Javni natječaj za zasnivanje radnog odnosa na radno mjesto kuhara/ice

Na temelju čl. 26. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN br. 10/97, 107/07, 94/13 98/19) i čl. 50. Statuta Dječjeg vrtića Crvenkapica, Ilok, Upravno vijeće na 8. sjednici za pedagošku 2021./2022. godinu, održanoj dana 2.05.2022. godine donijelo je Odluku temeljem koje raspisuje:

N A T J E Č A J

– za zasnivanje radnog odnosa na radno mjesto kuhara/ice, 1 izvršitelj/ica, na određeno vrijeme – za vrijeme trajanja Projekta (do 2.10.2023), nepuno radno vrijeme od 20 sati tjedno, s mjestom rada u Iloku, u svrhu provedbe Projekta „Unaprjeđenje usluga i produljenje radnog vremena Dječjeg vrtića “Crvenkapica” u Iloku“ koji je financiran sredstvima Europskog socijalnog fonda, UP.02.2.2.16.0132.

POTREBNI STRUČNI UVJETI:

Prema Zakonu o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN br. 10/97, 107/07, 94/13 i 98/19) i

Pravilniku o vrsti stručne spreme stručnih djelatnika te vrsti i stupnju stručne spreme ostalih djelatnika u dječjem vrtiću (NN br. 133/97).

Uvjeti za radno mjesto kuhara/ice su:

– SSS – kuhar

  • najmanje godinu dana radnog iskustva u struci

– zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta (dokaz o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta dostavit će izabrani kandidat po dostavljenoj obavijesti o izboru)

– da u odnosu na osobu ne postoje zapreke definirane čl. 25. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN br. 10/97, 107/07, 94/13 i 98/19)

U prijavi na Natječaj potrebno je navesti osobne podatke podnositelja prijave (ime i prezime, datum i mjesto rođenja, adresu stanovanja, broj telefona/mobitela, te po mogućnosti adresu elektroničke pošte) i točan naziv radnog mjesta na koje se osoba prijavljuje.

Uz pisanu prijavu na Natječaj kandidati su dužni priložiti:

  • životopis (vlastoručno potpisan)
  • dokaz o državljanstvu (presliku osobne iskaznice, vojne iskaznice, putovnice ili domovnice)
  • dokaz o stečenoj stručnoj spremi
  • elektronički zapis odnosno potvrdu o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (ne starije od 3 mjeseca od dana objave ovog Natječaja)
  • kao dokaz o nepostojanju zapreka za zasnivanje radnog odnosa iz čl. 25. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju dostavljaju se sljedeći dokumenti (ne stariji od 6 mjeseci od dana objave ovog Natječaja):
    1. uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak prema čl. 25. st.2. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju
    2. uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi prekršajni postupak prema čl. 25. st. 4. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju
    3. potvrdu nadležnog centra za socijalnu skrb da kandidat nema izrečenu mjeru za zaštitu dobrobiti djeteta iz čl. 25. st. 10. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju
  • vlastoručno potpisanu izjavu kandidata da u odnosu na njega ne postoje zapreke iz čl. 25. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (NN br. 10/97, 107/07, 94/13 98/19)

Prijava mora biti vlastoručno potpisana.

Na Natječaj se mogu javiti osobe oba spola.

Isprave se prilažu u neovjerenim preslikama, a prije izbora kandidata predočit će se izvornik.

Ako kandidat uz prijavu priloži dokumente u kojima osobni podaci nisu istovjetni, dužan je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni (presliku vjenčanog ili rodnog lista i sl.).

Kandidati koji prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju moraju se u prijavi pozvati na to pravo odnosno uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s čl. 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članova njihove obitelji (NN br. 121/17, 98/19 i 84/21) uz prijavu na Natječaj dužni su pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta priložiti i sve potrebne dokaze iz čl. 103. navedenog Zakona dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843

Direktna poveznica na popis dokaza iz čl. 103. navedenog Zakona za ostvarivanje prednosti pri zapošljavanju:

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s čl. 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN br. 84/21) uz prijavu na Natječaj dužni su pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta priložiti i dokaz o priznatom statusu.

Popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti prilikom zapošljavanja nalazi se na internetskoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja: popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju- Zakon o civilnim stradalnicima iz DR.pdf (gov.hr)

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s čl. 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN br. 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) uz prijavu na Natječaj dužni su pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s čl. 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (NN br. 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19) uz prijavu na Natječaj dužni su pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta priložiti i rješenje odnosno potvrdu iz koje je vidljivo spomenuto pravo te dokaz o tome na koji je način prestao radni odnos. Popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti prilikom zapošljavanja nalazi se na internetskoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja: popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju- Zakon o civilnim stradalnicima iz DR.pdf (gov.hr)

Potpunom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke i priloge navedene u Natječaju.

Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.

Natječajna dokumentacija neće se vraćati.

Prijave s potrebnim prilozima potrebno je dostaviti putem pošte na adresu: Dječji vrtić Crvenkapica, Ilok, Trg sv. Ivana Kapistrana 2, 32236 Ilok, ili predati osobno, u zatvorenoj omotnici, na gore navedenoj adresi svakim radnim danom od 7,00 do 15,00 sati, s naznakom: „Natječaj za zasnivanje radnog odnosa na radno mjesto kuhara/ice za vrijeme trajanja Projekta, s mjestom rada u Iloku – ne otvarati“, u roku od 8 dana od dana objave Natječaja na mrežnim stranicama i oglasnim pločama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, te mrežnim stranicama i oglasnim pločama Dječjeg vrtića Crvenkapica, Ilok i Osnivača.

O rezultatima Natječaja kandidati će u zakonskom roku biti obaviješteni putem pošte i web stranice Dječjeg vrtića Crvenkapica, Ilok (https://www.dv-crvenkapica-ilok.hr/).

Podnošenjem prijave na Natječaj, pristupnici Natječaja su izričito suglasni da Dječji vrtić Crvenkapica, Ilok kao voditelj obrade osobnih podataka može prikupljati, koristiti i dalje obrađivati osobne podatke u svrhu provedbe natječajnog postupka, posebice da se njihovi osobni podaci o imenu i prezimenu objavljuju na mrežnim stranicama Dječjeg vrtića Crvenkapica, Ilok tijekom rezultata natječajnog postupka.

Izrazi koji se koriste u ovom Natječaju, a imaju rodno značenje koriste se neutralno i odnose se jednako na muški i ženski spol.

Preuzmite dokument natječaja:

Bookmark the permalink.

Comments are closed.