Poziv za dostavu ponude usluga deratizacije-2025.

Temeljem članka 42. Statuta Grada Iloka (Službeni vjesnik Vukovarsko-srijemske županije broj  11/13,04/18,19/19,4/20 i «Službeni glasnik Grada Iloka 2/21,8/21)  i  te članka 7. Pravilnika o provođenju postupaka jednostavne nabave KLASA: 406-01/24-03/8, URBROJ: 2196-02-02-24-3 od 26. veljače 2024. godine, Gradonačelnica Grada Iloka donijela je Odluku o početku postupka jednostavne nabave za Usluga deratizacije-2025.

Poziv za dostavu ponuda dostavlja se svim zainteresiranim ponuditeljima.

Pravo sudjelovanja imaju svi zainteresirani gospodarski subjekti sukladno slijedećim uvjetima i zahtjevima:

 

1 . OPĆI PODACI

 

1.1. Naziv i sjedište naručitelja, OIB, broj telefona, broj telefaksa te adresa elektroničke pošte

 

Naručitelj:                               GRAD ILOK

Sjedište naručitelja:                Ilok, Trg Nikole Iločkog 13, 32 236 Ilok

OIB:                                         83038408398

Broj telefona:                         +385 (0)32/592-950

Broj telefaxa:                          –

Adresa elektroničke pošte:    grad.ilok@ilok.hr

Internetska adresa:                https://ilok.hr

Odgovorna osoba:                  Marina Budimir, Gradonačelnica

 

1.2. Komunikacija i razmjena informacija između Naručitelja i gospodarskih subjekata

Osoba zadužene za komunikaciju s ponuditeljima i koja je  dužna pružiti informacije u svezi s razjašnjenjem dokumentacije za nadmetanje:

 

Ime i prezime:             Ivan Klasanović

Telefon:                        +385 (0)32/592-950

Telefax:                       –

E-mail:                         ivan.klasanovic@ilok.hr

 

1.3. Evidencijski broj nabave

JN – 11/2025

1.4. Sprječavanje sukoba interesa

Naručitelj potvrđuje nepostojanje sukoba interesa u smislu članka 76. stavka 1. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/2016, 114/2022).

 

1.5. Vrsta postupka nabave

Jednostavni postupak nabave.

 

1.6. Procijenjena vrijednost nabave

Procijenjena vrijednost nabave iznosi 18.000,00 Eura bez PDV-a.

 

1.7. Način sklapanja ugovora

Po odabiru najpovoljnijeg ponuđača, naručitelj će istog odabrati kao izvođača usluga , te će se sklopiti ugovor.

 

1.8. Navod provodi li se elektronička dražba

Ne provodi se elektronička dražba.

 

2. PODACI O PREDMETU NABAVE

 

2.1. Opis predmeta nabave

Usluga deratizacije u 2025. godini u Gradu Iloku

 

2.2. Količina i tehnički opis predmeta nabave

Ponuditelj je dužan ponuditi cjelokupan predmet nabave.

 

2.3. Troškovnik

Troškovnik je sastavni dio ovog Poziva.

Ponuditelj je dužan popuniti sve stavke Troškovnika. Nije dozvoljeno djelomično popunjavanje Troškovnika i obvezan je ponuditi cjelokupni predmet nabave.

 

2.4. Mjesto izvršenja predmeta nabave

Grad Ilok

 

2.5. Rok izvršenja predmeta nabave

Rok završetka usluge je 365 kalendarskih dana od sklapanja Ugovora.

 

 

3. OSNOVE ZA ISKLJUČENJE GOSPODARSKOG SUBJEKTA

 

Sve dokumente koje naručitelj zahtijeva u ovom poglavlju gospodarski subjekti mogu dostaviti u neovjerenoj preslici. Neovjerenom preslikom smatra se i neovjereni ispis elektroničke isprave.

 

U slučaju postojanja sumnje u istinitost podataka u priloženim dokumentima ili izjavama gospodarskog subjekta javni naručitelj može radi provjere istinitosti podataka od ponuditelja zatražiti da u primjerenom roku dostave izvornike ili ovjerene preslike tih dokumenata i/ili se obratiti izdavatelju dokumenata i/ili nadležnim tijelima.

 

 

3.1. Osnove za isključenje gospodarskog subjekta te dokumenti kojima gospodarski subjekt dokazuje da ne postoje osnove za isključenje

 

Javni naručitelj će isključiti gospodarskog subjekta iz postupka nabave sukladno članku 251. Zakona o javnoj nabavi, ako utvrdi da:

3.1.1. je gospodarski subjekt koji ima poslovni nastan u Republici Hrvatskoj ili osoba koja je član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela ili ima ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora toga gospodarskog subjekta i koja je državljanin Republike Hrvatske pravomoćnom presudom osuđena za:

 

  1. a) sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji, na temelju:

– članka 328. (zločinačko udruženje) i članka 329. (počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja) Kaznenog zakona

– članka 333. (udruživanje za počinjenje kaznenih djela), iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

 

  1. b) korupciju, na temelju:

– članka 252. (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 253. (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 254. (zlouporaba u postupku javne nabave), članka 291. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 292. (nezakonito pogodovanje), članka 293. (primanje mita), članka 294. (davanje mita), članka 295. (trgovanje utjecajem) i članka 296. (davanje mita za trgovanje utjecajem) Kaznenog zakona

– članka 294.a (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 294.b (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 337. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 338. (zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti), članka 343. (protuzakonito posredovanje), članka 347. (primanje mita) i članka 348. (davanje mita) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

 

  1. c) prijevaru, na temelju:

– članka 236. (prijevara), članka 247. (prijevara u gospodarskom poslovanju), članka 256. (utaja poreza ili carine) i članka 258. (subvencijska prijevara) Kaznenog zakona

– članka 224. (prijevara), članka 293. (prijevara u gospodarskom poslovanju) i članka 286. (utaja poreza i drugih davanja) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

 

  1. d) terorizam ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima, na temelju:

– članka 97. (terorizam), članka 99. (javno poticanje na terorizam), članka 100. (novačenje za terorizam), članka 101. (obuka za terorizam) i članka 102. (terorističko udruženje) Kaznenog zakona

– članka 169. (terorizam), članka 169.a (javno poticanje na terorizam) i članka 169.b (novačenje i obuka za terorizam) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

 

  1. e) pranje novca ili financiranje terorizma, na temelju:

– članka 98. (financiranje terorizma) i članka 265. (pranje novca) Kaznenog zakona

– članka 279. (pranje novca) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

  1. f) dječji rad ili druge oblike trgovanja ljudima, na temelju:

– članka 106. (trgovanje ljudima) Kaznenog zakona

– članka 175. (trgovanje ljudima i ropstvo) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.),

 

ILI

 

je gospodarski subjekt koji nema poslovni nastan u Republici Hrvatskoj ili osoba koja je član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela ili ima ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora toga gospodarskog subjekta i koja nije državljanin Republike Hrvatske pravomoćnom presudom osuđena za kaznena djela iz točke 1. podtočka od a) do f) ovoga stavka i za odgovarajuća kaznena djela koja, prema nacionalnim propisima države poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno države čiji je osoba državljanin, obuhvaćaju razloge za isključenje iz članka 57. stavka 1. točaka od (a) do (f) Direktive 2014/24/EU.

 

Javni naručitelj će kao dostatan dokaz da ne postoje osnove za isključenje iz točke 3.1.1. ove dokumentacije o nabavi prihvatiti:

Izjavu o nekažnjavanju iz Obrasca ove dokumentacije, a koja mora biti potpisana i pečatirana od strane osobe odgovorne za zastupanje gospodarskog subjekta.

 

U slučaju sumnje u istinitost podataka navedenih u Izjavi o nekažnjavanju, javni Naručitelj će dodatno zatražiti od gospodarskog subjekta izvadak iz kaznene evidencije ili drugog odgovarajućeg registra ili, ako to nije moguće, jednakovrijedan dokument nadležne sudske ili upravne vlasti u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin.

 

Javni naručitelj obvezan je isključiti gospodarskog subjekta u bilo kojem trenutku tijekom postupka jednostavne nabave ako utvrdi da postoje osnove za isključenje iz točaka 3.1.1. ove dokumentacije o nabavi.

 

 

3.1.2. gospodarski subjekt nije ispunio obveze plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje:

 

  1. u Republici Hrvatskoj, ako gospodarski subjekt ima poslovni nastan u Republici Hrvatskoj, ili

 

  1. u Republici Hrvatskoj ili u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, ako gospodarski subjekt nema poslovni nastan u Republici Hrvatskoj.

 

Javni naručitelj će kao dostatan dokaz da ne postoje osnove za isključenje iz točke 3.1.2. ove dokumentacije o nabavi prihvatiti:

Potvrdu porezne uprave ili drugog nadležnog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta kojom se dokazuje da ne postoje osnove za isključivanje stavka 3.1.2. ove dokumentacije koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana slanja Poziva na dostavu ponude.

 

 

Iznimno od stavka 1. ovoga članka, javni naručitelj neće isključiti gospodarskog subjekta iz postupka nabave ako mu sukladno posebnom propisu plaćanje obveza nije dopušteno ili mu je odobrena odgoda plaćanja.

 

4. KRITERIJI ZA ODABIR GOSPODARSKOG SUBJEKTA (UVJETI SPOSOBNOSTI)

 

Sve dokumente koje naručitelj zahtijeva u ovom poglavlju gospodarski subjekti mogu dostaviti u neovjerenoj preslici. Neovjerenom preslikom smatra se i neovjereni ispis elektroničke isprave.

 

U slučaju postojanja sumnje u istinitost podataka u priloženim dokumentima ili izjavama gospodarskog subjekta javni naručitelj može radi provjere istinitosti podataka od ponuditelja zatražiti da u primjerenom roku dostave izvornike ili ovjerene preslike tih dokumenata i/ili se obratiti izdavatelju dokumenata i/ili nadležnim tijelima.

 

 

4.1. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti te dokumenti kojima se dokazuje sposobnost

 

4.1.1. Gospodarski subjekt je u ponudi dužan dostaviti izvadak iz sudskog, obrtnog,  strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra  koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana.

 

 

4.2. Uvjeti tehničke i stručne sposobnosti ponuditelja te dokumenti kojima dokazuje sposobnost

 

U svrhu ispunjavanja tehničke i stručne sposobnosti iz ove točke ponuditelj mora dokazati da je u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 5 (pet) godina koje prethode toj godini uredno izvršio jedan ili više ugovora za izvođenje usluge istih ili sličnih predmetu nabave čiji je iznos jednak ili veći od procijenjene vrijednosti predmeta nabave.

 

4.2.1. Gospodarski subjekt mora dostaviti popis izvedenih  usluga iste ili slične predmetu nabave koji se po vrsti, obimu i složenosti mogu usporediti s predmetom ove nabave i koje su u vrijednosti jednakoj ili većoj od procijenjene vrijednosti nabave, a koje je ponuditelj izvršio u godini u kojoj je započeo postupak nabave i tijekom pet godina koje prethode toj godini. Popis sadrži vrijednost izvedenih usluga bez PDV-a, datum i godina isporuke i naziv druge ugovorne strane (Referentna lista usporedivih poslova).

5. PODACI O PONUDI

 

5.1. SADRŽAJ I NAČIN IZRADE PONUDE

Ponuda je izjava pisane volje ponuditelja da izvede usluga sukladno uvjetima i zahtjevima navedenima u pozivu za dostavu ponuda.

Ponuda se zajedno s pripadajućom dokumentacijom izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu, a cijena ponude izražava se u eurima.

U roku za dostavu ponude ponuditelj može izmijeniti svoju ponudu, nadopuniti je ili od nje odustati.

 

5.1.1.  Sadržaj ponude

 

  1. Popunjen i potpisan, te ovjeren Ponudbeni list (u prilogu ovog poziva)
  2. Popunjen i potpisan, te ovjeren Troškovnik usluga (u prilogu  ovog poziva)
  3. Dokaz o registraciji za obavljanje djelatnosti (točka 4.1.1.)
  4. Potvrdu porezne uprave  (točka 3.1.2.)
  5. Referentna lista usporedivih poslova (točka 4.2.1.)
  6. Izjava o nekažnjavanju koju daje osoba ovlaštena za zastupanje (točka 3.1.1.)

 

5.1.2. Način izrade ponude

Ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu. Ako zbog opsega ili drugih objektivnih okolnosti ponuda ne može biti izrađena na način da čini cjelinu, onda se izrađuje u dva ili više dijelova. Ponuda se uvezuje na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova.

Ako je ponuda izrađena u dva ili više dijelova, svaki dio se uvezuje na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova. Ako je ponuda izrađena od više dijelova ponuditelj mora u sadržaju ponude navesti od koliko se dijelova ponuda sastoji.

Stranice ponude se označavaju brojem na način da je vidljiv redni broj stranice i ukupan broj stranica ponude, npr. 1/57 ili 57/1. Kada je ponuda izrađena od više dijelova, stranice se označavaju na način da svaki slijedeći dio započinje rednim brojem koji se nastavlja na redni broj stranice kojim završava prethodni dio. Ako je dio ponude izvorno numeriran (primjerice katalozi), ponuditelj ne mora taj dio ponude ponovno numerirati.

Ponude se pišu neizbrisivom tintom. Ispravci u ponudi moraju biti izrađeni na način da su vidljivi. Ispravci moraju uz navod datuma ispravka biti potvrđeni potpisom ponuditelja.

 

 

5.2. ROK I NAČIN DOSTAVE PONUDE

Gospodarski subjekti svoje ponude dostavljaju neposredno na urudžbeni zapisnik naručitelja ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu naručitelja sa pripadajućom dokumentacijom u skeniranom obliku.

Nakon proteka roka za dostavu ponuda, ponuda se ne smije mijenjati.

 

Rok za dostavu ponuda je 21.05.2025. godine do 14:00 sati po srednjoeuropskom vremenu. Smatrat će se da su pravovremeno dostavljene ponude one koje do navedenog roka i vremena budu zaprimljene.

 

Ponuda se može dostaviti neposredno na urudžbeni zapisnik naručitelja ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu naručitelja, u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznačeno:

Grad Ilok, Trg Nikole Iločkog 13, 32236 Ilok

 

Na omotnici mora biti naznačeno:

 

Usluga deratizacije-2025. 

Evidencijski broj JN – 11/2025

 

– Naznaka NE OTVARAJ

– Na poleđini: naziv i adresa ponuditelja

 

Ponuda će biti važeća 90 dana.

Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponuda dostaviti izmjenu i/ili dopunu ponude.

Izmjena i/ili dopuna ponude dostavlja se na isti način kao i osnovna ponuda s obveznom naznakom da se radi o izmjeni i/ili dopuni ponude.

Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponude pisanom izjavom odustati od svoje dostavljene ponude. Pisana izjava se dostavlja na isti način kao i ponuda s obveznom naznakom da se radi o odustajanju od ponude.

 

 

5.3.  NAČIN ODREĐIVANJA CIJENE PONUDE

Cijena ponude izražava se u eurima.

Cijena ponude se piše brojkama.

U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost moraju biti uračunati svi troškovi i popusti, posebno PDV i ukupna cijena s PDV-om.

Ukoliko ponuditelj odobrava popust naručitelju uključit će ga u ukupnu cijenu ponude.

 

5.4.  KRITERIJ ODABIRA NAJPOVOLJNIJE PONUDE

Kao najpovoljnija ponuda bit će odabrana ponuda sa najnižom cijenom.

Ukoliko na nadmetanje pristignu dvije ponude sa istom najnižom cijenom, kao najpovoljnija biti će odabrana ona koja je zaprimljena ranije.

 

5.5.  JEZIK PONUDE

Ponuda se podnosi na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu.

Ukoliko Ponuditelj u svojoj ponudi prilaže bilo koji dokument na bilo kojem stranom jeziku, obvezan je uz isti taj dokument priložiti i njegov prijevod na hrvatski jezik od strane ovlaštenog prevoditelja.

 

5.6. ROK VALJANOSTI PONUDE

Rok valjanosti ponude mora biti najmanje 90 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.

Trošak pripreme i podnošenja ponude u cijelosti snosi Ponuditelj.

 

  1. OSTALE ODREDBE

 

6.1. VRSTA, SREDSTVO I UVJETI JAMSTVA

 

6.1.1. Jamstvo za uredno izvršenje ugovora

Ponuditelj će, ukoliko će njegova ponuda biti odabrana kao najpovoljnija, prilikom sklapanja Ugovora, a najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana sklapanja Ugovora Naručitelju dostaviti jamstvo za uredno ispunjenje Ugovora u visini od 10% (deset posto) vrijednosti Ugovora bez PDV-a.

Kao jamstvo za uredno ispunjenje Ugovora, odabrani ponuditelj će dostaviti bjanko zadužnicu potvrđenu (solemniziranu) kod javnog bilježnika u skladu sa odredbama Ovršnog zakona, odnosno Pravilnika o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (NN 115/2012, 82/2017, 154/2022).

Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora aktivirat će se u slučaju da odabrani ponuditelj u roku za izvršenje ugovora ne izvrši svoju ugovornu obvezu. Krajnji rok za aktiviranje jamstva je 30 dana od roka za izvršenje ugovornih obveza nakon čega se ista vraća ponuditelju, odnosno izvršitelju.  

 

6.2. VRIJEME OTVARANJA PONUDA

Pristigle ponude će se otvoriti bez javnog otvaranja.

 

6.3. POSEBNI I OSTALI UVJETI ZA IZVRŠENJE UGOVORA

Odabrani Ponuditelj je u obvezi izvesti ugovorene usluge sukladno kvaliteti, karakteristikama, cijeni i količini navedenim u ponudi i uvjetima iz dokumentacije za nadmetanje.

Ugovorne strane izvršavaju ugovor u skladu s uvjetima određenima u pozivu na dostavu ponude i odabranom ponudom.

Naručitelj je obvezan kontrolirati je li izvršenje ugovora u skladu s uvjetima određenima u pozivu na dostavu ponude i odabranom ponudom.

Na odgovornost ugovornih strana za ispunjenje obveza iz ugovora primjenjuju se odgovarajuće odredbe Zakona o obveznim odnosima.

 

6.4. ROK ZA DONOŠENJE ODLUKE O ODABIRU

90 dana od isteka roka za dostavu ponuda.

 

6.5. ROK, NAČIN I UVJETI PLAĆANJA

Naručitelj se obvezuje isplatiti isporučitelju iznos koji je obračunat u roku od 30 dana od dana primitka računa i ovjere računa od strane ovlaštene osobe naručitelja na žiro-račun isporučitelja.

Predujam je isključen, kao i traženje sredstava osiguranja plaćanja.

Račun mora biti isporučen u skladu s odredbama Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi (NN 94/2018).

 

6.6. DRUGI PODACI KOJE NARUČITELJ SMATRA POTREBNIMA

Dokumentacija za nadmetanje sadrži  obrasce, predloške zahtijevanih dokumenata, izjava.

Dokumentacija za nadmetanje se ne naplaćuje. Ponuditelj će snositi sve troškove u svezi njegovog sudjelovanja u postupku nabave.

Od ponuditelja se očekuje da pažljivo prouče ovu dokumentaciju za nadmetanje te da u ponudbenu dokumentaciju prilože i uvežu navedenim redoslijedom sve potrebne dokaze, potvrde, izjave i obrasce kako je navedeno u dokumentaciji za nadmetanje.

 

 

 

 

 

 

                                                                       Ovlašteni predstavnici javnog naručitelja

Bookmark the permalink.

Comments are closed.