POZIV ZA DOSTAVU PONUDA PREDMET NABAVE: IZRADA ANALIZE I REGULACIJE UPRAVLJANJA PROMETOM NA NERAZVRSTANIM CESTAMA GRADA ILOKA

POZIV ZA DOSTAVU PONUDA

PREDMET NABAVE:

IZRADA ANALIZE I REGULACIJE UPRAVLJANJA PROMETOM NA NERAZVRSTANIM CESTAMA GRADA ILOKA

Evidencijski broj: JN-34/2024

Sufinanciranjem poticanja razvoja pametnih i održivih rješenja i usluga Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost

Ilok, listopad 2024. godine

 

Na temelju članka 15. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine br. 120/16, 114/22 ) i članka 42. Statuta Grada Iloka (“Službeni vjesnik” Vukovarsko-srijemske županije br. 11/13, 4/18, 9/19, 4/20, „Službeni glasnik“ Grada Iloka br. 2/21, 8/21), te članka 7. stavak 2 točka 3 Pravilnika o provođenju postupaka jednostavne nabave KLASA: 406-01/24-03/8, URBROJ: 2196-02-02-24-3 od 26. veljače 2024. godine, Gradonačelnica Grada Iloka dana 24.10.2024. donijela je Odluku o početku postupka jednostavne nabave za Izradu analize i regulacije upravljanja prometom na nerazvrstanim cestama Grada Iloka, KLASA: 363-02/24-02/3, URBROJ: 2196-02-01-24-1.

Poziv za dostavu ponuda biti će objavljen na internetskim stranicama Grada Iloka uz osiguranje odgovarajućeg revizorskog traga (www.ilok.hr), a pisani poziv na dostavu ponude uputit će se samo jednom gospodarskom subjektu koji će dostaviti ponudu u roku za dostavu ponuda s ciljem sklapanja ugovora. Pravo sudjelovanja ponuditelj ima sukladno sljedećim uvjetima i zahtjevima:

 

I. DIO – UPUTE

 

  1. OPĆI PODACI

1.1. Naziv i sjedište naručitelja, OIB, broj telefona te adresa elektroničke pošte:

Naručitelj:                              GRAD ILOK

Sjedište naručitelja:          Ilok, Trg Nikole Iločkog 13, 32 236 Ilok

OIB:                                            83038408398

Broj telefona:                        +385 (0)32/592-950

Broj telefaxa:                          –

Adresa elektroničke pošte:       grad.ilok@ilok.hr

Internetska adresa:                      https://ilok.hr

Odgovorna osoba:                         Marina Budimir, Gradonačelnica

1.2. Komuniciranje i razmjena informacija između Naručitelja i gospodarskih subjekata: Osoba zadužene za komunikaciju s ponuditeljima i koja je  dužna pružiti informacije u svezi sa razjašnjenjem dokumentacije za nadmetanje:

Ime i prezime:             Marija Dobošević

Telefon:                          +385 (0)98 91 38 9380

Telefax:                          –

E-mail:                            marija.dobosevic@ilok.hr

1.3. Sprječavanje sukoba interesa: Naručitelj izjavljuje da osobe u postupku nabave nisu u sukobu interesa u smislu članka 76. stavka 1. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/2016, 114/2022).

1.4. Vrsta postupka nabave: Jednostavni postupak nabave.

1.5. Procijenjena vrijednost nabave: iznosi 26.500,00 € bez PDV-a.

1.6. Način sklapanja ugovora: Po odabiru ponuđača, naručitelj će ga odabrati kao izvršitelja usluga, te će s njime sklopiti ugovor.

1.7. Navod o elektroničkoj dražbi: Ne provodi se elektronička dražba.

 

  1. PODACI O PREDMETU NABAVE

2.1. Naziv: IZRADA GEODETSKE I GEOTEHNIČKE PODLOGE ZA POTREBE PROJEKTA UREĐENJA POTOKA DRLJAN

CPV: 71621000 – Usluge tehničke analize ili savjetovanja

Evidencijski broj nabave: JN-34/2024

2.2. Količina i tehnički opis predmeta nabave:

Vrste, količine i opis predmeta nabave određene su Troškovnikom.

2.3. Troškovnik: Troškovnik je sastavni dio ovog Poziva. Ponuditelj je dužan popuniti sve stavke Troškovnika. Ukoliko ponuditelj ne  popuni neku od stavki Troškovnika ponuda će zbog neusporedivosti biti odbačena kao nepravilna.

2.4. Mjesto izvršenja predmeta nabave: grad Ilok

2.5. Rok izvršenja predmeta nabave: Rok završetka usluga je 180 kalendarskih dana od dana sklapanja Ugovora.

 

3. OSNOVE ZA ISKLJUČENJE GOSPODARSKOG SUBJEKTA

Sve dokumente koje naručitelj zahtijeva u ovom poglavlju gospodarski subjekti mogu dostaviti u neovjerenoj preslici. Neovjerenom preslikom smatra se i neovjereni ispis elektroničke isprave.

U slučaju postojanja sumnje u istinitost podataka u priloženim dokumentima ili izjavama gospodarskog subjekta javni naručitelj može, radi provjere istinitosti podataka, od ponuditelja zatražiti da u primjerenom roku dostave izvornike ili ovjerene preslike tih dokumenata i/ili se obratiti izdavatelju dokumenata i/ili nadležnim tijelima.

3.1. Osnove za isključenje gospodarskog subjekta te dokumenti kojima gospodarski subjekt dokazuje da ne postoje osnove za isključenje:

Javni naručitelj će isključiti gospodarskog subjekta iz postupka nabave ako utvrdi da:

3.1.1. je gospodarski subjekt koji ima poslovni nastan u Republici Hrvatskoj ili osoba koja je član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela ili ima ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora toga gospodarskog subjekta i koja je državljanin Republike Hrvatske pravomoćnom presudom osuđena za djela iz Izjave o nekažnjavanju koja je u II. dijelu; Obrasci ovog Poziva.

 

ILI

je gospodarski subjekt koji nema poslovni nastan u Republici Hrvatskoj ili osoba koja je član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela ili ima ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora toga gospodarskog subjekta i koja nije državljanin Republike Hrvatske pravomoćnom presudom osuđena za kaznena djela iz točke 1. podtočka od a) do f) ovoga stavka i za odgovarajuća kaznena djela koja, prema nacionalnim propisima države poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno države čiji je osoba državljanin, obuhvaćaju razloge za isključenje iz članka 57. stavka 1. točaka od (a) do (f) Direktive 2014/24/EU.

Javni naručitelj će kao dostatan dokaz da ne postoje osnove za isključenje iz točke 3.1.1. ove dokumentacije o nabavi prihvatiti:

Izjavu o nekažnjavanju iz II. Dijela; Obrasci ove dokumentacije, a koja mora biti potpisana i pečatirana od strane osobe odgovorne za zastupanje gospodarskog subjekta.

 

U slučaju sumnje u istinitost podataka navedenih u Izjavi o nekažnjavanju, javni Naručitelj će dodatno zatražiti od gospodarskog subjekta izvadak iz kaznene evidencije ili drugog odgovarajućeg registra ili, ako to nije moguće, jednakovrijedan dokument nadležne sudske ili upravne vlasti u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin.

Javni naručitelj će isključiti gospodarskog subjekta u bilo kojem trenutku tijekom postupka jednostavne nabave ako utvrdi da postoje osnove za isključenje iz točaka 3.1.1. ove dokumentacije o nabavi.

3.1.2. gospodarski subjekt nije ispunio obveze plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje:

  1. u Republici Hrvatskoj, ako gospodarski subjekt ima poslovni nastan u Republici Hrvatskoj, ili
  2. u Republici Hrvatskoj ili u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, ako gospodarski subjekt nema poslovni nastan u Republici Hrvatskoj.

 

Javni naručitelj će kao dostatan dokaz da ne postoje osnove za isključenje iz točke 3.1.2. ove dokumentacije o nabavi prihvatiti:

Potvrdu porezne uprave ili drugog nadležnog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta kojom se dokazuje da ne postoje osnove za isključivanje stavka 3.1.2. ove dokumentacije koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana slanja Poziva na dostavu ponude.

Iznimno od stavka 1. ovoga članka, javni naručitelj neće isključiti gospodarskog subjekta iz postupka nabave ako mu sukladno posebnom propisu plaćanje obveza nije dopušteno ili mu je odobrena odgoda plaćanja.

 

  1. KRITERIJI ZA ODABIR GOSPODARSKOG SUBJEKTA- UVJETI SPOSOBNOSTI

Sve dokumente koje naručitelj zahtijeva u ovom poglavlju gospodarski subjekti mogu dostaviti u neovjerenoj preslici. Neovjerenom preslikom smatra se i neovjereni ispis elektroničke isprave.

4.1. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti te dokumenti kojima se dokazuje sposobnost:

4.1.1. Gospodarski subjekt je u ponudi dužan dostaviti izvadak iz sudskog, obrtnog,  strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra  koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana.

4.2. Uvjeti tehničke i stručne sposobnosti ponuditelja te dokumenti kojima dokazuje sposobnost:

U svrhu ispunjavanja tehničke i stručne sposobnosti iz ove točke ponuditelj mora dokazati da je u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 5 (pet) godina koje prethode toj godini uredno izvršio jedan ili više ugovora za izvršenje usluga istih ili sličnih predmetu nabave čiji je iznos jednak ili veći od procijenjene vrijednosti predmeta nabave.

4.2.1. Gospodarski subjekt mora dostaviti popis izvedenih usluga iste ili slične predmetu nabave koji se po vrsti, obimu i složenosti mogu usporediti s predmetom ove nabave i koje su u vrijednosti jednakoj ili većoj od procijenjene vrijednosti nabave, a koje je ponuditelj izvršio u godini u kojoj je započeo postupak nabave i tijekom pet godina koje prethode toj godini. Popis sadrži vrijednost izvedenih radova bez PDV-a, datum i godina isporuke i naziv druge ugovorne strane (Referentna lista usporedivih poslova).

 

5. PODACI O PONUDI

Ponuda je izjava pisane volje ponuditelja da izvede radove sukladno uvjetima i zahtjevima navedenima u pozivu za dostavu ponuda.

Ponuda se zajedno s pripadajućom dokumentacijom izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu, a cijena ponude izražava se u eurima (€). Ukoliko izvornik dokumenta nije na hrvatskom jeziku, uz njega treba biti priložen prijevod ovjeren od sudskog tumača.

Priloženi dokumenti moraju sadržavati sve podatke koji se traže u Općim uvjetima i opisima pojedinih stavki. Naručitelj će, ukoliko ne može pronaći podatke, u postupku pregleda ponuda zatražiti ažuriranje i dopunjavanje istih u roku do 5 dana. U roku za dostavu ponude ponuditelj može izmijeniti svoju ponudu, nadopuniti je ili od nje odustati pisanim putem.

5.1. Sadržaj ponude:

Ponuditelj predaje ponudu putem Elektroničkog oglasnika za jednostavne nabave s pripadajućom dokumentacijom koja je složenu sljedećim redoslijedom:

  1. Popunjen i potpisan, te ovjeren Ponudbeni list (u Obrascima iz ovog poziva)
  2. Popunjen i potpisan Troškovnik Poseban dio uz ovaj Poziv)
  3. Dokaz o registraciji za obavljanje djelatnosti (točka 4.1.1.)
  4. Potvrdu Porezne uprave (točka 3.1.2.) o nepostojanju duga
  5. Popis usporedivih poslova (točka 4.2.1.) 
  6. Potvrde naručitelja za poslove iz Popisa usporedivih poslova
  7. Izjava o nekažnjavanju koju daje osoba ovlaštena za zastupanje (točka 3.1.1.)

5.2. Način izrade ponude:

Ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu. Ako zbog opsega ili drugih objektivnih okolnosti ponuda ne može biti izrađena na način da čini cjelinu, onda se izrađuje u dva ili više dijelova. Ponuda se uvezuje na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova.

Ako je ponuda izrađena u dva ili više dijelova, svaki dio se uvezuje na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova. Ako je ponuda izrađena od više dijelova ponuditelj mora u sadržaju ponude navesti od koliko se dijelova ponuda sastoji.

Stranice ponude se označavaju brojem na način da je vidljiv redni broj stranice i ukupan broj stranica ponude, npr. 1/57 ili 57/1. Kada je ponuda izrađena od više dijelova, stranice se označavaju na način da svaki slijedeći dio započinje rednim brojem koji se nastavlja na redni broj stranice kojim završava prethodni dio. Ako je dio ponude izvorno numeriran (primjerice katalozi), ponuditelj ne mora taj dio ponude ponovno numerirati.

Ponude se pišu neizbrisivom tintom. Ispravci u ponudi moraju biti izrađeni na način da su vidljivi. Ispravci moraju uz navod datuma ispravka biti potvrđeni potpisom ponuditelja.

5.3. Rok i način dostave ponude

Ponuda se može dostaviti i neposredno na urudžbeni zapisnik naručitelja ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu naručitelja, u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznačeno:

Grad Ilok, Trg Nikole Iločkog 13, 32236 Ilok 

Ponuda: IZRADA ANALIZE I REGULACIJE UPRAVLJANJA PROMETOM NA NERAZVRSTANIM CESTAMA GRADA ILOKA

Evidencijski broj JN – 34/2024

                                                 – Naznaka: NE OTVARAJ

 

                                                 – Na poleđini: naziv i adresa ponuditelja

 

Nakon proteka roka za dostavu ponuda, ponuda se ne smije mijenjati.

Rok za dostavu ponuda je 4.11.2024. godine do 14:00 sati po srednjoeuropskom vremenu. Smatrat će se da su pravovremeno dostavljene ponude one koje do navedenog roka i vremena budu zaprimljene.

Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponuda dostaviti izmjenu i/ili dopunu ponude.

Izmjena i/ili dopuna ponude dostavlja se na isti način kao i osnovna ponuda s obveznom naznakom da se radi o izmjeni i/ili dopuni ponude.

Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponude pisanom izjavom odustati od svoje dostavljene ponude. Pisana izjava se dostavlja na isti način kao i ponuda s obveznom naznakom da se radi o odustajanju od ponude.

5.4.  Način određivanja cijene ponude

Cijena ponude izražava se u eurima (€).

Cijena ponude se piše brojkama.

U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost moraju biti uračunati svi troškovi i popusti po Ponudbenom listu.

Ukoliko ponuditelj odobrava popust naručitelju uključit će ga u ukupnu cijenu ponude.

5.5.  Kriteriji odabira najpovoljnije ponude

Kao najpovoljnija ponuda bit će odabrana ekonomski najpovoljnija ponuda.

Kriteriji za ocjenu ponuda su sastavni dio ovog poziva, a opisani su u dijelu II. Obrasci.

Kriteriji ocjenjivanja su: ukupna cijena i iskustvo na istim i sličnim poslovima. Iskustvo se dokazuje brojem potvrda zadovoljnih naručitelja i/ili naslovnicama projekata ovjerenih od javnopravnih tijela. Obvezna je barem jedna potvrda (minimalno iskustvo).

5.6.  Jezik ponude

Ponuda se podnosi na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu.

Ukoliko Ponuditelj u svojoj ponudi prilaže bilo koji dokument na bilo kojem stranom jeziku, obvezan je uz isti taj dokument priložiti i njegov prijevod na hrvatski jezik od strane ovlaštenog prevoditelja.

5.7. Rok valjanosti ponude

Rok valjanosti ponude mora biti najmanje 60 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.

Trošak pripreme i podnošenja ponude u cijelosti snosi Ponuditelj.

 

  1. OSTALE ODREDBE

6.1. JAMSTVA – Jamstvo za uredno izvršenje ugovora

Ponuditelj će, prilikom sklapanja Ugovora Naručitelju dostaviti jamstvo za uredno ispunjenje Ugovora u visini od 10% (deset posto) vrijednosti Ugovora bez PDV-a.

Kao jamstvo za uredno ispunjenje Ugovora, odabrani ponuditelj će dostaviti bjanko zadužnicu potvrđenu (solemniziranu) kod javnog bilježnika u skladu s odredbama Ovršnog zakona, odnosno Pravilnika o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (NN 115/2012, 82/2017, 154/2022).

Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora aktivirat će se u slučaju da odabrani ponuditelj u roku za izvršenje ugovora ne izvrši svoju ugovornu obvezu. Krajnji rok za aktiviranje jamstva je 30 dana od roka za izvršenje ugovornih obveza nakon čega se ista vraća ponuditelju, odnosno izvršitelju.

 

6.2. OTVARANJA PONUDA: Pristigla ponude će se otvoriti bez javnosti.

 

6.3. POSEBNI I OSTALI UVJETI ZA IZVRŠENJE UGOVORA:

Odabrani Ponuditelj je u obvezi izvesti ugovorene usluge sukladno važećim propisima, cijeni i količinama navedenim u ponudi i uvjetima iz dokumentacije za nadmetanje.

Ugovorne strane izvršavaju ugovor u skladu s uvjetima određenima u pozivu na dostavu ponude i odabranom ponudom.

Naručitelj je obvezan kontrolirati je li izvršenje ugovora u skladu s uvjetima određenima u pozivu na dostavu ponude i odabranom ponudom.

Na odgovornost ugovornih strana za ispunjenje obveza iz ugovora primjenjuju se odgovarajuće odredbe Zakona o obveznim odnosima.

 

6.4. ROK ZA DONOŠENJE ODLUKE O ODABIRU: 30 dana od isteka roka za dostavu ponuda.

 

6.5. ROK, NAČIN I UVJETI PLAĆANJA:

Naručitelj se obvezuje isplatiti izvršitelju iznos koji je obračunat u roku od 30 dana od dana primitka računa i ovjere računa od strane ovlaštene osobe naručitelja na žiro-račun izvršitelja.

Predujam je isključen, kao i traženje sredstava osiguranja plaćanja.

Plaća se završen i isporučen predmet nabave.

Račun mora biti isporučen u skladu s odredbama Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi (NN 94/2018).

 

6.6. DRUGI PODACI KOJE NARUČITELJ SMATRA POTREBNIMA:

Dokumentacija za nadmetanje sadrži obrasce; predloške zahtijevanih dokumenata.

Dokumentacija za nadmetanje se ne naplaćuje. Ponuditelj će snositi sve troškove u svezi njegovog sudjelovanja u postupku nabave.

Od ponuditelja se očekuje da pažljivo prouči ovu dokumentaciju za nadmetanje te da u ponudbenu dokumentaciju priloži i uveže navedenim redoslijedom sve potrebne dokaze, potvrde, izjave i obrasce kako je navedeno u dokumentaciji za nadmetanje.

 

 

                                                                       Ovlašteni predstavnici javnog naručitelja 

 

 

 II. DIO

OBRASCI

 

 

PRILOG I. PONUDBENI LIST

 

PONUDBENI LIST za ponudu broj: __________

NARUČITELJ: GRAD ILOK, Trg Nikole Iločkog 13, 322 36 Ilok, OIB 83038408398

Odgovorna osoba Naručitelja:  Marina Budimir, Gradonačelnica

Predmet nabave: IZRADA ANALIZE I REGULACIJE UPRAVLJANJA PROMETOM NA NERAZVRSTANIM CESTAMA GRADA ILOKA

PONUDITELJ:

 

Naziv : ____________________________________________________________________________

Adresa (poslovno sjedište)_____________________________________________________________

OIB: ______________________________________________________________________________

Broj računa (IBAN): _________________________________________________________________

BIC (SWIFT) i/ili naziv poslovne banke __________________________________________________

Ponuditelj je u sustavu PDV-a (zaokružiti):                  DA                                    NE

Adresa za dostavu pošte: ____________________________________________________________

E- adresa: ___________________________________________________________________

Kontakt osoba: _____________________________________________________________________

Broj telefona:___________________________________  Broj faks: ___________________________

 

UKUPNA CIJENA bez PDV-a                                  ________________________ €

PDV 25 %                                                                  ________________________ €

SVEUKUPNA CIJENA s PDV-om                            ________________________ €

 

Valjanost ponude: 60 dana od dana određenog za predaju ponuda.

Jamstvo za izvršenje ugovora: bjanko zadužnica najmanje na iznos ponude bez PDV-a.

Jamstvo vrijedi 30 dana od dana predviđenog za završetak usluge.

Ponudbeni list i troškovnik su dijelovi ugovora o izvršenju.

Ukupni rok završetka: 60 kalendarskih dana od dana sklapanja ugovora.

Uvjeti izvršenja ugovora: određeni su Projektnim zadatkom, troškovnikom i ovim Obrascem ponude.

 

 

________________________________

             (Mjesto i datum)

Ponuditelj:

                                                     M.P.

___________________________________

              (Potpis ovlaštene osobe)

 

         ……………………………………………………………………… 

                                                                           (Upisati ime, prezime i funkciju ovlaštene osobe)

 

 

PRILOG II. TROŠKOVNIK

 

GRAD ILOK

TRG NIKOLE ILOČKOG 13

32236 ILOK

 

TROŠKOVNIK

Za uslugu –  IZRADA ANALIZE I REGULACIJE UPRAVLJANJA PROMETOM NA NERAZVRSTANIM CESTAMA GRADA ILOKA

 

Izrada analize i regulacije upravljanja prometom na nerazvrstanim cestama Grada Iloka revizijom postojeće i planom postavljanja nove prometne signalizacije korištenjem geoinformacijskog sustava Grada Iloka

(DIGITALIZACIJA EVIDENCIJE PROMETNE INFRASTRUKTURE, OPREME I SIGNALIZACIJE)

 

Definiranim projektom potrebno je uspostaviti uvjete sigurne prometne komunikacije na nerazvrstanim cestama kojima gospodari Grad Ilok.

Aplikacija i svi podaci se postavljaju na postojeći centralni server Izvršitelja (web server). Naručitelj nema nikakve obveze po pitanju osiguravanja podatkovnog prostora za bazu podataka. Svi podaci u sustavu vlasništvo su Naručitelja i do njih može doći u bilo kojem trenutku (24/7).

 

R. br. Naziv  usluge Jed. mjere Kol. Jed. cijena Ukupna cijena
1. Implmementacija webgis programskih rješenja

• Za unos i obradu podataka o prometnoj signalizaciji, opremi i uslužnim objektima u postojeću webgis bazu podataka potrebno implementirati dodatne module:

• Modul zaštitne ograde

• Modul uslužni objekti (autobusna stajališta, ugibališta i okretišta)

• Modul vlastiti slojevi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

   
2. Obrada i ažuriranje podataka

• Unos ili ažuriranje podataka o prometnoj signalizaciji, opremi i uslužnim objektima u postojeću webgis bazu podataka

• Obrada podataka se vrši na osnovu georeferneciranog video zapisa za slijedeće grupe podataka (odrađuje se novo snimanje nerazvrstanih cesta i izrada georeferenciranih panoramskih snimki)

• zaštitne ograde, verikalna signalizacija

• uslužne objekte (autobusna stajališta, ugibališta i okretišta)

km  

101,012

 

   
3.        Analiza postojećeg stanja i prijedlog prometnih rješenja

• Sastanak sa naručiteljem

• Stručno mišljenje ovlaštene osobe

• Analiza planova višeg reda

• Narudžba DOF podloga

• Osnovna analiza prometne signalizacije

• Promet u mirovanju

• Pokazatelji sigurnosti prometa

 

Na temelju ranijih projekata detaljno se analizira cijela cestovna prometna mreža te se izrađuju prijedlozi za usklađenje i dopunu prometne signalizacije

Analizom i dopunom se predviđa postavljanje nove prometne signalizacije (usuglašene s postojećom) na odabranom području.

Projekt će se sastojati od prioriteta u postavljanju promete signalizacije:

• postavljanje znakova izričitih naredbi (B01 križanje s cestom s prednošću prolaska, B02 obvezno zaustavljanje, B31 ograničenje brzine, B32 zabrana pretjecanja za vozila te ostali znakovi),

• postavljanje znakova opasnosti,

• postavljanje znakova obavijesti (putokazna signalizacija),

• ostala i turistička signalizacija (po potrebi),

• sigurnost prometa

• ostale prometnotehnološke mjere

• ažuriranje postojećeg webgis prometnog rješenja s novom prometnom signalizacijom i opremom

kom 1    
4.        Izrada prometnih elaborata u okruženju geoinformacijskog sustava

• na osnovu provedene analize i dopune prometne signalizacije potrebno je za svu prometnu signalizaciju napraviti prometni elaborat. Također je potrebno napraviti predmjer radova (okvirni troškovnik).

Prometni elaborat je potrebno napraviti u skladu sa:

• Zakonom o cestama (Narodne novine 84/11, 22/13, 54/13, 148/13 i 92/14)

• Pravilnikom o sadržaju, namjeni i razini razrade prometnog elaborata (Narodne novine 140/13),

• Zakonom o sigurnosti prometa na cestama (Narodne novine 67/08, 48/10, 74/11 80/13, 158/13, 92/14 i 64/15),

• Pravilnik o prometnim znakovima, signalizaciji i opremi na cestama, (Narodne novine 33/2005, 155/2005, 02/2011, 95/2019)

• te ostaloj važećoj legislativi RH

kom 1    

                  

Osnovni iznos (EUR, bez PDV-a):  
PDV (25%):  
Ukupno (EUR, uključen PDV):  

                                                                              

 

 

                                                                                                      ZA PONUDITELJA:

 

                                                                                                 M.P.            _________________________                  

 

 

PRILOG III. IZJAVA O NEKAŽNJAVANJU

 

IZJAVA O NEKAŽNJAVANJU

 

Na temelju odredbi Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16, 114/22 ) ovlaštena osoba za zastupanje gospodarskog subjekta, koji kao ponuditelj sudjeluje u postupku jednostavne nabave za:  Izgradnju dječjeg igrališta u Bapskoj, daje slijedeću izjavu:

 

 

Ja,_______________________________________________________________________________

(ime i prezime, OIB)

 

pod materijalnom i kaznenom odgovornošću izjavljujem da protiv mene niti gospodarskog subjekta

 

 

________________________________________________________________________________

(naziv gospodarskog subjekta)

 

 

nije izrečena pravomoćna osuđujuća presuda za jedno ili više sljedećih kaznenih djela:

 

  1. a) sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji, na temelju:

– članka 328. (zločinačko udruženje) i članka 329. (počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja) Kaznenog zakona

– članka 333. (udruživanje za počinjenje kaznenih djela), iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

  1. b) korupciju, na temelju:

– članka 252. (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 253. (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 254. (zlouporaba u postupku javne nabave), članka 291. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 292. (nezakonito pogodovanje), članka 293. (primanje mita), članka 294. (davanje mita), članka 295. (trgovanje utjecajem) i članka 296. (davanje mita za trgovanje utjecajem) Kaznenog zakona

– članka 294.a (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 294.b (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 337. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 338. (zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti), članka 343. (protuzakonito posredovanje), članka 347. (primanje mita) i članka 348. (davanje mita) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

  1. c) prijevaru, na temelju:

– članka 236. (prijevara), članka 247. (prijevara u gospodarskom poslovanju), članka 256. (utaja poreza ili carine) i članka 258. (subvencijska prijevara) Kaznenog zakona

– članka 224. (prijevara), članka 293. (prijevara u gospodarskom poslovanju) i članka 286. (utaja poreza i drugih davanja) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

  1. d) terorizam ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima, na temelju:

– članka 97. (terorizam), članka 99. (javno poticanje na terorizam), članka 100. (novačenje za terorizam), članka 101. (obuka za terorizam) i članka 102. (terorističko udruženje) Kaznenog zakona

– članka 169. (terorizam), članka 169.a (javno poticanje na terorizam) i članka 169.b (novačenje i obuka za terorizam) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

  1. e) pranje novca ili financiranje terorizma, na temelju:

– članka 98. (financiranje terorizma) i članka 265. (pranje novca) Kaznenog zakona

– članka 279. (pranje novca) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

  1. f) dječji rad ili druge oblike trgovanja ljudima, na temelju:

– članka 106. (trgovanje ljudima) Kaznenog zakona

– članka 175. (trgovanje ljudima i ropstvo) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.),

 

 

________________________________

                        (Mjesto i datum)

 

 

Ponuditelj:

                                                     M.P.

 

_________________________________                                    

                    (Potpis ovlaštene osobe)

 

 

PRILOG IV. POPIS USLUGA PRUŽENIH  U GODINI U KOJOJ JE ZAPOČEO POSTUPAK JAVNE NABAVE I TIJEKOM 5 (PET) GODINA KOJE PRETHODE TOJ GODINI (2019. – 2023.)

 

PRILOG IV. – POPIS USLUGA PRUŽENIH U GODINI U KOJOJ JE ZAPOČEO POSTUPAK JAVNE NABAVE I TIJEKOM 5 (PET) GODINA KOJE PRETHODE TOJ GODINI (2019. – 2023.) 

EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE: _____________

Ponuditelj: __________________________________
Rb Naziv i opis pružene usluge Vrijednost usluge/ugovora Period pružanja usluge

(datum početka – datum završetka usluge)

Naziv druge

ugovorne strane

(nositelja projekta) i

kontakt podaci

         
2.                
3.                

 

 

 

 

U _________, ____________. godine.

 

 

 (Ime i prezime, potpis ovlaštene osobe ponuditelja)

 

 

Poziv na dostavu ponuda

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bookmark the permalink.

Comments are closed.