POZIV ZA DOSTAVU PONUDA U POSTUPKU JEDNOSTAVNE NABAVE
Predmet nabave: Nabava usluge – nabava higijenskih potrepština za projekt Zaželi – prevencija institucionalizacije
Evidencijski broj nabave: JN 26/2024
SADRŽAJ:
- OPĆI PODACI
- PODACI O PREDMETU NABAVE
- RAZLOZI ISKLJUČENJA PONUDITELJA
- KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE
- PODACI O PONUDI
- OSTALE ODREDBE
VII. DRUGI PODACI KOJE NARUČITELJ SMATRA POTREBNIMA
PRILOZI:
Prilog 1. – Tehnička specifikacija
Prilog 2. – Troškovnik
Prilog 3. – Ponudbeni list
Prilog 4. – Izjava o nekažnjavanju
Prilog 5 – Dokument kojima se dokazuju uvjeti kvalifikacije Ponuditelja
Prilog 6 – Izjava o roku isporuke
I. OPĆI PODACI
- Podaci o naručitelju
Naručitelj: Grad Ilok
Sjedište: Trg Nikole Iločkog 13, 32236 Ilok
OIB: 83038408398
Telefon: (032) 592-950
Telefax: (032) 592-966
e-mail: grad.ilok@ilok.hr
Internetska adresa: http://www.ilok.hr
- Osoba Naručitelja za komunikaciju s Ponuditeljima
Ime i prezime: mr .sc. Ivana Arambašić dipl. iur
e-mail: zazeli@ilok.hr
Telefon: 032/592-950
- Evidencijski broj nabave
JN 26/2024 nabava higijenskih i kućnih potrepština za korisnike i zaposlenike
- Vrsta postupka javne nabave
Za sklapanje ugovora o nabavi naručitelj, sukladno Odluci o jednostavnoj nabavi Gradskog vijeća Grada Iloka od 14. prosinca 2017. godine i Pravilnika o provođenju postupaka jednostavne nabave od 20. svibnja 2020. godine provodi postupak nabave objavom Poziva za dostavu ponuda na internetskim stranicama Grada Iloka uz osiguranje odgovarajućeg revizorskog traga, dostavom poziva na adresu tri gospodarska subjekta.
- Procijenjena vrijednost javne nabave
26.000,00 EURA bez PDV-a
- Način izvršenja
Po provedenom postupku javna nabave sklopit će se ugovor/okvirni sporazum.
- Sprječavanje sukoba interesa
Naručitelj potvrđuje nepostojanje sukoba interesa u smislu članka 76. stavka 1. Zakona o javnoj nabavi.
II. PODACI O PREDMETU NABAVE
- Opis predmeta nabave
Predmet nabave je financiran iz Europskog socijalnog fonda i Državnog proračuna Republike Hrvatske, referentni broj Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava: SF.3.4.11.01.0114, zaključen između Ministarstva rada i mirovinskog sustava (UT), Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Ured za financiranje i ugovaranje projekata Europske unije (PT2) i Grada Iloka za projekt „Zaželi – prevencija institucionalizacije.“
Nabava usluge – Nabava higijenskih potrepština za 150 korisnika. Detaljan opis predmeta nabave nalazi se u Prilogu 1. – Tehnička specifikacija koji je sastavni dio ovog Poziva.
CPV oznake predmeta nabave: 33760000
- Količina i tehnički opis predmeta nabave
Ponuditelj je dužan ponuditi cjelokupan predmet nabave. Vrsta, kvaliteta i opseg predmeta nabave detaljno je opisan u Prilogu 1. – Tehnička specifikacija.
Ponuditelj ne smije mijenjati opise predmeta nabave navedene u opisu stavke troškovnika, kao ni dopisivati stupce niti na bilo koji način mijenjati sadržaj iste.
- Troškovnik
Troškovnik je sastavni dio ovog Poziva (Prilog 2.).
Troškovnik je potrebno ispuniti prema uputama iz ove točke Poziva na dostavu ponuda i
uputi iz troškovnika i tako ispunjen troškovnik je potrebno priložiti kao sastavni dio ponude.
- Mjesto izvršenja usluge
Izvršitelj će koristiti svoje resurse te sve zahtijevane stavke, sukladno Troškovniku, dostaviti o svom trošku na adresu Naručitelja.
- Rok izvršenja predmeta nabave
Ponuditelj će započeti s obavljanjem usluga 24. lipnja 2024. do 20. veljače 2027.
Ponuditelj se obvezuje isporuku robe vršiti jednom mjesečno za 150 ( sto pedeset ) korisnika, 32 (trideset i dva) mjeseca, tijekom trajanja Ugovora, prema pojedinačnim narudžbenicama kojima će biti utvrđeni artikli, količine i rokovi isporuke robe. Maksimalni rok isporuke po narudžbenici je 10 (deset) radnih dana od primitka pojedinačne narudžbenice.
Isporuku robe moguće je izvršiti samo radnim danom tijekom radnog vremena Naručitelja (7:00 – 14:00).
III. KRITERIJI ZA ODABIR GOSPODASKOG SUBJEKTA
Naručitelj će isključiti Ponuditelja iz postupka nabave sukladno članku 251. Zakona o javnoj nabavi ( NN120/06 ), ako utvrdi da:
- je gospodarski subjekt koji ima poslovni nastan u Republici Hrvatskoj ili osoba koja je član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela ili ima ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora toga gospodarskog subjekta i koja je državljanin Republike Hrvatske pravomoćnom presudom osuđena za:
a) sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji, na temelju članka 328. (zločinačko udruženje) i članka 329. (počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja), članka 333. (udruživanje za počinjenje kaznenih djela) iz Kaznenog zakona (Narodne novine, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12; dalje u tekstu: Kaznenoga zakona.)
b) korupciju, na temelju članka 252. (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 253. (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 254. (zlouporaba u postupku javne nabave), članka 291. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 292. (nezakonito pogodovanje), članka 293. (primanje mita), članka 294. (davanje mita), članka 295. (trgovanje utjecajem) i članka 296. (davanje mita za trgovanje utjecajem), članka 294.a (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 294.b (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 337. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 338. (zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti), članka 343. (protuzakonito posredovanje), članka 347. (primanje mita) i članka 348. (davanje mita) iz Kaznenog zakona
c) prijevaru, na temelju članka 236. (prijevara), članka 247. (prijevara u gospodarskom poslovanju), članka 256. (utaja poreza ili carine) i članka 258. (subvencijska prijevara), članka 224. (prijevara), članka 293. (prijevara u gospodarskom poslovanju) i članka 286. (utaja poreza i drugih davanja) iz Kaznenog zakona
d) terorizam ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima, na temelju članka 97. (terorizam), članka 99. (javno poticanje na terorizam), članka 100. (novačenje za terorizam), članka 101. (obuka za terorizam) i članka 102. (terorističko udruženje), članka 169. (terorizam), članka 169.a (javno poticanje na terorizam) i članka 169.b (novačenje i obuka za terorizam) iz Kaznenog zakona
e) pranje novca ili financiranje terorizma, na temelju članka 98. (financiranje terorizma) i članka 265. (pranje novca), članka 279. (pranje novca) iz Kaznenog zakona
f) dječji rad ili druge oblike trgovanja ljudima, na temelju članka 106. (trgovanje ljudima), članka 175. (trgovanje ljudima i ropstvo) iz Kaznenog zakona
ili
- ako je gospodarski subjekt koji nema poslovni nastan u Republici Hrvatskoj ili osoba koja je član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela ili ima ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora toga gospodarskog subjekta i koja nije državljanin Republike Hrvatske pravomoćnom presudom osuđena za kaznena djela iz članka 251. točke 1. pod točaka od a) do f) ZJN 2016 i za odgovarajuća kaznena djela koja, prema nacionalnim propisima države poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno države čiji je osoba državljanin, obuhvaćaju razloge za isključenje iz članka 57. stavka 1. točaka od (a) do (f) Direktive 2014/24/EU.
Za potrebe utvrđivanja gore navedenih okolnosti gospodarski subjekt uz ponudu dostavlja Izjavu o nekažnjavanju. Izjavu daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta. Obrazac izjave (Prilog 4. – Izjava o nekažnjavanju) čini sastavni dio ove Dokumentacije o nabavi.
- gospodarski subjekt nije ispunio obveze plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje:
a) potvrde porezne uprave ili drugog nadležnog tijela o stanju duga u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka nabave, ili
b) jednakovrijednog dokumenta nadležnog tijela države poslovnog nastana gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje potvrda iz točke 1. koje ne smiju biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka ili
c) izjave pod prisegom ili odgovarajuća izjava osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka nabave, ako se u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta ne izdaje potvrda iz točke 1. ili jednakovrijedan dokument iz točke 2.
IV. KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE
Kriterij za odabir ponude je najniža cijena.
Za donošenje Odluke o odabiru dovoljna je jedna pristigla ponuda koja udovoljava traženim uvjetima natječaja.
Naručitelj će na temelju rezultata pregleda i ocjene ponuda donijeti Odluku o odabiru kojom će odabrati najpovoljniju ponudu Ponuditelja s kojim će sklopiti Ugovor. Ako dvije ili više valjanih ponuda budu jednako rangirane, Naručitelj će odabrati ponudu koja je zaprimljena ranije.
Odluku o odabiru Naručitelj će bez odgode dostaviti mailom svakom Ponuditelju.
V. PODACI O PONUDI (SADRŽAJ, DATUM I NAČIN DOSTAVE, CIJENA I ROK VALJANOSTI PONUDE)
Ponuda je izjava volje ponuditelja u pisanom obliku da će isporučiti robu, pružiti usluge ili izvesti radove u skladu s uvjetima i zahtjevima iz Poziva na dostavu ponuda
Pri izradi ponude ponuditelj se mora pridržavati zahtjeva i uvjeta iz Poziva na dostavu ponuda.
Sadržaj ponude
Ponuditelj predaje ponudu u izvorniku koji sadrži dokumentaciju posloženu, uvezanu, te potpisanu i ovjerenu pečatom na za to predviđenim mjestima od strane ovlaštene osobe
ponuditelja
Ponuda mora sadržavati sljedeće:
- Popunjen, potpisan i ovjeren pečatom Prilog 1. – Tehnička specifikacija,
- Popunjen, potpisan i ovjeren pečatom Prilog 2. – Troškovnik,
- Popunjen, potpisan i ovjeren pečatom Prilog 3. – Ponudbeni list,
- Popunjen, potpisan i ovjeren pečatom Prilog 4. – Izjava o nekažnjavanju,
- Dokumente kojima se dokazuju uvjeti kvalifikacije Ponuditelja. Traženi dokumenti mogu biti u izvorniku ili u ovjerenoj preslici.
- Izjava o roku isporuke
Cijena ponude
Cijena ponude izražava se za cjelokupan predmet nabave.
Cijena ponude izražava se u eurima.
Ponuditelj je dužan ponuditi sve zahtijevane stavke iz Ponudbenog Troškovnika u prilogu ove Dokumentacije.
Ponuda se izrađuje po sustavu iskaza jediničnih cijena bez poreza na dodanu vrijednost, u eurima, u skladu s opisima stavaka iz Ponudbenog Troškovnika. U Troškovniku je potrebno jedinične cijene zbrojiti i iskazati sveukupnu cijenu koštanja.
Cijena ponude mora biti iskazana u apsolutnom iznosu.
U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednosti (PDV) (zbroj svih ukupnih cijena stavki) moraju biti uračunati svi troškovi i popusti.
Cijena ponude mora u potpunosti pokriti sve troškove koji su potrebni za uspješno izvršenje usluge, uz zadovoljavanje svih uvjeta iz Poziva na dostavu ponuda.
Ako je u ponudi iskazana neuobičajeno niska cijena ponude ili neuobičajeno niska pojedina jedinična cijena, što dovodi u sumnju mogućnost izvršenja usluge, koja je predmet nabave, Naručitelj može odbiti takvu ponudu.
Rok valjanosti ponude
Rok valjanosti ponude je 60 (šezdeset) dana od dana isteka roka za dostavu ponuda. Na
zahtjev Naručitelja Ponuditelj može produžiti rok valjanosti ponude.
Trošak pripreme i podnošenja ponude u cijelosti snosi Ponuditelj.
Način izrade ponude
Ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu. Ako zbog opsega ili drugih objektivnih okolnosti ponuda ne može biti izrađena na način da čini cjelinu, onda se izrađuje u dva ili više dijelova. Ponuda se uvezuje na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova.
Ako je ponuda izrađena u dva ili više dijelova, svaki dio uvezuje se na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova. Ako je ponuda izrađena od više dijelova, ponuditelj mora u sadržaju navesti od koliko se dijelova ponuda sastoji.
Stranice ponude označuju se brojem na način da je vidljiv redni broj stranice i ukupan broj stranica ponude, npr. 1/57 ili 57/1. Kada je ponuda izrađena od više dijelova, stranice se označuju na način da svaki sljedeći dio započinje rednim brojem koji se nastavlja na redni broj stranice kojim završava prethodni dio. Ako je dio ponude izvorno numeriran (primjerice katalozi), ponuditelj ne mora taj dio ponude ponovno numerirati.
Ponude se pišu neizbrisivom tintom. Ispravci u ponudi moraju biti izrađeni na način da su vidljivi. Ispravci moraju uz navod datuma ispravka biti potvrđeni potpisom ponuditelja.
Rok i način dostave ponude
Ponudu izrađenu u skladu sa zahtjevima iz ovog Poziva potrebno je dostaviti u roku za dostavu ponuda.
Rok za dostavu ponuda je 14. lipnja 2024. Smatrat će se da su pravovremeno dostavljene ponude one koje do navedenog roka budu zaprimljene od strane Naručitelja.
Ponuda se u zatvorenoj omotnici dostavlja na adresu naručitelja:
GRAD ILOK
Trg Nikole Iločkog 13
32 236 Ilok
s naznakom:
Nadmetanje za ev. br. nabave: JN 26/2024, Nabavka kućnih potrepština za 150 krajnjih korisnika projekta Zaželi – prevencija institucionalizacije – »ne otvaraj«
Na omotnici ponude mora biti naznačeno:
- naziv i adresa naručitelja,
- naziv i adresa ponuditelja,
- evidencijski broj nabave,
- naziv predmeta nabave,
- naznaka »ne otvaraj«.
Molimo Vas da mailom potvrdite primitak ovog Poziva i obavijestite nas namjeravate li poslati Ponudu.
Izmjena, dopuna ili odustajanje od ponude
U roku za dostavu ponuda Ponuditelj može izmijeniti svoju ponudu, nadopuniti je ili od nje odustati.
Izmjena i/ili dopuna ponude dostavlja se na isti način kao i osnovna ponuda, s obveznom naznakom da se radi o izmjeni i/ili dopuni ponude. Vremenom zaprimanja ponude smatra se dostava posljednje inačice izmjene ponude.
Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponuda pisanom izjavom odustati od svoje dostavljene ponude. Pisana se izjava dostavlja na isti način kao i ponuda, s obveznom naznakom da se radi o odustajanju od ponude.
Ponude će se pregledavati prema vremenu kada je ponuda zaprimljena. Ako je dostavljena izmjena i/ili dopuna ponude, prvo će se pregledati izmjena i/ili dopuna ponude te potom osnovna ponuda.
VI. OSTALE ODREDBE
- Jamstvo za uredno ispunjenje Ugovora
Ponuditelj odabrane ponude je obvezan, kao Izvršitelj, prilikom sklapanja ugovora o nabavi, a najkasnije 10 (deset) dana od potpisivanja ugovora, Naručitelju dostaviti jamstvo za uredno ispunjenje ugovora u obliku bjanko zadužnice (ovjerene kod javnog bilježnika) u iznosu od 10 % ukupne ugovorene vrijednosti bez PDV-a.
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora naplatit će se u slučaju povrede ugovornih obveza od strane odabranog Ponuditelja.
- Jezik
Ponuda mora biti obvezno pisana na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu, a također i svi dokumenti s cijenom u kunama.
Ukoliko Ponuditelj u svojoj ponudi prilaže bilo koji dokument na bilo kojem stranom jeziku, obvezan je uz isti taj dokument priložiti i njegov prijevod na hrvatski jezik od strane ovlaštenog prevoditelja.
- Otvaranje ponuda
U ovom postupku jednostavne nabave nema Javnog otvaranja ponuda.
- Rok za donošenje Odluke o odabiru
Trideset (30) dana od isteka roka za dostavu ponuda.
- Rok, način i uvjeti plaćanja
Naručitelj se obvezuje isplatiti isporučitelju iznos koji je obračunat temeljem ispostavljenih i ovjerenih računa u roku od trideset (30) dana od dana primitka e-računa i ovjere računa od strane ovlaštene osobe naručitelja na žiro-račun isporučitelja.
Predujam je isključen, kao i traženje sredstava osiguranja plaćanja.
VII. DRUGI PODACI KOJE NARUČITELJ SMATRA POTREBNIMA
Dokumentacija o nabavi ne naplaćuje se. Ponuditelj će snositi sve troškove u vezi sa svojim sudjelovanjem u postupku nabave.
Od ponuditelja se očekuje da pažljivo prouče ovu dokumentaciju za nadmetanje te da u ponudbenu dokumentaciju prilože i uvežu navedenim redoslijedom sve potrebne dokaze, potvrde, izjave i obrasce kako je navedeno u dokumentaciji za nadmetanje.
Za sve što nije regulirano ovim pozivom primjenjuju se odredbe Pravilnika o provođenju postupka jednostavne nabave od 20. svibnja 2020. godine (https://ilok.hr/dokumenti/pravilnici/1/486), te Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18).
Gradonačelnica:
___________________
Marina Budimir, dr. med. spec.
Prilog 1. – Tehnička specifikacija
Evidencijski broj nabave: JN 26/2024
Naziv predmeta nabave | Nabavka kućnih potrepština za 150 korisnika, SF.3.4.11.01.0114 |
Naziv Naručitelja: | Grad Ilok |
Sjedište: | Trg Nikole Iločkog 13, 32 236 Ilok |
OIB: | 83038408398 |
R.b. | Naziv stavke | Jed. mjera | Kol. | Specifikacije |
1 | Deterdžent za pranje posuđa 500 ml | Kom | 4800 | tekuće sredstvo za ručno pranje posuđa, učinkovito otklanjanje masnoće, min 500 ml |
2 | Deterdžent za čišćenje sanitarija 750 ml | Kom | 4800 |
tekuće univerzalno sredstvo za čišćenje sanitarija s aktivnim otklanjanjem kamenca, bez klora min 750 ml |
3 | Toaletni papir 10/1 – troslojni
|
Kom | 4800 | Toaletni papir 10/1 – troslojni |
4 | Papirnati ubrusi 2/1 | kom | 4800 | Papirnati ubrusi za sušenje ruku i drugih površina, minimalno 2 sloja, pakiranje min 2/1 |
5 | Tekući sapun za ruke 250ml | kom | 4800 | Za pranje i njegu ruku, za sve tipove kože, dermatološki ispitan, min 250 ml |
Prilog 2. – Troškovnik
Evidencijski broj nabave: JN 26/2024
Naziv predmeta nabave | Nabavka kućnih potrepština za 150 korisnika, SF.3.4.11.01.0114 |
Naziv Naručitelja: | Grad Ilok |
Sjedište: | Trg Nikole Iločkog 13, 32 236 Ilok |
OIB: | 83038408398 |
R.b. | Naziv stavke | Jedinična mjera | Količina | Jedinična cijena (bez PDV-a) | Ukupna cijena (bez PDV-a) (=količina x jedinična cijena) |
1 | Deterdžent za pranje posuđa 500 ml | Kom | 4800 | ||
2 | Deterdžent za čišćenje sanitarija 750 ml | Kom | 4800 | ||
3 | Toaletni papir 10/1 – troslojni | Kom | 4800 | ||
4 | Tekući sapun za ruke 250 ml | kom | 4800 | ||
5 | Papirnati ubrusi 2/1 | kom | 4800 | ||
UKUPNO U EURIMA BEZ PDV-a (brojkama) | |||||
IZNOS PDV-a (brojkama) | |||||
UKUPNO U EURIMA S PDV-om (brojkama) |
U ____________, dana ___________ 2024.
_____________________________
m.p. |
(ime i prezime odgovorne osobe ponuditelja)
_____________________________
(potpis)
Prilog 3. – Ponudbeni list
Evidencijski broj nabave: JN 26/2024
Naziv predmeta nabave | Nabavka kućnih potrepština za 150 korisnika, SF.3.4.11.01.0114. |
Naziv Naručitelja: | Grad Ilok |
Sjedište: | Trg Nikole Iločkog 13, 32 236 Ilok |
OIB: | 83038408398 |
PODACI O PONUDITELJU | |
Naziv, sjedište i adresa | |
OIB | |
Naziv banke i IBAN | |
Adresa za dostavu pošte | |
Adresa e-pošte | |
Telefon | |
Telefaks | |
Ponuditelj je u sustavu PDV-a (DA ili NE) |
|
Kontakt osoba Ponuditelja (ime i prezime, funkcija, broj telefona) |
|
PODACI O PONUDI | |
Cijena ponude bez PDV-a (EUR) | |
Iznos PDV-a (EUR) | |
Cijena ponude s PDV-om (EUR) | |
Rok valjanosti ponude (upisati broj dana) _________ dana od isteka roka za dostavu ponuda. | |
MJESTO I DATUM PONUDE |
Za Ponuditelja:
m.p. |
_____________________________________
(ime i prezime, funkcija ovlaštene osobe)
____________________________________
(potpis ovlaštene osobe)
Prilog 4. – Izjava o nekažnjavanju
Evidencijski broj nabave: JN 26/2024
Naziv predmeta nabave | Nabavka kućnih potrepština za 150 korisnika, SF.3.4.11.01.0114 |
Naziv Naručitelja: | Grad Ilok |
Sjedište: | Trg Nikole Iločkog 13, 32 236 Ilok |
OIB: | 83038408398 |
IZJAVA
(temeljem članka 251. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/2016))
Kojom ja, ________________________________________________________________ (ime i prezime, adresa, broj osobne iskaznice izdane od __________________________________________________________________________), kao osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje pravne osobe ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
(naziv i sjedište gospodarskog subjekta, OIB).
pod materijalnom i kaznenom odgovornošću, izjavljujem da protiv mene osobno, niti protiv gospodarskog subjekta, nije izrečena pravomoćna osuđujuća presuda za jedno ili više sljedećih kaznenih djela, odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta: čl. 328. (zločinačko udruženje) i čl. 329. (počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja), čl. 333. (udruživanje za počinjenje kaznenih djela), i čl. 252. (primanje mita u gospodarskom poslovanju), čl. 253. (davanje mita u gospodarskom poslovanju), čl. 254. (zlouporaba u postupku javne nabave), čl. 291. (zlouporaba položaja i ovlasti), čl. 292. (nezakonito pogodovanje), čl. 293. (primanje mita), čl. 294. (davanje mita), čl. 295. (trgovanje utjecajem) i čl. 296. (davanje mita za trgovanje utjecajem), čl. 294.a (primanje mita u gospodarskom poslovanju), čl. 294.b (davanje mita u gospodarskom poslovanju), čl. 337. (zlouporaba položaja i ovlasti), čl. 338. (zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti), čl. 343. (protuzakonito posredovanje), čl. 347. (primanje
mita) i čl. 348. (davanje mita) i čl. 236. (prijevara), čl. 247. (prijevara u gospodarskom poslovanju), čl. 256. (utaja poreza ili carine) i čl. 258. (subvencijska prijevara), čl. 224. (prijevara), čl. 293. (prijevara u gospodarskom poslovanju) i čl. 286. (utaja poreza i drugih davanja) i čl. 97. (terorizam), čl. 99. (javno poticanje na terorizam), čl. 100. (novačenje za terorizam), čl. 101. (obuka za terorizam) i čl. 102. (terorističko udruženje), čl. 169. (terorizam), čl. 169.a (javno poticanje na terorizam) i čl. 169.b (novačenje i obuka za terorizam) i čl. 98. (financiranje terorizma) i čl. 265. (pranje novca), čl. 98. (financiranje terorizma) i čl. 265. (pranje novca), čl. 106. (trgovanje ljudima), čl. 175. (trgovanje ljudima i ropstvo) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.).
Gospodarski subjekt – Ponuditelj:
_____________________________
m.p. |
(ime i prezime ovlaštene osobe ponuditelja)
_____________________________
(potpis)
Datum: ___.___.2024.
* AKO GOSPODARSKI SUBJEKT ZASTUPA ZAKONSKI ZASTUPNIK S NAJMANJE JOŠ JEDNOM OSOBOM (DRUGIM ZAKONSKIM ZASTUPNIKOM, PROKURISTOM I SL.), IZJAVU DAJU OBJE OVLAŠTENE OSOBE
* Napomena:
– Potpis na Izjavi ne mora biti ovjeren od strane javnog bilježnika
______________________________
_______________________________
(naziv, OIB i sjedište ponuditelja)
IZJAVA O ROKU ISPORUKE
Izjavljujemo da ćemo, ukoliko naša ponuda bude odabrana kao najpovoljnija u postupku javne nabave sredstava za održavanje osobne higijene i higijene stambenog prostora, evidencijski broj nabave: JN 26/2024, mjesečno isporučivati robu sukladno zahtjevu naručitelja u roku od ______________ dana od slanja pisanog zahtjeva (narudžbenice) naručitelja.
U___________________, dana_____________2024. godine
Za Ponuditelja:
m.p. |
_____________________________________
(ime i prezime, funkcija ovlaštene osobe)
_____________________________________
(potpis ovlaštene osobe)