Grad Ilok pruža novu sjajnu mogućnost i još jednu priliku da unaprijedite sebe! Kroz edukacijski program “Pokaži da možeš!” dobit ćete priliku educirati i unaprijediti se u poslovnom pogledu, prepoznati i izbrusiti svoja znanja i vještine te postati konkurentniji na izazovnom tržištu rada.
U suradnji s tvrtkom EDukOS – Centar znanja iz Osijeka održat će se besplatne poslovne edukacije u trajanju od dva dana, u srijedu 25. svibnja. i srijedu 1. lipnja (od 17:00 do 21:00h) u Centru kompetencija u Iloku.
Stručni predavači kroz konkretne će primjere i radionice iz prakse prenijeti znanje i iskustva iz područja komunikacijskih vještina, poduzetništva, digitalnog marketinga i pravilne prehrane.
Dvije uzastopne srijede (25. svibnja i 1. lipnja) od 17:00 do 21:00h u Centru kompetencija u Iloku, Trg Nikole Iločkog 13, Ilok.
Prijaviti se možete na sljedećem linku:
Na edukacijama ćete dobiti priliku naučiti sljedeće:
25. svibnja 17:00-21:00h (uz pauzu)
- Što je digitalni marketing i zašto mi je on potreban?
- Kako pravilno komunicirati na društvenim mrežama?
- Koja je publika na Facebooku, koja na Instagramu, a koja na LinkedInu?
- Prepoznavanje važnosti neverbalne i verbalne komunikacije u osobnom i poslovnom okruženju
- Naučiti koristiti alate kojima prepoznajemo određene signale u komunikaciji da bi bili što bolji komunikatori
- Osvijestiti kako se ponašati i prezentirati te kako se predstaviti u najboljem svjetlu
- Biti bolji u razumijevanju sebe i drugih u međuljudskim odnosima
1. lipnja 17:00-21:00h (uz pauzu)
- Kako pokrenuti svoj posao
- Kako učiti iz svojih pogrešaka?
- Kako proizvoditi ono što se traži?
- Prepoznati kako hrana utječe na organizam i emocije
- Koji su trendovi u proizvodnji hrane?
- Koje certifikate možemo dobiti u proizvodnji hrane?
Predavači i teme:
Kako se najbolje predstaviti na društvenim mrežama?
Digitalni marketing, ili kako se popularno zove marketing digitalnog doba svakodnevno se mijenja, a da bi bili uspješni morate pratiti trendove. Marketing na društvenim mrežama (eng. Social Media Marketing) samo je jedan od segmenata digitalnog marketinga koji je posljednjih godina rapidno napredovao. Kako bi ste bili uspješni, u privatnom i poslovnom, pogledu morate dobro poznavati platforme društvenih mreža te njihove mogućnosti, ali i izazove koje vam pružaju. Polaznici će na ovome modulu upoznati zašto bi bili na Facebooku, Instagramu, LinkedInu i trebaju li uopće biti na novim platformama kao što je Tik Tok?
O predavaču – Mario Glasnović
Mario Glasnović dugi niz godina uspješno pliva marketinškim vodama. Višegodišnjim radom u digitalnim agencijama King Kong i Escape svakodnevno je imao prilike kreirati strategije za nastup na društvenim mrežama, copywriting, kreirati content, raditi community management, voditi kampanje za oglašavanje te komunicirati s brojnim marketinškim odjelima. Brzina reakcije te izražene komunikacijske osobine i kreativnost, njegovi su alati djelovanja na društvenim mrežama. a kasnije je svoje vještine i talente brusio u digitalnom marketingu. Dugogodišnjim iskustvom u sportskom novinarstvu, live komentiranju domaćih i međunarodnih utakmica i sportskom marketingu, te agencijskim iskustvom profilirao se u vještog i spretnog marketingaša.
Bio je predavač na Londonskoj školi za odnose s javnošću, konferenciji Inspire Me te brojnim specijaliziranim radionicama i edukacijama (Svjetski savez mladih, Ekonomski fakultet u Osijeku, Tehničko veleučilište u Zagrebu, Turističke zajednice u Hrvatskoj…). Temu digitalnog marketinga s naglaskom na marketing na društvenim mrežama predavao je na brojnim internim i vanjskim edukacijama.
Kako se najbolje prezentirati?
Komunikacijske vještine su ključne za uspjeh i napredak u poslovnom i privatnom životu, a njihov razvoj iznimno je potreban u bilo kojem poslu ili sektoru. Ovo predavanje pokazat će što je uspješna komunikacija, zašto je važna i kako ju ostvariti. Predavanjima iz ovog područja polaznici će steći znanja o komunikacijskom procesu, verbalnoj i neverbalnoj komunikaciji, javnom nastupu te asertivnom komuniciranju. Sadržaj ovih predavanja jedinstven je spoj teorije i prakse, odnosno vježbi, koje pokazuju učinkovite rezultate. Polaznici će naučiti kako biti dobar komunikator te kako primijeniti stečena znanja u poslovnom i privatnom životu. Naglasak na rezultatu stečenih vještina je učinkovito i uspješno komuniciranje.
O predavačici – Katarina Horvat
Magistrirala je Medijsku kulturu na Odjelu za kulturologiju u Osijeku, a dodatno se obrazovala kroz Londonsku školu za odnose s javnošću, Centar za bihevioralna istraživanja Valentis te kroz brojne neformalne edukacije. Trenutno je doktorandica Komunikologije te u postupku dobivanja licence za trenericu Nenasilne komunikacije prema modelu Marshalla Rosenberga, a njezini znanstveni i stručni radovi mogu se naći u zbornicima i u online bazama podataka, budući da godinama sudjeluje na znanstvenim skupovima, konferencijama i seminarima.
Osim formalnog obrazovanja, ono neformalno joj je jednako važno, a stekla ga je stekla kroz Erasmus+ projekte te kroz brojne edukacije o tematskim područjima od EU projekata do razvoja poduzetničkih vještina.
Vlasnica je tvrtke HORKA komunikacije d.o.o. u sklopu koje je suradnica za odnose s javnošću i komunikacije u javnom i privatnom sektoru s fokusom na promotivne aktivnosti EU projekata te političku promidžbu, edukatorica razvoja komunikacijskih vještina, neverbalne komunikacije te javnog nastupa, organizatorica događaja i producentica
Održava edukacije razvoja komunikacijskih vještina i javnog nastupa te pruža usluge kao Rent a com.HR (komunikacijski stručnjak) za interne edukacije zaposlenika te kao vanjska suradnica za različite poslovne subjekte.
Kako pokrenuti svoj posao?
U svakome od nas čuči mali poduzetnik. Pitanje je jesmo li spremni probuditi ga i iskoračiti iz zone komfora? Poduzetništvo je način razmišljanja, stil života i vrlo podcijenjeno zanimanje u Hrvatskoj. Poduzetničko je zvanje plemenito ako se zanima o širem značenju života jer tako može služiti općem dobru, nastojeći da svima omogući pristup dobrima ovoga svijeta. Svatko od nas ima brojne prilike i mogućnosti ulaska i ostanka u poduzetništvu. Važno je utvrditi s kojim su mogućnostima, izazovima i prijetnjama mladi suočeni prilikom osnivanja vlastitog poslovnog pothvata.
O predavaču – Kristijan Šimičić
Kristijan Šimičić poduzetnik je od svoje sedme godine koji je pokretao najrazličitije pothvate od prodaje čokoladica i keksa djeci, dostave kruha od pekare do kućnog praga, preko proizvodnje i prodaje kobasica, slanine i kulena. Zatim preko marketing agencije, novinarstva, prodaje parfema franšiznim sustavom, do ugostiteljstva, noćnih klubova, investiranja u inovativne uređaje zaključno do edukacijskog biznisa koji traje punih 11 godina i koji okuplja tim od gotovo 50 ljudi (od profesora i učitelja do marketing stručnjaka).
Osmislio je i vodio prvu vlastitu političku kampanju za gradonačelnika Osijeka i postigao vrlo zapažen rezultat kao jedan od najmlađih političara – četiri godine iskustva u Gradskom vijeću Osijeka. Doktorand je na doktorskom studiju Managementa na EFOS-u. Kristijan je oženjen prekrasnom samozatajnom Zagrepčankom koja mu je najbolji životno-poslovni savjetnik.
Ističe kako je možda više naučio na nekoliko neuspješnih poslovnih projekata nego na svim ostalim uspješnim projektima. Gostovao na mnogobrojnim nacionalnim konferencijama TEDx-a, EWoB Business Academy, Career Booster i druge.
Kako proizvoditi ono što se traži?
Slavonija je žitnica Hrvatske stoga ne čudi što su važne gospodarske grane poljoprivreda, ratarstvo, prehrambena industrija i ugostiteljstvo. Za proizvod ili uslugu namijenjenu potrošaču 21. stoljeća sve je poželjnije istaknuti dodanu vrijednost koja predstavlja ravnotežu između tradicije i inovativnosti. Ovo će predavanje nastojati obuhvatiti osnovne čimbenike koji utječu na ponašanje potrošača, najzastupljenije sustave neobaveznog označavanja poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda kao i karakteristike funkcionalne hrane. Cilj je ovoga predavanja potaknuti polaznike na promišljanje o prehrambenim navikama i zahtjevima potrošača, kretanju na tržištu i alatima koji mogu pomoći u donošenju odluka o tome kako proizvoditi ono što se traži.
O predavačici – Iva Dorić
Iva Dorić magistra je nutricionizma na Prehrambeno-biotehnološkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu koja se zalaže za širenje ispravnih i znanstveno utemeljenih informacija o pravilnoj prehrani u medijima i edukacijskim programima namijenjenima zdravoj populaciji. Svoje školovanje i dosadašnji rad posvetila je edukaciji javnosti o pravilnoj prehrani kao i znanstvenoj komunikaciji u nutricionizmu.
Autorskim je člancima doprinijela radu studentskog portala Studentski.hr, lifestyle portala KreniZdravo kao i Instagram profila @nutri_corner. Sudjelovala je u provođenju radionica u sklopu javnozdravstvenog programa “PETICA – igrom do zdravlja” i organiziranju različitih edukativnih predavanja udruge PROBION. U ožujku je održala virtualno međunarodno predavanje o povezanosti prehrane i zdravlja učenicima srednje škole, a kao dio diplomskog rada osmislila je i provela edukacijski program “Užina za 5!” u Isusovačkoj klasičnoj gimnaziji s pravom javnosti u Osijeku. Pripravništvo o komunikaciji znanosti na području hrane i zdravlja obavila je u Europskom vijeću za informacije o hrani (EUFIC) sa središtem u Brusselsu u Belgiji. Trenutno je zaposlena u Hrvatskoj agenciji za poljoprivredu i hranu.