Na temelju članka 42. Statuta Grada Iloka („Službeni vjesnik“ Vukovarsko-srijemske županije br. 11/13, 4/18, 9/19, 4/20, 2/21 i 8/21) Gradonačelnica Grada Iloka objavljuje
JAVNI POZIV
za iskazivanje interesa za zakup javne površine radi sudjelovanja na manifestaciji „ 57. Iločka berba grožđa“
Članak 1.
Manifestacija „Iločka berba“ organizira se tradicionalno 57. put na području grada Iloka s ciljem očuvanja kulturne baštine i promicanja iločkog vinogorja i vinarstva, te promoviranja ovog područja kao vinarske destinacije prepoznatljive ne samo na području Republike Hrvatske nago i u svijetu.
U okviru Manifestacije „ 57. Iločka berba“ Grad Ilok od 05. do 08. rujna 2024. godine na k.č. 172 i k.č. 86 k.o Grad Ilok organizira kulturno zabavni program.
Članak 2.
U svrhu iz čl. 1. Grad Ilok daje u zakup na:
- a) k.č.172 k.o. Ilok na štandovima (dim. 190×90 cm) vlasništvo Grada Iloka za:
– prodaju dječjih igračaka, slatkiša, ostalo,
– prodaju balona, plodina, šećerne vate i sl.
- b) k.č.172 k.o. Ilok javna površina (max. 7×25 m x 2) za:
– zabavne aktivnosti za djecu, naprave za zabavu (napuhanci i sl.)
- c) k.č.86 k.o. Ilok javna površina za:
– obavljanje ugostiteljske djelatnosti (natkriveno, usluga posluživanja pića)- šank
– prodaju hrane i pića
Članak 3.
Povodom održavanja manifestacije iz čl. 1. ovog Javnog poziva određuje se početna cijena zakupa kako slijedi:
- zakup javne površine za prodaju robe neposredno sa štandova (dim. 190×90 cm) vlasništvo Grada Iloka na lokaciji a) 20,00 eura/štandu dnevno,
- zakup javne površine za postavljanje naprava za zabavu za djecu na lokaciji b) 10,00 eura/m2 dnevno,
- za obavljanje ugostiteljske djelatnosti na lokaciji c) najpovoljniji ponuditelj smatrat će se ponuditelj koji je ponudio najvišu cijenu.
Članak 4.
Ponuđači moraju biti pravne ili fizičke osobe koje ispunjavaju zakonom propisane uvjete za obavljanje tražene djelatnosti.
Članak 5.
Obaveze organizatora:
– osigurati lokaciju,
– osigurati glazbu,
– osigurati pristup električnoj energiji.
Obaveze zakupnika:
-ponuditi proizvod sukladno zahtjevu za zakup i dodijeljenoj lokaciji
-po završetku izlaganja očistiti štand i površinu na kojoj su isti smješteni,
-sudjelovati od 05. do 08. rujna 2024. godine (četvrtak, petak i subota).
Članak 6.
Svi zakupnici moraju poštivati mjere komunalnih redara Grada Iloka te svojom djelatnošću ne ometati odvijanje ostalih aktivnosti tijekom manifestacije.
Zakupnicima je zabranjeno puštanje glazbe te stvaranje ostalih audio-vizualnih efekata kojima se ometa odvijanje ostalih aktivnosti manifestacije.
Članak 7.
Zainteresirani ponuđači trebaju predati pisanu ponudu.
Pisana ponuda treba sadržavati slijedeće:
- Katastarsku česticu i vrstu djelatnosti za koju se traži zakup, katastarsku česticu i broj štandova (dim. 190×90 cm) u vlasništvu Grada Iloka a ako se traži zakup javne površine za postavljanje napuhanaca ili šatora potrebno je navesti njihove dimenzije i potrebnu jačinu električne energije
- Ime i prezime i naziv pravne ili fizičke osobe sa adresom, OIB-om, kontaktima i IBAN-om
Uz pisanu ponudu treba dostaviti sljedeće:
- Preslika rješenja o upisu djelatnosti u odgovarajući registar
- Potvrda o nepostojanju duga prema Gradu Iloku, ne starija od 6 mjeseci
- Potvrda o nepostojanju duga prema trgovačkim društvima kojima je osnivač Grad Ilok (izdana od strane trgovačkih društava; KOM-ILOK i Komunalije), za subjekte koji su registrirani na području Grada Iloka.
- Ponuda mora biti potpisana od strane podnositelja te ovjerena pečatom, u cijeni butelja vina i jedna (1) lit. mineralne vode te zastupljena vina koja će posluživati
- Izjavu ponuditelja da će u slučaju da njegova ponuda bude prihvaćena sklopiti ugovor o zakupu na njegov trošak
- Izjavu ponuditelja da u cijelosti prihvaća uvjete ovog Javnog poziva te da njegova ponuda ostaje na snazi 30 dana od dana otvaranja ponuda
- Uplatiti polog u iznosu utvrđene početne cijene zakupa ili ponuđene cijene za sve dane sudjelovanja na manifestaciji u slučaju odustanka od Ugovora o zakupu po ovom Javnom pozivu, na IBAN: HR742390001181540000, model HR68, poziv na broj: 7811- OIB platitelja,
- Ako zakupnik izvrši Ugovor zakupu i sudjeluje na manifestaciji, uplaćeni polog vratit će mu se na dostavljeni IBAN u roku od 15 dana od završetka manifestacije.
Prijave se podnose osobno ili pisanim putem na adresu: Grad Ilok, Trg Nikole Iločkog 13, 32236 Ilok, s naznakom:
„Za javni poziv za iskazivanje interesa za zakup javne površine radi sudjelovanja na manifestaciji „ 57. Iločka berba grožđa“ – NE OTVARAJ
Članak 8.
Prihvatit će se ponuda zakupnine uz ispunjavanje svih ostalih uvjeta iz Javnog poziva. S najpovoljnijim ponuđačem koji zadovolji uvjete Javnog poziva sklopit će se Ugovor.
Ukoliko najpovoljniji ponuditelj po pozivu i u ostavljenom roku ne zaključi ugovor o zakupu javne površine smatrat će se da je prešutno odustao od ponude.
U slučaju da najpovoljniji ponuditelj prešutno ili izričito odustane od ponude, najpovoljnijim ponuditeljem smatrat će se sljedeći ponuditelj koji je ponudio najvišu cijenu.
Članak 9.
Rok za podnošenje ponuda je 19. kolovoza 2024. do 10,00 sati. Otvaranje ponuda biti će 19. kolovoza 2024. godine u 12,00 sati, na adresi Grad Ilok, Trg Nikole Iločkog 13, 32236 Ilok.
Članak 10.
Za provođenje ovog Javnog poziva zadužuje se Jedinstveni upravni odjel Grada Iloka, Odsjek za poljoprivredu, komunalne djelatnosti i zaštitu okoliša.
REPUBLIKA HRVATSKA
VUKOVARSKO-SRIJEMSKA ŽUPANIJA
GRAD ILOK
GRADONAČELNICA
KLASA: 610-01/24-01/3
URBROJ: 2196/02-01-24-14
U Iloku, 26. srpnja 2024. godine
GRADONAČELNICA
Marina Budimir, dr.med.