POZIV ZA DOSTAVU PONUDA
PREDMET NABAVE:
NAJAM OPREME ZA MOBILNO KLIZALIŠTE
Evidencijski broj: 32/2024
Na temelju članka 15. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine br. 120/16, 114/22 ) i članka 42. Statuta Grada Iloka (“Službeni vjesnik” Vukovarsko-srijemske županije br. 11/13, 4/18, 9/19, 4/20, „Službeni glasnik“ Grada Iloka br. 2/21, 8/21), te članka 7. Pravilnika o provođenju postupaka jednostavne nabave KLASA: 406-01/24-03/8, URBROJ: 2196-02-02-24-3 od 26. veljače 2024. godine, Gradonačelnica Grada Iloka dana 9.10.2024. donijela je Odluku o početku postupka jednostavne nabave za Popravak krova Upravne zgrade Grada Iloka, KLASA: 406-01/24-02/14, URBROJ: 2196-02-01-24-1.
Poziv će se uputiti na internetskim stranicama Grada Iloka uz osiguranje odgovarajućeg revizorskog traga, dostavom poziva na adresu tri gospodarska subjekta.
Pravo sudjelovanja imaju svi zainteresirani gospodarski subjekti sukladno sljedećim uvjetima i zahtjevima:
- OPĆI PODACI
1.1. Naziv i sjedište naručitelja, OIB, broj telefona te adresa elektroničke pošte:
Naručitelj: GRAD ILOK
Sjedište naručitelja: Ilok, Trg Nikole Iločkog 13, 32 236 Ilok
OIB: 83038408398
Broj telefona: +385 (0)32/592-950
Broj telefaxa: –
Adresa elektroničke pošte: grad.ilok@ilok.hr
Internetska adresa: https://ilok.hr
Odgovorna osoba: Marina Budimir, gradonačelnica
1.2. Komuniciranje i razmjena informacija između Naručitelja i gospodarskih subjekata:
Osoba zadužene za komunikaciju s ponuditeljima i koja je dužna pružiti informacije u svezi sa razjašnjenjem dokumentacije za nadmetanje:
Ime i prezime: Marija Dobošević
Telefon: +385 (0)98 91 38 9380
Telefax: –
E-mail: marija.dobosevic@ilok.hr
1.3. Sprječavanje sukoba interesa:
Naručitelj izjavljuje da osobe u postupku nabave nisu u sukobu interesa u smislu članka 76. stavka 1. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/2016, 114/2022).
1.4. Vrsta postupka nabave: Jednostavni postupak nabave
1.5. Procijenjena vrijednost nabave iznosi 26.500,00 € bez PDV-a
1.6. Način sklapanja ugovora: Po odabiru najpovoljnijeg ponuđača, naručitelj će istog odabrati kao izvršitelja usluga, te će s njime sklopiti ugovor.
1.7. Navod o elektroničkoj dražbi: Ne provodi se elektronička dražba.
- PODACI O PREDMETU NABAVE
2.1. O predmetu nabave:
Naziv: NAJAM OPREME ZA MOBILNO KLIZALIŠTE
CPV: 92330000-3 Usluge povezane s rekreacijskim površinama
Evidencijski broj nabave: 32/2024
2.2. Količina i tehnički opis predmeta nabave: Vrste, količine i opis predmeta nabave određene su PRILOGOM V. TEHNIČKE SPECIFIKACIJE/OPIS POSLA
2.3. Troškovnik: Troškovnik je sastavni dio ovog Poziva. Ponuditelj je dužan popuniti sve stavke Troškovnika. Ukoliko ponuditelj ne popuni neku od stavki Troškovnika ponuda će zbog neusporedivosti biti odbačena kao nepravilna.
2.4. Mjesto izvršenja predmeta nabave: Ilok – Stara jezgra grada Iloka
Rok izvršenja predmeta nabave: Rok izvršenja usluga je po sklapanju Ugovora, prema TEHNIČKIM SPECIFIKACIJAMA/OPISU POSLA – korištenje mobilnog klizališta od 1.12.2024. do 31.1.2024.
- OSNOVE ZA ISKLJUČENJE GOSPODARSKOG SUBJEKTA
Sve dokumente koje naručitelj zahtijeva u ovom poglavlju gospodarski subjekti mogu dostaviti u neovjerenoj preslici. Neovjerenom preslikom smatra se i neovjereni ispis elektroničke isprave.
U slučaju postojanja sumnje u istinitost podataka u priloženim dokumentima ili izjavama gospodarskog subjekta javni naručitelj može, radi provjere istinitosti podataka, od ponuditelja zatražiti da u primjerenom roku dostave izvornike ili ovjerene preslike tih dokumenata i/ili se obratiti izdavatelju dokumenata i/ili nadležnim tijelima.
3.1. Osnove za isključenje gospodarskog subjekta te dokumenti kojima gospodarski subjekt dokazuje da ne postoje osnove za isključenje:
Javni naručitelj će isključiti gospodarskog subjekta iz postupka nabave ako utvrdi da:
3.1.1. je gospodarski subjekt koji ima poslovni nastan u Republici Hrvatskoj ili osoba koja je član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela ili ima ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora toga gospodarskog subjekta i koja je državljanin Republike Hrvatske pravomoćnom presudom osuđena za:
- a) sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji na temelju:
- članka 328. (zločinačko udruženje) i članka 329. (počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja) Kaznenog zakona
- članka 333. (udruživanje za počinjenje kaznenih djela), iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)
- b) korupciju, na temelju:
- članka 252. (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 253. (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 254. (zlouporaba u postupku javne nabave), članka 291. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 292. (nezakonito pogodovanje), članka 293. (primanje mita), članka 294. (davanje mita), članka 295. (trgovanje utjecajem) i članka 296. (davanje mita za trgovanje utjecajem) Kaznenog zakona
- članka 294.a (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 294.b (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 337. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 338. (zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti), članka 343. (protuzakonito posredovanje), članka 347. (primanje mita) i članka 348. (davanje mita) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.) c) prijevaru, na temelju:
- članka 236. (prijevara), članka 247. (prijevara u gospodarskom poslovanju), članka 256.
(utaja poreza ili carine) i članka 258. (subvencijska prijevara) Kaznenog zakona
- članka 224. (prijevara), članka 293. (prijevara u gospodarskom poslovanju) i članka 286. (utaja poreza i drugih davanja) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98.,
50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11.,
77/11. i 143/12.)
- d) terorizam ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima, na temelju:
- članka 97. (terorizam), članka 99. (javno poticanje na terorizam), članka 100. (novačenje za terorizam), članka 101. (obuka za terorizam) i članka 102. (terorističko udruženje) Kaznenog zakona
- članka 169. (terorizam), članka 169.a (javno poticanje na terorizam) i članka 169.b (novačenje i obuka za terorizam) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00.,
129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i
143/12.)
- e) pranje novca ili financiranje terorizma, na temelju:
– članka 98. (financiranje terorizma) i članka 265. (pranje novca) Kaznenog zakona – članka 279. (pranje novca) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98.,
50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11.,
77/11. i 143/12.)
- f) dječji rad ili druge oblike trgovanja ljudima, na temelju:
– članka 106. (trgovanje ljudima) Kaznenog zakona
– članka 175. (trgovanje ljudima i ropstvo) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br.
110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.),
ILI
je gospodarski subjekt koji nema poslovni nastan u Republici Hrvatskoj ili osoba koja je član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela ili ima ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora toga gospodarskog subjekta i koja nije državljanin Republike Hrvatske pravomoćnom presudom osuđena za kaznena djela iz točke 1. podtočka od a) do f) ovoga stavka i za odgovarajuća kaznena djela koja, prema nacionalnim propisima države poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno države čiji je osoba državljanin, obuhvaćaju razloge za isključenje iz članka 57. stavka 1. točaka od (a) do (f) Direktive 2014/24/EU.
Javni naručitelj će kao dostatan dokaz da ne postoje osnove za isključenje iz točke 3.1.1. ove dokumentacije o nabavi prihvatiti:
Izjavu o nekažnjavanju iz Obrasca ove dokumentacije, a koja mora biti potpisana i pečatirana od strane osobe odgovorne za zastupanje gospodarskog subjekta.
U slučaju sumnje u istinitost podataka navedenih u Izjavi o nekažnjavanju, javni Naručitelj će dodatno zatražiti od gospodarskog subjekta izvadak iz kaznene evidencije ili drugog odgovarajućeg registra ili, ako to nije moguće, jednakovrijedan dokument nadležne sudske ili upravne vlasti u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin.
Javni naručitelj će isključiti gospodarskog subjekta u bilo kojem trenutku tijekom postupka jednostavne nabave ako utvrdi da postoje osnove za isključenje iz točaka 3.1.1. ove dokumentacije o nabavi.
3.1.2. gospodarski subjekt nije ispunio obveze plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje:
- u Republici Hrvatskoj, ako gospodarski subjekt ima poslovni nastan u Republici Hrvatskoj, ili
- u Republici Hrvatskoj ili u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, ako gospodarski subjekt nema poslovni nastan u Republici Hrvatskoj.
Javni naručitelj će kao dostatan dokaz da ne postoje osnove za isključenje iz točke 3.1.2. ove dokumentacije o nabavi prihvatiti:
Potvrdu porezne uprave ili drugog nadležnog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta kojom se dokazuje da ne postoje osnove za isključivanje stavka 3.1.2. ove dokumentacije koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana slanja Poziva na dostavu ponude.
Iznimno od stavka 1. ovoga članka, javni naručitelj neće isključiti gospodarskog subjekta iz postupka nabave ako mu sukladno posebnom propisu plaćanje obveza nije dopušteno ili mu je odobrena odgoda plaćanja.
- KRITERIJI ZA ODABIR GOSPODARSKOG SUBJEKTA (UVJETI SPOSOBNOSTI)
Sve dokumente koje naručitelj zahtijeva u ovom poglavlju gospodarski subjekti mogu dostaviti u neovjerenoj preslici. Neovjerenom preslikom smatra se i neovjereni ispis elektroničke isprave.
4.1. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti te dokumenti kojima se dokazuje sposobnost:
4.1.1. Gospodarski subjekt je u ponudi dužan dostaviti izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana.
Uvjeti tehničke i stručne sposobnosti ponuditelja te dokumenti kojima dokazuje sposobnost:
U svrhu ispunjavanja tehničke i stručne sposobnosti iz ove točke ponuditelj mora dokazati da je u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 5 (pet) godina koje prethode toj godini uredno izvršio jedan ili više ugovora za izvršenje usluga istih ili sličnih predmetu nabave čiji je iznos jednak ili veći od procijenjene vrijednosti predmeta nabave.
4.2.1. Gospodarski subjekt mora dostaviti popis izvršenih usluga iste ili slične predmetu nabave koji se po vrsti, obimu i složenosti mogu usporediti s predmetom ove nabave i koje su u vrijednosti jednakoj ili većoj od procijenjene vrijednosti nabave, a koje je ponuditelj izvršio u godini u kojoj je započeo postupak nabave i tijekom pet godina koje prethode toj godini. Popis sadrži vrijednost izvršenih usluga bez PDV-a, datum i godina isporuke i naziv druge ugovorne strane (Referentna lista usporedivih poslova).
- PODACI O PONUDI
5.1. SADRŽAJ I NAČIN IZRADE PONUDE
Ponuda je izjava pisane volje ponuditelja da izvede usluga sukladno uvjetima i zahtjevima navedenima u pozivu za dostavu ponuda.
Ponuda se zajedno s pripadajućom dokumentacijom izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu, a cijena ponude izražava se u eurima (€). Ukoliko izvornik dokumenta nije na hrvatskom jeziku, uz njega treba biti priložen prijevod ovjeren od sudskog tumača.
Priloženi dokumenti moraju sadržavati sve podatke koji se traže u Općim uvjetima i opisima pojedinih stavki. Naručitelj će, ukoliko ne može pronaći podatke, u postupku pregleda ponuda zatražiti ažuriranje i dopunjavanje istih u roku do 5 dana.
U roku za dostavu ponude ponuditelj može izmijeniti svoju ponudu, nadopuniti je ili od nje odustati pisanim putem.
5.1.1. Sadržaj ponude:
Ponuditelj predaje ponudu neposredno na urudžbeni zapisnik naručitelja ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu naručitelja s pripadajućom dokumentacijom koja je složena sljedećim redoslijedom:
- Popunjen i potpisan, te ovjeren Ponudbeni list (u prilogu ovog poziva)
- Popunjen i potpisan, te ovjeren Troškovnik (u prilogu ovog poziva)
- Dokaz o registraciji za obavljanje djelatnosti (točka 4.1.1.)
- Potvrdu porezne uprave (točka 3.1.2.) o nepostojanju duga
- Popis usporedivih poslova (točka 4.2.1.)
- Potvrde naručitelja za poslove iz Popisa usporedivih poslova
- Izjava o nekažnjavanju koju daje osoba ovlaštena za zastupanje (točka 3.1.1.)
- Izjava o trajanju jamstva za otklanjanje nedostataka i jamstvenim rokovima.
5.1.2. Način izrade ponude:
Ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu. Ako zbog opsega ili drugih objektivnih okolnosti ponuda ne može biti izrađena na način da čini cjelinu, onda se izrađuje u dva ili više dijelova. Ponuda se uvezuje na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova.
Ako je ponuda izrađena u dva ili više dijelova, svaki dio se uvezuje na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova. Ako je ponuda izrađena od više dijelova ponuditelj mora u sadržaju ponude navesti od koliko se dijelova ponuda sastoji.
Stranice ponude se označavaju brojem na način da je vidljiv redni broj stranice i ukupan broj stranica ponude, npr. 1/57 ili 57/1. Kada je ponuda izrađena od više dijelova, stranice se označavaju na način da svaki slijedeći dio započinje rednim brojem koji se nastavlja na redni broj stranice kojim završava prethodni dio. Ako je dio ponude izvorno numeriran (primjerice katalozi), ponuditelj ne mora taj dio ponude ponovno numerirati.
Ponude se pišu neizbrisivom tintom. Ispravci u ponudi moraju biti izrađeni na način da su vidljivi. Ispravci moraju uz navod datuma ispravka biti potvrđeni potpisom ponuditelja.
5.2. ROK I NAČIN DOSTAVE PONUDE
Gospodarski subjekti svoje ponude dostavljaju neposredno na urudžbeni zapisnik naručitelja ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu naručitelja s pripadajućom dokumentacijom u skeniranom obliku.
Nakon proteka roka za dostavu ponuda, ponuda se ne smije mijenjati.
Rok za dostavu ponuda je 28.10.2024. godine do 12:00 sati po srednjoeuropskom vremenu. Smatrat će se da su pravovremeno dostavljene ponude one koje do navedenog roka i vremena budu zaprimljene.
Ponuda se može dostaviti neposredno na urudžbeni zapisnik naručitelja ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu naručitelja, u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznačeno:
Grad Ilok, Trg Nikole Iločkog 13, 32236 Ilok
Na omotnici mora biti naznačeno:
NAJAM OPREME ZA MOBILNO KLIZALIŠTE
Evidencijski broj JN – 32/2024
Naznaka NE OTVARAJ
- Na poleđini: naziv i adresa ponuditelja
Ponuda će biti važeća 90 dana. Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponuda dostaviti izmjenu i/ili dopunu ponude. Izmjena i/ili dopuna ponude dostavlja se na isti način kao i osnovna ponuda s obveznom naznakom da se radi o izmjeni i/ili dopuni ponude.
Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponude pisanom izjavom odustati od svoje dostavljene ponude. Pisana izjava se dostavlja na isti način kao i ponuda s obveznom naznakom da se radi o odustajanju od ponude.
5.3. NAČIN ODREĐIVANJA CIJENE PONUDE
Ukupna cijena ponude izražava se u eurima (€).
Cijena ponude piše se brojkama.
U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost moraju biti uračunati svi troškovi i popusti po Ponudbenom listu. Ukoliko ponuditelj odobrava popust naručitelju uključit će ga u ukupnu cijenu ponude.
5.4. KRITERIJ ODABIRA NAJPOVOLJNIJE PONUDE
Kao najpovoljnija ponuda bit će odabrana ekonomski najpovoljnija ponuda.
Kriteriji za ocjenu ponuda su sastavni dio ovog poziva, a opisani su u dijelu II. Obrasci.
Kriteriji ocjenjivanja su: ukupna cijena i iskustvo na istim i sličnim poslovima. Iskustvo se dokazuje brojem potvrda zadovoljnih naručitelja. Obvezna je barem jedna potvrda (minimalno iskustvo), a ukupni broj potvrda služi za ocjenjivanje ponude u uspoređivanju s drugim ponudama.
Ukoliko na nadmetanje pristignu dvije ponude s istim rezultatom, kao najpovoljnija biti će odabrana ona koja je zaprimljena ranije.
5.5. JEZIK PONUDE
Ponuda se podnosi na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu.
Ukoliko Ponuditelj u svojoj ponudi prilaže bilo koji dokument na bilo kojem stranom jeziku, obvezan je uz isti taj dokument priložiti i njegov prijevod na hrvatski jezik od strane ovlaštenog prevoditelja.
5.6. ROK VALJANOSTI PONUDE
Rok valjanosti ponude mora biti najmanje 90 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.
Trošak pripreme i podnošenja ponude u cijelosti snosi Ponuditelj.
- OSTALE ODREDBE
6.1. VRSTA, SREDSTVO I UVJETI JAMSTVA
6.1.1. Jamstvo za uredno izvršenje ugovora
Ponuditelj će, ukoliko će njegova ponuda biti odabrana kao najpovoljnija, prilikom sklapanja Ugovora, a najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana sklapanja Ugovora Naručitelju dostaviti jamstvo za uredno ispunjenje Ugovora u visini od 10% (deset posto) vrijednosti Ugovora bez PDV-a.
Kao jamstvo za uredno ispunjenje Ugovora, odabrani ponuditelj će dostaviti bjanko zadužnicu potvrđenu (solemniziranu) kod javnog bilježnika u skladu sa odredbama Ovršnog zakona, odnosno Pravilnika o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (NN 115/2012, 82/2017, 154/2022). Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora aktivirat će se u slučaju da odabrani ponuditelj u roku za izvršenje ugovora ne izvrši svoju ugovornu obvezu. Krajnji rok za aktiviranje jamstva je 30 dana od roka za izvršenje ugovornih obveza nakon čega se ista vraća ponuditelju, odnosno izvršitelju.
6.2. OTVARANJA PONUDA: 28.10.2024. godine do 12:00 sati, pristigle ponude će se otvoriti bez javnosti.
6.3. POSEBNI I OSTALI UVJETI ZA IZVRŠENJE UGOVORA
Odabrani Ponuditelj je u obvezi izvesti ugovorene usluge sukladno kvaliteti, karakteristikama, cijeni i količini navedenim u ponudi i uvjetima iz dokumentacije za nadmetanje.
Ugovorne strane izvršavaju ugovor u skladu s uvjetima određenima u pozivu na dostavu ponude i odabranom ponudom.
Naručitelj je obvezan kontrolirati je li izvršenje ugovora u skladu s uvjetima određenima u pozivu na dostavu ponude i odabranom ponudom.
Na odgovornost ugovornih strana za ispunjenje obveza iz ugovora primjenjuju se odgovarajuće odredbe Zakona o obveznim odnosima.
6.4. ROK ZA DONOŠENJE ODLUKE O ODABIRU: 30 dana od isteka roka za dostavu ponuda.
6.5. ROK, NAČIN I UVJETI PLAĆANJA:
Naručitelj se obvezuje isplatiti isporučitelju iznos koji je obračunat u roku od 30 dana od dana primitka računa i ovjere računa od strane ovlaštene osobe naručitelja na račun isporučitelja. Predujam je isključen, kao i traženje sredstava osiguranja plaćanja. Račun se ispostavlja jednom mjesečno.
Račun mora biti isporučen u skladu s odredbama Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi (NN 94/2018).
6.6.DRUGI PODACI KOJE NARUČITELJ SMATRA POTREBNIMA:
Dokumentacija za nadmetanje sadrži obrasce; predloške zahtijevanih dokumenata.
Dokumentacija za nadmetanje se ne naplaćuje. Ponuditelj će snositi sve troškove u svezi njegovog sudjelovanja u postupku nabave.
Od ponuditelja se očekuje da pažljivo prouči ovu dokumentaciju za nadmetanje te da u ponudbenu dokumentaciju priloži i uveže navedenim redoslijedom sve potrebne dokaze, potvrde, izjave i obrasce kako je navedeno u dokumentaciji za nadmetanje.
Ovlašteni predstavnici javnog naručitelja
2. DIO
OBRASCI
PRILOG I. PONUDBENI LIST
PONUDBENI LIST za ponudu broj: __________
NARUČITELJ: GRAD ILOK, Trg Nikole Iločkog 13, 322 36 Ilok, OIB 83038408398
Odgovorna osoba Naručitelja: Marina Budimir, Gradonačelnica
Predmet nabave: NAJAM OPREME ZA MOBILNO KLIZALIŠTE
PONUDITELJ:
Naziv : ____________________________________________________________________________
Adresa (poslovno sjedište)_____________________________________________________________
OIB: ______________________________________________________________________________
Broj računa (IBAN): _________________________________________________________________
BIC (SWIFT) i/ili naziv poslovne banke __________________________________________________
Ponuditelj je u sustavu PDV-a (zaokružiti): DA NE
Adresa za dostavu pošte: ____________________________________________________________
E- adresa: ___________________________________________________________________
Kontakt osoba: _____________________________________________________________________
Broj telefona:___________________________________
UKUPNA CIJENA bez PDV-a ________________________ €
PDV 25 % ________________________ €
SVEUKUPNA CIJENA s PDV-om ________________________ €
Valjanost ponude: 60 dana od dana određenog za predaju ponuda.
Jamstvo za izvršenje ugovora: bjanko zadužnica najmanje na iznos ponude s PDV-om.
Jamstvo vrijedi 30 dana od dana predviđenog za završetak usluge.
Obrazac ponude, Troškovnik i Tehničke specifikacije su dijelovi ugovora o izvršenju.
Vrijeme izvršavanja usluge: od 01.112.2024. do 31.1.2025. godine.
Uvjeti izvršenja ugovora: određeni su ovim Obrascem ponude, troškovnikom i Tehničkom
specifikacijom.
________________________________
(Mjesto i datum)
Ponuditelj:
M.P. _____________________________
(Potpis ovlaštene osobe)
………………………………………………………………………
(Upisati ime, prezime i funkciju ovlaštene osobe)
PRILOG II. TROŠKOVNIK
GRAD ILOK
TRG NIKOLE ILOČKOG 13
32236 ILOK
TROŠKOVNIK
Za uslugu – NAJAM OPREME MOBILNOG KLIZALIŠTA
R. broj | Naziv usluge | Jed. mjere | Količina | Jed. cijena | Ukupna cijena |
1. | NAJAM OPREME MOBILNOG KLIZALIŠTA. Usluga uključuje:
Dovoženje, pripremu podloge, montiranje, punjenje opreme sustava, priključivanje na izvor energije, punjenje vodom, održavanje leda ravnim i glatkim 24 h/dan, davanje na korištenje klizaljki. Pražnjenje sustava, odvajanje od izvora energije, rastavljanje opreme sustava, utovar i odvoženje opreme, dovođenje podloge u početno stanje. |
mj |
2 |
Električnu energiju daje naručitelj bez naknade.
Cijene su bez PDV.
ZA PONUDITELJA:
M.P. _________________________
PRILOG III. IZJAVA O NEKAŽNJAVANJU
IZJAVA O NEKAŽNJAVANJU
Na temelju odredbi Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16, 114/22 ) ovlaštena osoba za zastupanje gospodarskog subjekta, koji kao ponuditelj sudjeluje u postupku jednostavne nabave za: Izgradnju dječjeg igrališta u Bapskoj, daje slijedeću izjavu:
Ja,_______________________________________________________________________________
(ime i prezime, OIB)
pod materijalnom i kaznenom odgovornošću izjavljujem da protiv mene niti gospodarskog subjekta
________________________________________________________________________________
(naziv gospodarskog subjekta)
nije izrečena pravomoćna osuđujuća presuda za jedno ili više sljedećih kaznenih djela:
- a) sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji, na temelju:
– članka 328. (zločinačko udruženje) i članka 329. (počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja) Kaznenog zakona
– članka 333. (udruživanje za počinjenje kaznenih djela), iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)
- b) korupciju, na temelju:
– članka 252. (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 253. (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 254. (zlouporaba u postupku javne nabave), članka 291. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 292. (nezakonito pogodovanje), članka 293. (primanje mita), članka 294. (davanje mita), članka 295. (trgovanje utjecajem) i članka 296. (davanje mita za trgovanje utjecajem) Kaznenog zakona
– članka 294.a (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 294.b (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 337. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 338. (zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti), članka 343. (protuzakonito posredovanje), članka 347. (primanje mita) i članka 348. (davanje mita) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)
- c) prijevaru, na temelju:
– članka 236. (prijevara), članka 247. (prijevara u gospodarskom poslovanju), članka 256. (utaja poreza ili carine) i članka 258. (subvencijska prijevara) Kaznenog zakona
– članka 224. (prijevara), članka 293. (prijevara u gospodarskom poslovanju) i članka 286. (utaja poreza i drugih davanja) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)
- d) terorizam ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima, na temelju:
– članka 97. (terorizam), članka 99. (javno poticanje na terorizam), članka 100. (novačenje za terorizam), članka 101. (obuka za terorizam) i članka 102. (terorističko udruženje) Kaznenog zakona
– članka 169. (terorizam), članka 169.a (javno poticanje na terorizam) i članka 169.b (novačenje i obuka za terorizam) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)
- e) pranje novca ili financiranje terorizma, na temelju:
– članka 98. (financiranje terorizma) i članka 265. (pranje novca) Kaznenog zakona
– članka 279. (pranje novca) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)
- f) dječji rad ili druge oblike trgovanja ljudima, na temelju:
– članka 106. (trgovanje ljudima) Kaznenog zakona
– članka 175. (trgovanje ljudima i ropstvo) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.),
________________________________
(Mjesto i datum)
Ponuditelj:
M.P.
_________________________________ (Potpis ovlaštene osobe)
PRILOG IV. POPIS USLUGA PRUŽENIH U GODINI U KOJOJ JE ZAPOČEO POSTUPAK JAVNE NABAVE I TIJEKOM 5 (PET) GODINA KOJE PRETHODE TOJ GODINI (2019. – 2023.)
PRILOG IV. – POPIS USLUGA PRUŽENIH U GODINI U KOJOJ JE ZAPOČEO POSTUPAK JAVNE NABAVE I TIJEKOM 5 (PET) GODINA KOJE PRETHODE TOJ GODINI (2019. – 2023.) – POPIS USPOREDIVIH POSLOVA
EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE: _____________ |
||||
Ponuditelj: __________________________________ | ||||
Rb | Naziv i opis pružene usluge | Vrijednost usluge/ugovora | Period pružanja usluge
(datum početka – datum završetka usluge) |
Naziv druge
ugovorne strane (nositelja projekta) i kontakt podaci |
2. | ||||
3. |
U _________, ____________. godine.
(Ime i prezime, potpis ovlaštene osobe ponuditelja)
PRILOG V. TEHNIČKE SPECIFIKACIJE/OPIS POSLA – OPIS AKTIVNOSTI PRUŽATELJA USLUGE – NAJAM OPREME ZA MOBILNO KLIZALIŠTE
OSNOVNI PODACI:
Naziv projekta: Najam opreme za mobilno klizalište
Period najma: 1.12.2021. – 31.1.2024.
Duljina: 15,00 m
Širina: 25,00 m
KOMPONENTE OPREME MOBILNOG KLIZALIŠTA
- PODLOGA KLIZALIŠTA
Podloga klizališta je jedinstvena cjelina sastavljena od Ice box modula u instalaciju apsorpcijsko-fleksibilnog izmjenjivača topline s pripadajućim kolektorskim sabirnim cijevima. Međusobnim povezivanjem više Ice box modula dobiva se potrebna površina mobilnog klizališta koja se jednostavno prilagođava svojim dimenzijama prema lokaciji postavljanja.
- PRIKLJUČNI ELEMENTI 1 kpl
U priključne elemente ubrajaju se fleksibilna armirana crijeva između kolektora podloge klizališta i rashladnog vanjski prenosivi čelični tank za glikol, potrebni materijal za spajanje i međusobno povezivanje.
- ZRAČNO HLAĐENA TOPLINSKA PUMPA 1 kom
Kompaktni lako prenosivi zračno hlađena toplinska pumpa kapaciteta 82 kw rashladnog učinka i 96 kW toplinskog učinka ili kapaciteta dovoljnog za funkcioniranje sustava, sastoji se od kućišta kontejnerskog tipa, kompresora, izmjenjivača topline, zračnog kondenzatora s ventilatorima, elekro pumpe za glikol, i automatike sa zaštitama i elektronskim upravljanjem. Predviđena rashladna snaga dovoljna je za potrebe stvaranja leda u početku zaleđivanja površine pri vanjskoj temperaturi zraka do+8°C, dok se zaleđena površina formirane ledene plohe (debljine cca 8 cm) zadržava do +16°C, bez utjecaja vjetra. Buka uređaja db (A) do 67.
Elektro priključak: V 400/3/50, 29 kW, 54 A, Elektro kabel Cu 4X25 mm2, dužina cca. 45 m
- ZAŠTITNA DRVENA OGRADA KLIZALIŠTA
Samonosiva zaštitna ograda, postavlja se na sve rubne dijelove klizališta. Izrađena je od nosive čelične konstrukcije zaštićene toplim cinčanjem na kojoj su učvršćeni drveni elementi i rukohvat. Postavljanje ograde u led obavlja se bez dodatnih bušenja ili ukopavanja, i time se podloga ne oštećuje. U ogradu su ugrađena vrata za ulaz/izlaz klizača.
Ukupna visina ograde iznosi 1,00 m.
Duljina zaštitne ograde: 85,00 m
Visina zaštitne ograde: 1,00 m
Vrata za klizače: 1 komad, širina otvora 1,00 m
Ukupna duljina zaštitne ograde: 85,00 m
UREĐAJI I ALATI ZA ODRŽAVANJE LEDENE PLOHE
- ALUMINIJSKA RALICA 1 kom
Aluminijska ralica je učinkovit ručni alat namijenjen za frekventno čišćenje ledene plohe. Njegovim korištenjem uklanja se snijeg s ledene površine i klizališta, a redovitom uporabom ovog alata moguće je kvalitetno održavati ledenu plohu tijekom cijelog perioda korištenja klizališta.
- VODENI ZAGLAĐIVAČ 1 kom
Posebno konstruiran alat sa specijalnom namjenom zaglađivanja ledene plohe do razine visoke glatkoće i kliznosti.
DODATNA OPREMA
- KLIZALJKE 80 pari
Klizaljke za potrebe rekreativnog klizanja. Izrađene od čvrstog plastičnog kalupa sa uloškom od mekanih materijala, opremljene s brzostežućim kopčama za zakopčavanje s micro regulacijom stezanja. Asortiman ponuđenih brojeva u rasponu od broja 26 do broja 50.
- POMAGALO ZA UČENJE KLIZANJA
Pomagalo izrađeno od plastičnih materijala namijenjeno kao oslonac pri savladavanju tehnike klizanja za djecu.
- TRANSPORT
Cijena transporta do Ilok mora biti uključena u cijeni ponude.
USLUGE I RADOVI
NAJMODAVAC OSIGURAVA:
– dobava, montaža opreme u cjelinu i dovođenje u funkciju rada
– dobavu potrebne količine mješavine glikol-voda
– puštanje opreme u rad, balansiranje instalacije, podešavanje parametara rada
– stručne osobe i radnike za montažu i demontažu
– zaleđivanje vode do potrebne debljine leda
– održavanje klizališta u redovitom radu 24h/dan cijelo vrijeme najma
– prenosivu kabinu za presvlačenje, odmor radnika i iznajmljivanje klizaljki
NAJMOPRIMAC TREBA OSIGURATI:
– slobodnu površinu za montažu i prilaz kamionom do odabrane lokacije
– odgovarajući viličar s viličaristom za istovar i utovar opreme, viličar kapaciteta dizanja tereta 2,0 t sa produljenim vilicama
– priključak električne energije i elektro kabel za napajanje dužine cca.45 m, 4x25mm2 bakar (Cu) do rashladnog agregata,
– stručnu osobu za prikapčanje rashladnog uređaja na elektro mrežu
– priključak za vodu i gumeno crijevo dovoljne dužine s mlaznicom, min. promjera ¾“
– omogućiti najmodavcu postavljanje svog reklamnog banera na ogradi klizališta
UVJETI ISPORUKE
- rok isporuke i puštanja u rad u roku min. 10 dana od dana potpisa Ugovora, a najkasnije do 1.12.2024.
KRITERIJI OCJENJIVANJA PONUDA KOD ODABIRA EKONOMSKI NAJPOVOLJNIJE PONUDE
Kriterij za odabir ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda (ENP).
Naručitelj će primijeniti kriterij ekonomski najpovoljnije ponude na način da će između valjanih ponuda, odabrati ekonomski najpovoljniju ponudu za cjelokupni predmet nabave. Odabir najpovoljnije ponude izvršit će se uspoređivanjem iskazane cijene ponude i dodatnih kriterija odabira putem formule i tablice bodovanja.
Svaki od kriterija se ocjenjuje zasebno sukladno dolje navedenim zahtjevima, a zbroj bodova dobiven za svaki od kriterija određuje ukupan broj bodova na način da se upisuje vrijednost sa zaokruživanjem na dvije decimalne jedinice. Maksimalni broj bodova koji ponuditelj može ostvariti zbrojem svih kriterija je 100 bodova.
Ekonomski najpovoljnija ponuda je ponuda koja, uz kriterije za kvalitativan odabir gospodarskog subjekta i ostale uvjete iz dokumentacije o nabavi, ostvari najveći broj bodova. U slučaju da su dvije ili više ponuda jednako rangirane prema kriteriju odabira, Naručitelj će odabrati ponudu koja je zaprimljena ranije.
Kriteriji odabira su ukupna cijena ponude i jamstveni rok za otklanjanje nedostataka. Relativni značaj oba kriterija prikazan su u tablici u nastavku.
Redni broj | KRITERIJ | BROJ BODOVA |
1. | C = Cijena ponude | 70 |
2. | I = Iskustvo na istim i sličnim poslovima | 30 |
Maksimalan broj bodova | 100 |
1. KRITERIJ – Cijena ponude
Osnova navedenog kriterija je valjana ponuda s najnižom cijenom. Maksimalni broj bodova koji ponuditelj može dobiti prema ovom kriteriju je 70 bodova. Onaj ponuditelj koji dostavi valjanu ponudu s najnižom cijenom dobit će maksimalni broj bodova.
Ostale ponude vrednuju se relativno prema valjanoj ponudi s najnižom cijenom na način da će dobiti manji broj bodova, koji odgovara relativnom odstupanju njihovih ponuđenih vrijednosti od ponuđene vrijednosti valjane ponude s najnižom cijenom, što se računa prema sljedećoj formuli:
Bc= (Cmin/Ci) x 70
Pri čemu su:
Bc– broj bodova koji ponuda dobiva za ponuđenu cijenu (zaokruženo na dvije decimale) |
Cmin– najniža cijena valjane ponude ponuđene u postupku nabave |
Ci– cijena ponude koja se ocjenjuje |
i – i = 1, 2,…, n (gdje je n – broj ponuda) |
70 – težinski faktor (ponder) za kriterij bodovanja cijene ponude (maksimalni broj bodova za kriterij) |
2. KRITERIJ – dosadašnje iskustvo na istim i sličnim poslovima
Ponuda po ovom kriteriju može ostvariti maksimalno 30 bodova.
Ponuditelj u ponudi mora priložiti barem jednu potvrdu ili naslovnicu projekta za isti ili sličan posao. Ocjenjuje se ukupni valjani broj potvrda ili naslovnica projekata.
Bref= (Ii/Imax) x 30
Bref – broj bodova za ponudu koja se ocjenjuje
Imax – najveći broj potvrda iz ponude u postupku nabave
Ii – broj potvrda u ponudi koja se ocjenjuje
30 – težinski faktor (ponder) za kriterij bodovanja dosadašnjeg iskustva
Nakon što se za svaku ponudu utvrdi bodovna vrijednost prema pojedinim kriterijima, zbrojit će se bodovi dodijeljeni po svakom od kriterija kako bi se dobio ukupan broj bodova za pojedinu ponudu.
Ukupan broj bodova koje ponuda dobiva prilikom ocjene ponuda, računa se prema formuli.
Buk = Bi + Bref
Pri čemu su:
Buk – ukupan broj bodova za ponudu
Bi– broj bodova koji je ponuda dobila za ponuđenu cijenu
Bref -broj bodova koji je ponuda dobila za iskustvo