo eventualne manje izmjene i dopune radi prilagodbe Plana novim propisima i omogućavanje provedbe zaprimljenih inicijativa građena i pravnih osoba, kao i omogućavanje provedbe gradskih projekata u svrhu razvoja javne i društvene infrastrukture na području Grada.

 

Razlozi za donošenje izmjene i dopune Plana su sljedeći: usklađenost sa zakonskim i podzakonskim okvirom (Zakonska obveza izrade izmjene i dopune Plana i usklađenje sa Zakonom i Usklađenje s planom više razine) i određivanje novih prostorno planskih rješenja.

 

Usluga se temelji na odredbama propisa:

  • Zakon o prostornom uređenju („Narodne novine“ broj 153/13, 65/17, 114/18, 39/19, 98/19, 67/23) ; (u daljnjem tekstu: Zakon)
  • Pravilnik o prostornim planovima („Narodne novine“ broj 152/23); (u daljnjem tekstu: Pravilnik)

 

Izrada izmjene i dopune prostornog plana lokalne razine Grada Iloka nove generacije i Prostornog plan uređenja grada Iloka izradit će se putem elektroničkog sustava „ePlanovi“ sukladno Zakonu o prostornom uređenju.

Po završetku izrade Prostornog plana nove generacije koji će biti usvojen od strane predstavničkog tijela lokalne samouprave, isti će bit vidljiv u Informacijskom sustavu prostornog uređenja (ISPU) putem elektroničkog sustava „ePlanovi“, kao i Odluka o donošenju izmjene i dopune Prostornog plana uređenja Grada Iloka.

 

Nova prostorno – planska rješenja moguća su temeljem posebnih sektorskih studija, analize stanja terena, razvojnih planova lokalne uprave i samouprave, izvješća prema članku 85. Zakona, kao i drugih relevantnih podataka prikupljenih od strane javnopravnih tijela i relevantnih pravnih osoba, te će obuhvaćati proširenja postojećih i utvrđivanje novih građevinskih područja, kao i drugih od utjecaja na uređenje prostora, pri čemu se radi o manjim izmjenama i dopunama, od kojih su najvažnija:

 

– prenamjena k.č. 292 k.o. Ilok u odgojno – obrazovno (predškolsko) za izgradnju dječjeg vrtića

– prenamjena k.č. 892 k.o. Ilok u javnoj namjeni

– utvrđivanje građevinskog područja na k.č. 2730/1 k.o. Ilok

– povećanja etažnosti na k.č. 1482 k.o. Ilok

– utvrđivanje područja za izgradnju Pleistocenog ledenodobnog megaparka na k.č. 300 k.o. Mohovo

– utvrđivanje izdvojenih dijelova GP naselja na lokacijama kuća u kojima ljudi žive na lokacijama Radoš, Jecinac, prema stanju na terenu

– utvrđivanje GP u industrijskoj proizvodnoj namjeni k.č. 2186/3, 2188, 2189 i druge prema zaprimljenoj inicijativi

– prenamjena ribnjaka “Iganovo brdo” i okolno prodručje za sportsko – rekreacijsku namjenu i/ili za sadržaje etno i ekološkog turizma.

 

Zahtjevi koji se odnose na zahvate iz nadležnosti Lučke uprave, potrebno je unijeti u PPUG sukladno nadležnosti za prostorni plan lokalne razine i na način da zahvati područne i državne razine budu sukladni prostornim planovima odgovarajuće razine.

 

Eventualne dodatne inicijative zaprimljene do početka izrade nacrta prijedloga izmjena i dopuna Plana prema Odluci, a koje nisu suprotne zakonskoj regulativi i prostornim planovima više razine, mogu se prihvatiti kao nova rješenja.

 

Usluga obuhvaća:

 

– izrada planskog rješenja građevinskih područja i pripadajuće namjene površina GP

– unos zaprimljenih podataka za građevine, zahvate i površine državnog i područnog (regionalnog) značaja i usklađenje planskog rješenja namjene površina izvan građevinskih područja sukladno zaprimljenim podacima nadležnih Zavoda (državni i županijski)

– izrada konačnog nacrta Odluke o izradi Plana za usvajanje na Vijeću

– izrada koncepta upita za javnopravna tijela i osobe za izdavanje zahtjeva prema članku 90. Zakona

– izrada planskog rješenja i svih nacrta prijedloga Plana sukladno Zakonu i Pravilniku

– izrada koncepta objava i oglasa prema propisima za provedbu javne rasprave

– izrada koncepta poziva nositelja izrade Plana odgovarajućim javnopravnim tijelima i osobama za sudjelovanje u javnoj raspravi

– suradnja kod provođenja javnih rasprava i javno izlaganje

– izrada izvješća o provedenim raspravama

– izrada nacrta Odluke o donošenju Plana

– izrada elaborata Izvornika Plana u analognom i digitalnom obliku

– izrada pročišćenog teksta Odluke o donošenju Plana, odnosno odredbi za provedbu Plana finalizacija – Plana u modulu ePlanovi – editor

 

CPV oznaka: 7141000-5 – usluge urbanističkog planiranja

 Opseg ili količina predmeta nabave

Vrsta/opis i količina predmeta nabave u cijelosti je iskazana u Prilogu II. Troškovnik, koji se nalaze u privitku ovog Poziva na dostavu ponuda i njegov je sastavni dio.

Ponuditelj ne smije mijenjati opis predmeta nabave niti dopisivati stupce u troškovniku niti na bilo koji način mijenjati sadržaj troškovnika.

 Troškovnik se nalazi u Prilogu II. ovog Poziva na dostavu ponuda. Troškovnik je potrebno ispuniti prema uputama iz ove točke Poziva na dostavu ponuda i uputi iz troškovnika i tako ispunjen troškovnik je potrebno priložiti kao sastavni dio ponude.

Podloge za predmet nabave: III. izmjena PPUG Ilok – https://www.ilok.hr/prostorno-uredenje-grada-iloka/ i zahtjevi građana za izmjenama

 Mjesto izvršenja usluge: Grad Ilok

Početak i rok izvršenja usluge: Razdoblje izvršenja usluge počinje potpisom ugovora o pružanju usluga, a rok za izvršenje usluge je do 31.12.2025.

 

1.3. KRITERIJI ZA ODABIR GOSPODARSKOG SUBJEKTA (OSNOVE ZA ISKLJUČENJE I UVJETI SPOSOBNOSTI)

OSNOVE ZA ISKLJUČENJE GOSPODARSKOG SUBJEKTA

Nekažnjavanje

Naručitelj će isključiti gospodarskog subjekta iz postupka nabave u slučaju postojanja razloga za isključenje sukladno članku 251. stavak 1. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16).

Naručitelj će kao dostatan dokaz da ne postoje osnove za isključenje gospodarskog subjekta, prihvatiti Prilog III. – Izjava o nekažnjavanju

 

Plaćene dospjele porezne obveze i obveze za mirovinsko i zdravstveno osiguranje

Naručitelj će isključiti gospodarskog subjekta ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu prema posebnom zakonu plaćanje tih obveza nije dopušteno ili je odobrena odgoda plaćanja i to

u Republici Hrvatskoj, ako gospodarski subjekt ima poslovni nastan u Republici Hrvatskoj

ili

u Republici Hrvatskoj ili u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, ako gospodarski subjekt nema poslovni nastan u Republici Hrvatskoj.

Javni naručitelj neće isključiti gospodarskog subjekta iz postupka javne nabave ako mu sukladno posebnom propisu plaćanje obveza nije dopušteno ili mu je odobrena odgoda plaćanja.

Dokaz se dostavlja u obliku:

  1. potvrde porezne uprave ili drugog nadležnog tijela o stanju duga u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka nabave, ili
  2. jednakovrijednog dokumenta nadležnog tijela države poslovnog nastana gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje potvrda iz točke 1. koje ne smiju biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka ili
  3. izjave pod prisegom ili odgovarajuća izjava osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka nabave, ako se u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta ne izdaje potvrda iz točke 1. ili jednakovrijedan dokument iz točke 2.

Ponuditelj koji sudjeluje u postupku jednostavne nabave mora dokazati svoju:

–           SPOSOBNOST ZA OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI,

–           TEHNIČKU SPOSOBNOST.

 

SPOSOBNOST ZA OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI

Svaki ponuditelj mora u postupku nabave dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili odgovarajući registar države njegovog poslovnog nastana. Isto se dokazuje izvodom odnosno izvatkom iz odgovarajućeg registra.

Kao dokaz u ponudi je potrebno dostaviti: izvadak iz odgovarajućeg registra.

 

Sve potrebne dokumente ponuditelji mogu dostaviti u neovjerenoj preslici pri čemu se neovjerenom preslikom smatra i neovjereni ispis elektroničke isprave.

 

TEHNIČKA I STRUČNA SPOSOBNOST

Javni naručitelj u ovom Pozivu na dostavu ponuda određuje uvjete tehničke i stručne sposobnosti kojima se osigurava da gospodarski subjekti imaju predmetnu sposobnost potrebnu za izvršenje ugovora o  nabavi. Svi uvjeti tehničke i stručne sposobnosti su vezani uz predmet nabave i razmjerni predmetu nabave.

Smatrat će se da je gospodarski subjekt dokazao svoju sposobnost ako dokaže da je u periodu od 2021. – 2023. godine izvršio najmanje (1) jedan ugovor odnosno pružio uslugu, a čiji je iznos najmanje u visini procijenjene vrijednosti predmeta ove nabave.

Kao dokaz u ponudi je potrebno dostaviti: Prilog IV. Popis usluga pruženih  u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 (tri) godine koje prethode toj godini (2021. – 2023.)

Obrazloženje uvjeta:

Popis glavnih pruženih usluga – Popis usporedivih poslova, traži se kako bi gospodarski subjekt dokazao da ima dovoljnu razinu iskustva u izvršenju usluga, a kao potvrdu da Naručitelj može očekivati uredno ispunjenje ugovornih obveza. Dostava Potvrda za obavljene poslove iz Popisa usporedivih poslova je u svrhu ocjene ponuda prema kriteriju 2. – dosadašnje iskustvo na istim i sličnim poslovima.

Popis sadrži naziv i opis, vrijednost, datum početka i završetka usluge te naziv druge ugovorne strane.

 

1.4. PODACI O PONUDI

Ponuda je izjava volje ponuditelja u pisanom obliku da će isporučiti robu, pružiti usluge ili izvesti radove u skladu s uvjetima i zahtjevima iz Poziva na dostavu ponuda.

Pri izradi ponude ponuditelj se mora pridržavati zahtjeva i uvjeta iz Poziva na dostavu ponuda te ne smije mijenjati ni nadopunjavati tekst Poziva.

Ponuda se zajedno s pripadajućom dokumentacijom izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu, a cijena ponude izražava se u eurima (€). Ukoliko izvornik dokumenta nije na hrvatskom jeziku, uz njega treba biti priložen prijevod ovjeren od sudskog tumača.

Priloženi dokumenti moraju sadržavati sve podatke koji se traže u Općim uvjetima i opisima pojedinih stavki. Naručitelj će, ukoliko ne može pronaći podatke, u postupku pregleda ponuda zatražiti ažuriranje i dopunjavanje istih u roku do 5 dana. U roku za dostavu ponude ponuditelj može izmijeniti svoju ponudu, nadopuniti je ili od nje odustati pisanim putem.

 

SADRŽAJ I NAČIN IZRADE PONUDE

Pri izradi ponude ponuditelj se mora pridržavati zahtjeva i uvjeta iz Poziva na dostavu ponuda.

Sadržaj ponude

 Ponuditelj predaje ponudu u izvorniku koja sadrži dokumentaciju posloženu,  uvezanu, te  potpisanu i ovjerenu pečatom na za to predviđenim mjestima od strane ovlaštene osobe ponuditelja.

Ponuda obvezno mora sadržavati:

  1. Popunjeni, potpisani i pečatom ovjeren Prilog I – Ponudbeni list;
  2. Popunjeni, potpisani i pečatom ovjeren Prilog II – Troškovnik;
  3. Popunjeni, potpisani i pečatom ovjeren Prilog III – Izjava o nekažnjavanju;
  4. Dokaz o registraciji za obavljanje djelatnosti (izvadak iz odgovarajućeg registra);5.
  5. Potvrdu porezne uprave o nepostojanju duga;
  6. Dokaz sposobnosti za obavljanje tehničke i stručne sposobnosti (Prilog IV. – Popis usluga pruženih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 (tri) godine koje prethode toj godini (2021. – 2023.))- Popis usporedivih poslova;
  7. Potvrde naručitelja za poslove iz Popisa usporedivih poslova.

Način izrade ponude

Ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu. Ako zbog opsega ili drugih objektivnih okolnosti ponuda ne može biti izrađena na način da čini cjelinu, onda se izrađuje u dva ili više dijelova. Stranice ponude se označavaju brojem na način da je vidljiv redni broj stranice i ukupan broj stranica ponude, npr. 1/57 ili 57/1. Kada je ponuda izrađena od više dijelova, stranice se označavaju na način da svaki slijedeći dio započinje rednim brojem koji se nastavlja na redni broj stranice kojim završava prethodni dio. Ako je dio ponude izvorno numeriran (primjerice katalozi), ponuditelj ne mora taj dio ponude ponovno numerirati. Ponuda se uvezuje na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova i to jamstvenikom, s pečatom na poleđini.

Ponude se pišu neizbrisivom tintom. Ispravci u ponudi moraju biti izrađeni na način da su vidljivi. Ispravci moraju uz navod datuma ispravka biti potvrđeni potpisom ponuditelja.

 

NAČIN DOSTAVE PONUDE

Gospodarski subjekti dostavljaju svoje ponude u roku za dostavu ponuda.

Nakon proteka roka za dostavu ponuda, ponuda se ne smije mijenjati.

Rok za dostavu ponuda je 22.10.2024. godine do 14:00 sati po srednjoeuropskom vremenu. Smatrat će se da su pravovremeno dostavljene ponude one koje do navedenog roka i vremena budu zaprimljene.

 

Ponuda se može dostaviti e-mail porukom na: grad.ilok@ilok.hr, neposredno na urudžbeni zapisnik naručitelja ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu naručitelja, u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznačeno:

 

GRAD ILOK

TRG NIKOLE ILOČKOG 13, 32236 ILOK,

s naznakom:

Nadmetanje za ev. br. nabave:  EJN – 22 /2024,

 NABAVA USLUGE – Nabava usluge izrade izmjene prostornog plana Grada Iloka

– Naznaka: NE OTVARAJ

– Na poleđini: naziv i adresa ponuditelja

 

Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponuda dostaviti izmjenu i/ili dopunu ponude.

Izmjena i/ili dopuna ponude dostavlja se na isti način kao i osnovna ponuda s obveznom naznakom da se radi o izmjeni i/ili dopuni ponude.

Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponude pisanom izjavom odustati od svoje dostavljene ponude. Pisana izjava se dostavlja na isti način kao i ponuda s obveznom naznakom da se radi o odustajanju od ponude. U tom slučaju neotvorena ponuda se vraća ponuditelju.

 

NAČIN ODREĐIVANJA CIJENE PONUDE

Cijena ponude izražava se u eurima. Ponuditelj mora dostaviti ponudu s cijenom u apsolutnom iznosu bez PDV-a koja sadrži sve troškove i eventualni popust, posebno PDV i ukupnu cijenu s PDV-om.

Ako ponuditelj nije u sustavu PDV-a ili je predmet nabave oslobođen PDV-a, u ponudbenom listu, na mjesto predviđeno za upis cijene ponude s PDV-om, upisuje se isti iznos kao što je upisan na mjestu predviđenom za upis cijene ponude bez PDV-a, a mjesto predviđeno za upis iznosa PDV-a ostavlja se prazno.

Cijena ponude se piše brojkama.

Cijena ponude je nepromjenjiva.

Ukoliko ponuditelj odobrava popust naručitelju uključit će ga u ukupnu cijenu ponude.

 

KRITERIJ ODABIRA NAJPOVOLJNIJE PONUDE

Kao najpovoljnija ponuda bit će odabrana ekonomski najpovoljnija ponuda.

Kriteriji za ocjenu ponuda su sastavni dio ovog poziva, a opisani su u dijelu II. Obrasci.

Kriteriji ocjenjivanja su: ukupna cijena i iskustvo na istim i sličnim poslovima. Iskustvo se dokazuje brojem potvrda zadovoljnih naručitelja i/ili naslovnicama projekata ovjerenih od javnopravnih tijela. Obvezna je barem jedna potvrda (minimalno iskustvo), a ukupni broj potvrda služi za ocjenjivanje ponude u uspoređivanju s drugim ponudama.

Ukoliko na nadmetanje pristignu dvije ponude s istim rezultatom, kao najpovoljnija biti će odabrana ona koja je zaprimljena ranije.

 

JEZIK PONUDE

Ponuda se podnosi na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu.

 

ROK VALJANOSTI PONUDE

Rok valjanosti ponude je 60 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda. Na zahtjev Naručitelja Ponuditelj može produžiti rok valjanosti ponude.

Trošak pripreme i podnošenja ponude u cijelosti snosi Ponuditelj.

 

1.5. OSTALE ODREBE

DATUM, VRIJEME I MJESTO DOSTAVE PONUDA:

Ponude moraju biti dostavljene bez obzira na način dostave, putem urudžbenog zapisnika do 22.10.2024. godine do 14,00 sati.

Ponude se ne otvaraju javno.

Ponude koje nisu pristigle u propisanom roku neće se otvarati i vraćaju se ponuditelju neotvorene.

POSEBNI I OSTALI UVJETI ZA IZVRŠENJE UGOVORA

Odabrani Ponuditelj je u obvezi izvesti uslugu sukladno kvaliteti, karakteristikama i cijeni navedenim u  ponudi i uvjetima iz Poziva na dostavu ponuda, koji svi čine sastavni dio Ugovora.

Ugovor mora biti u skladu s uvjetima određenima u Pozivu na dostavu ponuda i odabranom ponudom. Ugovorne strane izvršavaju ugovor u skladu s uvjetima određenima u Pozivu na dostavu ponuda i odabranom ponudom.

Naručitelj je obvezan kontrolirati je li izvršenje ugovora u skladu s uvjetima određenima u Pozivu na dostavu ponuda i odabranom ponudom.

Na odgovornost ugovornih strana za ispunjenje obveza iz ugovora primjenjuju se odgovarajuće odredbe Zakona o obveznim odnosima.

ROK ZA DONOŠENJE ODLUKE O ODABIRU

30 dana od isteka roka za dostavu ponuda.

ROK, NAČIN I UVJETI PLAĆANJA

Naručitelj se obvezuje isplatiti izvršitelju iznos koji je obračunat u roku od 30 dana od dana primitka računa i ovjere računa od strane ovlaštene osobe naručitelja na žiro-račun izvršitelja.

Predujam je isključen, kao i traženje sredstava osiguranja plaćanja.

Plaća se završena usluga sukladno Ponudi.

Račun mora biti isporučen u skladu s odredbama Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi (NN 94/2018).

Odredbe o cijeni ponude i načinu iskazivanja cijene ponude:

U cijenu ponude uključeni su svi troškovi i popusti na ukupnu cijenu svih stavki, bez poreza koji se iskazuje posebno iza cijene. Cijena se piše brojkama.

Cijena ponude izražava se u eurima.

JAMSTVO ZA UREDNO ISPUNJENJE UGOVORA

Ponuditelj će, ukoliko će njegova ponuda biti odabrana kao najpovoljnija, prilikom sklapanja Ugovora Naručitelju dostaviti jamstvo za uredno ispunjenje Ugovora u visini od 10% (deset posto) vrijednosti Ugovora bez PDV-a.

Kao jamstvo za uredno ispunjenje Ugovora, odabrani ponuditelj će dostaviti bjanko zadužnicu potvrđenu (solemniziranu) kod javnog bilježnika u skladu sa odredbama Ovršnog zakona, odnosno Pravilnika o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (NN 115/2012, 82/2017, 154/2022).

Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora aktivirat će se u slučaju da odabrani ponuditelj u roku za izvršenje ugovora ne izvrši svoju ugovornu obvezu. Krajnji rok za aktiviranje jamstva je 30 dana od roka za izvršenje ugovornih obveza nakon čega se ista vraća ponuditelju, odnosno izvršitelju.

DRUGI PODACI KOJE NARUČITELJ SMATRA POTREBNIMA

Dokumentacija za nadmetanje sadrži obrasce; predloške zahtijevanih dokumenata.

Dokumentacija za nadmetanje se ne naplaćuje. Ponuditelj će snositi sve troškove u svezi njegovog sudjelovanja u postupku nabave.

Od ponuditelja se očekuje da pažljivo prouči ovu dokumentaciju za nadmetanje te da u ponudbenu dokumentaciju priloži i uveže navedenim redoslijedom sve potrebne dokaze, potvrde, izjave i obrasce kako je navedeno u dokumentaciji za nadmetanje.

 

Ovlašteni predstavnici javnog naručitelja

 

  1. PRILOZI

Prilog I. Ponudbeni list

Prilog II. Troškovnik

Prilog III. Izjava o nekažnjavanju

Prilog IV. POPIS USLUGA PRUŽENIH  U GODINI U KOJOJ JE ZAPOČEO POSTUPAK JAVNE NABAVE I TIJEKOM 3 (TRI) GODINE KOJE PRETHODE TOJ GODINI (2021. – 2023.)

Prilog V. KRITERIJI OCJENJIVANJA PONUDA KOD ODABIRA EKONOMSKI NAJPOVOLJNIJE PONUDE

 

PRILOG I. PONUDBENI LIST      

PREDMET NABAVE NABAVA USLUGE : Nabava usluge izrade izmjene prostornog plana Grada Iloka

 

EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE:                      EJN –  22/2024

 

NARUČITELJ:

Grad Ilok
Trg Nikole Iločkog 13
32 236 Ilok

 

PONUDBENI LIST
za nabavu usluge –  Nabava usluge izrade izmjene prostornog plana Grada Iloka

 

PODACI O PONUDITELJU
naziv  
sjedište                                                                                                                             
adresa  
OIB

(ili nacionalni identifikacijski broj prema zemlji sjedišta gospodarskog subjekta, ako je primjenjivo)

                                                                                       
broj računa  
navod o tome je li ponuditelj u sustavu PDV-a   
adresa za dostavu pošte  
adresa e-pošte  
kontakt osoba ponuditelja  
broj telefona  
broj telefaksa  

Proučili smo poziv za nadmetanje, kao i ostale dokumente i podatke koje nam je naručitelj stavio na raspolaganje, te smo spremni prihvatiti i prema tim uvjetima izvršiti za iznos:

 

CIJENA PONUDE
cijena ponude bez PDV-a eura
PDV eura
cijena sa PDV-om eura
rok valjanosti ponude 60 dana od dana otvaranja ponuda
mjesto i datum  

Ponudi prilažemo:

r.br. naziv dokumenta
1.  
2.  
3.  
4.  
5.  
6.  
7.  
8.  
9.  
10.  
11.  
12.  
13.  
14.  
15.  
16.  

 

     
 

 

 

   
tiskano upisati ime i prezime ovlaštene osobe ponuditelja M.P. potpis ovlaštene osobe

 

PRILOG II. TROŠKOVNIK

 

GRAD ILOK

TRG NIKOLE ILOČKOG 13

32236 ILOK

TROŠKOVNIK

Za uslugu –  Nabava usluge izrade izmjene prostornog plana Grada Iloka

 

R. broj Naziv  usluge Količina Jed. cijena Ukupna cijena
1. Nabava usluge izrade izmjene prostornog plana Grada Iloka

 

 

1    

                  

                                                                                   

                                                                                                                                                                              ZA PONUDITELJA:

 

                                                                                                                           M.P.                                                           _________________________                  

 

PRILOG III. IZJAVA O NEKAŽNJAVANJU

IZJAVA O NEKAŽNJAVANJU

 

Na temelju odredbi Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16, 114/22 ) ovlaštena osoba za zastupanje gospodarskog subjekta, koji kao ponuditelj sudjeluje u postupku jednostavne nabave za:  Izgradnju dječjeg igrališta u Bapskoj, daje slijedeću izjavu:

 

 

Ja,_______________________________________________________________________________

(ime i prezime, OIB)

 

pod materijalnom i kaznenom odgovornošću izjavljujem da protiv mene niti gospodarskog subjekta

 

 

________________________________________________________________________________

(naziv gospodarskog subjekta)

 

 

nije izrečena pravomoćna osuđujuća presuda za jedno ili više sljedećih kaznenih djela:

 

  1. a) sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji, na temelju:

– članka 328. (zločinačko udruženje) i članka 329. (počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja) Kaznenog zakona

– članka 333. (udruživanje za počinjenje kaznenih djela), iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

  1. b) korupciju, na temelju:

– članka 252. (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 253. (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 254. (zlouporaba u postupku javne nabave), članka 291. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 292. (nezakonito pogodovanje), članka 293. (primanje mita), članka 294. (davanje mita), članka 295. (trgovanje utjecajem) i članka 296. (davanje mita za trgovanje utjecajem) Kaznenog zakona

– članka 294.a (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 294.b (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 337. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 338. (zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti), članka 343. (protuzakonito posredovanje), članka 347. (primanje mita) i članka 348. (davanje mita) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

  1. c) prijevaru, na temelju:

– članka 236. (prijevara), članka 247. (prijevara u gospodarskom poslovanju), članka 256. (utaja poreza ili carine) i članka 258. (subvencijska prijevara) Kaznenog zakona

– članka 224. (prijevara), članka 293. (prijevara u gospodarskom poslovanju) i članka 286. (utaja poreza i drugih davanja) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

  1. d) terorizam ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima, na temelju:

– članka 97. (terorizam), članka 99. (javno poticanje na terorizam), članka 100. (novačenje za terorizam), članka 101. (obuka za terorizam) i članka 102. (terorističko udruženje) Kaznenog zakona

– članka 169. (terorizam), članka 169.a (javno poticanje na terorizam) i članka 169.b (novačenje i obuka za terorizam) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

  1. e) pranje novca ili financiranje terorizma, na temelju:

– članka 98. (financiranje terorizma) i članka 265. (pranje novca) Kaznenog zakona

– članka 279. (pranje novca) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

  1. f) dječji rad ili druge oblike trgovanja ljudima, na temelju:

– članka 106. (trgovanje ljudima) Kaznenog zakona

– članka 175. (trgovanje ljudima i ropstvo) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.),

 

 

________________________________

             (Mjesto i datum)

 

 

Ponuditelj:

                                                     M.P.

 

_________________________________                                      (Potpis ovlaštene osobe)

 

 

PRILOG IV. POPIS USLUGA PRUŽENIH  U GODINI U KOJOJ JE ZAPOČEO POSTUPAK JAVNE NABAVE I TIJEKOM 3 (TRI) GODINE KOJE PRETHODE TOJ GODINI (2021. – 2023.)

 

PRILOG V. – POPIS USLUGA PRUŽENIH U GODINI U KOJOJ JE ZAPOČEO POSTUPAK JAVNE NABAVE I TIJEKOM 3 (TRI) GODINE KOJE PRETHODE TOJ GODINI (2021. – 2023.) – POPIS USPOREDIVIH POSLOVA

EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE: _____________

Ponuditelj: __________________________________
Rb Naziv i opis pružene usluge Vrijednost usluge/ugovora Period pružanja usluge

(datum početka – datum završetka usluge)

Naziv druge

ugovorne strane

(nositelja projekta) i

kontakt podaci

         
2.                
3.                

 

 

 

 

U _________, ____________. godine.

 

 

 (Ime i prezime, potpis ovlaštene osobe ponuditelja)

 

KRITERIJI OCJENJIVANJA PONUDA KOD ODABIRA EKONOMSKI NAJPOVOLJNIJE PONUDE

Kriterij za odabir ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda (ENP).

Naručitelj će primijeniti kriterij ekonomski najpovoljnije ponude na način da će između valjanih ponuda, odabrati ekonomski najpovoljniju ponudu za cjelokupni predmet nabave. Odabir najpovoljnije ponude izvršit će se uspoređivanjem iskazane cijene ponude i dodatnih kriterija odabira putem formule i tablice bodovanja.

Svaki od kriterija se ocjenjuje zasebno sukladno dolje navedenim zahtjevima, a zbroj bodova dobiven za svaki od kriterija određuje ukupan broj bodova na način da se upisuje vrijednost sa zaokruživanjem na dvije decimalne jedinice. Maksimalni broj bodova koji ponuditelj može ostvariti zbrojem svih kriterija je 100 bodova.

 Ekonomski najpovoljnija ponuda je ponuda koja, uz kriterije za kvalitativan odabir gospodarskog subjekta i ostale uvjete iz dokumentacije o nabavi, ostvari najveći broj bodova. U slučaju da su dvije ili više ponuda jednako rangirane prema kriteriju odabira, Naručitelj će odabrati ponudu koja je zaprimljena ranije.

Kriteriji odabira su ukupna cijena ponude i jamstveni rok za otklanjanje nedostataka. Relativni značaj oba kriterija prikazan su u tablici u nastavku.

 

Redni broj KRITERIJ BROJ BODOVA
1. C = Cijena ponude 70
2. I = Iskustvo na istim i sličnim poslovima 30
Maksimalan broj bodova 100

 

1.              KRITERIJ  – Cijena ponude

Osnova navedenog kriterija je valjana ponuda s najnižom cijenom. Maksimalni broj bodova koji ponuditelj može dobiti prema ovom kriteriju je 70 bodova. Onaj ponuditelj koji dostavi valjanu ponudu s najnižom cijenom dobit će maksimalni broj bodova.

Ostale ponude vrednuju se relativno prema valjanoj ponudi s najnižom cijenom na način da će dobiti manji broj bodova, koji odgovara relativnom odstupanju njihovih ponuđenih vrijednosti od ponuđene vrijednosti valjane ponude s najnižom cijenom, što se računa prema sljedećoj formuli:

 

Bc= (Cmin/Ci) x 70                   

 

Pri čemu su:

Bc– broj bodova koji ponuda dobiva za ponuđenu cijenu (zaokruženo na dvije decimale)
Cmin– najniža cijena valjane ponude ponuđene u postupku nabave
Ci– cijena ponude koja se ocjenjuje
i – i = 1, 2,…, n (gdje je n – broj ponuda)
70 – težinski faktor (ponder) za kriterij bodovanja cijene ponude (maksimalni broj bodova za kriterij)

 

2.         KRITERIJ  – dosadašnje iskustvo na istim i sličnim poslovima

Ponuda po ovom kriteriju može ostvariti maksimalno 30 bodova.

Ponuditelj u ponudi mora priložiti barem jednu potvrdu ili naslovnicu projekta za isti ili sličan posao. Ocjenjuje se ukupni valjani broj potvrda ili naslovnica projekata.

 

Bref= (Ii/Imax) x 30                    

 

Bref – broj bodova za ponudu koja se ocjenjuje

Imax – najveći broj potvrda iz ponude u postupku nabave

Ii – broj potvrda u ponudi koja se ocjenjuje

30 – težinski faktor (ponder) za kriterij bodovanja dosadašnjeg iskustva

 

Nakon što se za svaku ponudu utvrdi bodovna vrijednost prema pojedinim kriterijima, zbrojit će se bodovi dodijeljeni po svakom od kriterija kako bi se dobio ukupan broj bodova za pojedinu ponudu.

Ukupan broj bodova koje ponuda dobiva prilikom ocjene ponuda, računa se prema formuli.

 

Buk = Bi + Bref              

 

Pri čemu su:

Buk – ukupan broj bodova za ponudu

Bi– broj bodova koji je ponuda dobila za ponuđenu cijenu

Bref -broj bodova koji je ponuda dobila za iskustvo

 

J poziv ePlanovi

 

 

Bookmark the permalink.

Comments are closed.