POZIV NA DOSTAVU PONUDA – PREDMET NABAVE: Rekonstrukcija ceste u Preradovićevoj ulici u Iloku

POZIV NA DOSTAVU PONUDA

PREDMET NABAVE:

Rekonstrukcija ceste u Preradovićevoj ulici u Iloku

Evidencijski broj nabave: JN –  17/2025

 

O projektu:

NAZIV PROJEKTA:       Rekonstrukcija ceste u Preradovićevoj ulici u Iloku

BROJ PROJEKTA:         PPNM079

IZVOR FINANCIRANJA: Program za poboljšanje infrastrukture na područjima naseljenim pripadnicima nacionalnih manjina Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova Europske unije

 

Ilok, listopad 2025. godine

 

 

Na temelju članka 15. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine br. 120/16, 114/22 ) i članka 42. Statuta Grada Iloka (“Službeni vjesnik” Vukovarsko-srijemske županije br. 11/13, 4/18, 9/19, 4/20, „Službeni glasnik“ Grada Iloka br. 2/21, 8/21), te članka 7. Pravilnika o provođenju postupaka jednostavne nabave KLASA: 406-01/24-03/8, URBROJ: 2196-02-02-24-3 od 26. veljače 2024. godine, Gradonačelnica Grada Iloka dana 22.10.2025. donijela je Odluku o početku postupka jednostavne nabave za Rekonstrukcija ceste u Preradovićevoj ulici u Iloku, KLASA: 406-01/25-02/8, URBROJ: 2196-02-01-25-1.

Poziv će se uputiti na internetskim stranicama Grada Iloka uz osiguranje odgovarajućeg revizorskog traga, dostavom poziva na adresu tri gospodarska subjekta.

Pravo sudjelovanja imaju svi zainteresirani gospodarski subjekti sukladno sljedećim uvjetima i zahtjevima:

 

  1. UPUTE PONUDITELJIMA ZA IZRADU PONUDE
  • Naziv i sjedište naručitelja, OIB, broj telefona te adresa elektroničke pošte:

Naručitelj:                                     GRAD ILOK

Sjedište naručitelja:                 Ilok, Trg Nikole Iločkog 13, 32 236 Ilok

OIB:                                                  83038408398

Broj telefona:                             +385 (0)32/592-950

Broj telefaxa:                              –

Adresa elektroničke pošte:       grad.ilok@ilok.hr

Internetska adresa:                      https://ilok.hr

Odgovorna osoba:                         Renata Banožić, mag.oec., gradonačelnica

  • Komuniciranje i razmjena informacija između Naručitelja i gospodarskih subjekata:

Osoba zadužena za komunikaciju s ponuditeljima i koja je dužna pružiti informacije u vezi s razjašnjenjem dokumentacije za nadmetanje:

Ime i prezime:             Marija Dobošević

Telefon:                        +385 (0)98 91 38 938

Telefax:                      –

E-mail:                        marija.dobosevic@ilok.hr

  • Sprječavanje sukoba interesa:

Naručitelj izjavljuje da osobe u postupku nabave nisu u sukobu interesa u smislu članka 76. stavak 2. točka 1. i točka 2. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/2016, 114/2022).

  • Vrsta postupka nabave: Jednostavan postupak nabave.
  • Procijenjena vrijednost nabave: 65.300,00 € bez PDV-a
  • Način sklapanja ugovora: Po odabiru najpovoljnijeg ponuđača, naručitelj će istog odabrati kao izvođača radova, te će s njime sklopiti ugovor.
  • Navod o elektroničkoj dražbi: Ne provodi se elektronička dražba.
  1. PODACI O PREDMETU NABAVE

2.1. O predmetu nabave:

Naziv: Rekonstrukcija ceste u Preradovićevoj ulici u Iloku

CPV: 45233141 – Radovi na održavanju cesta

Evidencijski broj nabave: JN-17/2025

2.2. Količina i tehnički opis predmeta nabave:

Vrste, količine i opis radova predmeta nabave iskazane su u PRILOGU II. Troškovnik, koji se nalaze u privitku ovog Poziva na dostavu ponuda i njegov je sastavni dio.

2.3. Troškovnik: Troškovnik je sastavni dio ovog Poziva u PRILOGU II. Ponuditelj ne smije mijenjati opis predmeta nabave niti dopisivati stupce u troškovniku, niti na bilo koji način mijenjati sadržaj troškovnika. Ponuditelj je dužan popuniti sve stavke Troškovnika i priložiti ga kao sastavni dio ponude. Ukoliko ponuditelj ne popuni neku od stavki Troškovnika ponuda će zbog neusporedivosti biti odbačena kao nepravilna.

2.4. Mjesto izvršenja predmeta nabave: Ilok, P. Preradovića – I. – k.č.br. 1101, 1140, 1188., k.o. Ilok i Ilok, P. Preradovića – II. – k.č.br. 1101, k.o. Ilok

2.5. Rok izvršenja predmeta nabave: Rok završetka radova je 90 kalendarskih dana od dana sklapanja Ugovora.

  1. KRITERIJI ZA ODABIR GOSPODARSKOG SUBJEKTA (OSNOVE ZA ISKLJUČENJE I UVJETI SPOSOBNOSTI) 

3.1. OSNOVE ZA ISKLJUČENJE GOSPODARSKOG SUBJEKTA

Sve dokumente koje naručitelj zahtijeva u ovom poglavlju gospodarski subjekti mogu dostaviti u neovjerenoj preslici. Neovjerenom preslikom smatra se i neovjereni ispis elektroničke isprave.

U slučaju postojanja sumnje u istinitost podataka u priloženim dokumentima ili izjavama gospodarskog subjekta javni naručitelj može, radi provjere istinitosti podataka, od ponuditelja zatražiti da u primjerenom roku dostave izvornike ili ovjerene preslike tih dokumenata i/ili se obratiti izdavatelju dokumenata i/ili nadležnim tijelima.

3.1.1. Osnove za isključenje gospodarskog subjekta te dokumenti kojima gospodarski subjekt dokazuje da ne postoje osnove za isključenje:

Javni naručitelj će isključiti gospodarskog subjekta iz postupka nabave ako utvrdi da:

3.1.1.1. je gospodarski subjekt koji ima poslovni nastan u Republici Hrvatskoj ili osoba koja je član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela ili ima ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora toga gospodarskog subjekta i koja je državljanin Republike Hrvatske pravomoćnom presudom osuđena za:

a) sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji na temelju:

– članka 328. (zločinačko udruženje) i članka 329. (počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja) Kaznenog zakona

– članka 333. (udruživanje za počinjenje kaznenih djela), iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

b) korupciju, na temelju:

– članka 252. (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 253. (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 254. (zlouporaba u postupku javne nabave), članka 291. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 292. (nezakonito pogodovanje), članka 293. (primanje mita), članka 294. (davanje mita), članka 295. (trgovanje utjecajem) i članka 296. (davanje mita za trgovanje utjecajem) Kaznenog zakona

– članka 294.a (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 294.b (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 337. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 338. (zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti), članka 343. (protuzakonito posredovanje), članka 347. (primanje mita) i članka 348. (davanje mita) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

c) prijevaru, na temelju:

– članka 236. (prijevara), članka 247. (prijevara u gospodarskom poslovanju), članka 256. (utaja poreza ili carine) i članka 258. (subvencijska prijevara) Kaznenog zakona

– članka 224. (prijevara), članka 293. (prijevara u gospodarskom poslovanju) i članka 286. (utaja poreza i drugih davanja) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

d) terorizam ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima, na temelju:

– članka 97. (terorizam), članka 99. (javno poticanje na terorizam), članka 100. (novačenje za terorizam), članka 101. (obuka za terorizam) i članka 102. (terorističko udruženje) Kaznenog zakona

– članka 169. (terorizam), članka 169.a (javno poticanje na terorizam) i članka 169.b (novačenje i obuka za terorizam) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

e) pranje novca ili financiranje terorizma, na temelju:

– članka 98. (financiranje terorizma) i članka 265. (pranje novca) Kaznenog zakona

– članka 279. (pranje novca) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

f) dječji rad ili druge oblike trgovanja ljudima, na temelju:

– članka 106. (trgovanje ljudima) Kaznenog zakona

– članka 175. (trgovanje ljudima i ropstvo) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.),

ILI

je gospodarski subjekt koji nema poslovni nastan u Republici Hrvatskoj ili osoba koja je član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela ili ima ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora toga gospodarskog subjekta i koja nije državljanin Republike Hrvatske pravomoćnom presudom osuđena za kaznena djela iz točke 1. podtočka od a) do f) ovoga stavka i za odgovarajuća kaznena djela koja, prema nacionalnim propisima države poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno države čiji je osoba državljanin, obuhvaćaju razloge za isključenje iz članka 57. stavka 1. točaka od (a) do (f) Direktive 2014/24/EU.

Javni naručitelj će kao dostatan dokaz da ne postoje osnove za isključenje iz točke 3.1.1. ove dokumentacije o nabavi prihvatiti Prilog III. Izjavu o nekažnjavanju iz Obrasca ove dokumentacije, a koja mora biti potpisana i pečatirana od strane osobe odgovorne za zastupanje gospodarskog subjekta.

U slučaju sumnje u istinitost podataka navedenih u Izjavi o nekažnjavanju, javni Naručitelj će dodatno zatražiti od gospodarskog subjekta izvadak iz kaznene evidencije ili drugog odgovarajućeg registra ili, ako to nije moguće, jednakovrijedan dokument nadležne sudske ili upravne vlasti u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin.

Javni naručitelj će isključiti gospodarskog subjekta u bilo kojem trenutku tijekom postupka jednostavne nabave ako utvrdi da postoje osnove za isključenje iz točaka 3.1.1. ove dokumentacije o nabavi.

3.1.1.2. gospodarski subjekt nije ispunio obveze plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje:

  1. u Republici Hrvatskoj, ako gospodarski subjekt ima poslovni nastan u Republici Hrvatskoj,

ili

  1. u Republici Hrvatskoj ili u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, ako gospodarski subjekt nema poslovni nastan u Republici Hrvatskoj.

Javni naručitelj će kao dostatan dokaz da ne postoje osnove za isključenje iz točke 3.1.2. ove dokumentacije o nabavi prihvatiti:

Potvrdu porezne uprave ili drugog nadležnog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta kojom se dokazuje da ne postoje osnove za isključivanje stavka 3.1.2. ove dokumentacije koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana slanja Poziva na dostavu ponude.

Iznimno od stavka 1. ovoga članka, javni naručitelj neće isključiti gospodarskog subjekta iz postupka nabave ako mu sukladno posebnom propisu plaćanje obveza nije dopušteno ili mu je odobrena odgoda plaćanja.

3.2. SPOSOBNOST ZA OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI

Ponuditelj koji sudjeluje u postupku jednostavne nabave mora dokazati svoju:

–           SPOSOBNOST ZA OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI,

–           TEHNIČKU SPOSOBNOST.

Sve dokumente koje naručitelj zahtijeva u ovom poglavlju gospodarski subjekti mogu dostaviti u neovjerenoj preslici. Neovjerenom preslikom smatra se i neovjereni ispis elektroničke isprave.

       3.2.1. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti te dokumenti kojima se dokazuje sposobnost:

Gospodarski subjekt je u ponudi dužan dostaviti izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra  koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana.

       3.2.2. Uvjeti tehničke i stručne sposobnosti ponuditelja te dokumenti kojima dokazuje sposobnost:

U svrhu ispunjavanja tehničke i stručne sposobnosti iz ove točke ponuditelj mora dokazati da je u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 5 (pet) godina koje prethode toj godini uredno izvršio jedan ili više ugovora za izvođenje radova istih ili sličnih predmetu nabave čiji je iznos jednak ili veći od procijenjene vrijednosti predmeta nabave.

Gospodarski subjekt mora dostaviti popis izvedenih radova iste ili slične predmetu nabave koji se po vrsti, obimu i složenosti mogu usporediti s predmetom ove nabave i koje su u vrijednosti jednakoj ili većoj od procijenjene vrijednosti nabave, a koje je ponuditelj izvršio u godini u kojoj je započeo postupak nabave i tijekom pet godina koje prethode toj godini. Popis sadrži vrijednost izvedenih radova bez PDV-a, datum i godina isporuke i naziv druge ugovorne strane (PRILOG IV. Popis izvedenih radova u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 5 (pet) godina koje prethode toj godini (2020. – 2025.)). Uz popis izvedenih radova treba dostaviti potvrde naručitelja o izvršenim uslugama.

Obrazloženje uvjeta:

Popis glavnih pruženih usluga – PRILOG IV. Popis izvedenih radova, traži se kako bi gospodarski subjekt dokazao da ima dovoljnu razinu iskustva u izvršenju usluga, a kao potvrdu da Naručitelj može očekivati uredno ispunjenje ugovornih obveza. Dostava Potvrda za obavljene poslove iz Priloga IV. Popis izvedenih radova je u svrhu ocjene ponuda prema kriteriju 2. – dosadašnje iskustvo na istim i sličnim poslovima.

 

  1. PODACI O PONUDI

4.1. SADRŽAJ I NAČIN IZRADE PONUDE

Ponuda je izjava pisane volje ponuditelja da izvede usluga sukladno uvjetima i zahtjevima navedenima u pozivu za dostavu ponuda.

Ponuda se zajedno s pripadajućom dokumentacijom izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu, a cijena ponude izražava se u eurima (€). Ukoliko izvornik dokumenta nije na hrvatskom jeziku, uz njega treba biti priložen prijevod ovjeren od sudskog tumača.

Priloženi dokumenti moraju sadržavati sve podatke koji se traže u Općim uvjetima i opisima pojedinih stavki. Naručitelj će, ukoliko ne može pronaći podatke, u postupku pregleda ponuda zatražiti ažuriranje i dopunjavanje istih u roku do 5 dana.

U roku za dostavu ponude ponuditelj može izmijeniti svoju ponudu, nadopuniti je ili od nje odustati pisanim putem. 

4.1.1. Sadržaj ponude:

Ponuditelj predaje ponudu neposredno na urudžbeni zapisnik naručitelja ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu naručitelja s pripadajućom dokumentacijom koja je skenirana i složena sljedećim redoslijedom:

  1. Popunjen i potpisan, te ovjeren Ponudbeni list (PRILOG I. ovog poziva)
  2. Popunjen i potpisan, te ovjeren Troškovnik (PRILOG II. ovog poziva)
  3. Dokaz o registraciji za obavljanje djelatnosti (točka 4.1.1.)
  4. Potvrdu porezne uprave o nepostojanju duga (točka 3.1.2.)
  5. Popis izvedenih radova (PRILOG IV. točka 4.2.1.)
  6. Potvrde naručitelja za poslove iz Popisa izvedenih radova
  7. Izjava o nekažnjavanju koju daje osoba ovlaštena za zastupanje (PRILOG III. točka 3.1.1.)

4.1.2. Način izrade ponude

Ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu. Ako zbog opsega ili drugih objektivnih okolnosti ponuda ne može biti izrađena na način da čini cjelinu, onda se izrađuje u dva ili više dijelova. Stranice ponude se označavaju brojem na način da je vidljiv redni broj stranice i ukupan broj stranica ponude, npr. 1/57 ili 57/1. Kada je ponuda izrađena od više dijelova, stranice se označavaju na način da svaki slijedeći dio započinje rednim brojem koji se nastavlja na redni broj stranice kojim završava prethodni dio. Ako je dio ponude izvorno numeriran (primjerice katalozi), ponuditelj ne mora taj dio ponude ponovno numerirati. Ponuda se uvezuje na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova i to jamstvenikom, s pečatom na poleđini.

Ponude se pišu neizbrisivom tintom. Ispravci u ponudi moraju biti izrađeni na način da su vidljivi. Ispravci moraju uz navod datuma ispravka biti potvrđeni potpisom ponuditelja. 

4.2. ROK I NAČIN DOSTAVE PONUDE

Rok za dostavu ponuda je 31.10.2025. godine do 13:00 sati po srednjoeuropskom vremenu.

Smatrat će se da su pravovremeno dostavljene ponude one koje do navedenog roka i vremena budu zaprimljene. 

Ponuda se može dostaviti neposredno na urudžbeni zapisnik naručitelja ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu naručitelja, u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznačeno: 

 

Grad Ilok, Trg Nikole Iločkog 13, 32236 Ilok

 

Na omotnici mora biti naznačeno: 

Rekonstrukcija ceste u Preradovićevoj ulici u Iloku

Evidencijski broj JN – 17/2025

  • Naznaka NE OTVARAJ
  • Na poleđini: naziv i adresa ponuditelja

 

Ponuda će biti važeća 90 dana. Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponuda dostaviti izmjenu i/ili dopunu ponude. Izmjena i/ili dopuna ponude dostavlja se na isti način kao i osnovna ponuda s obveznom naznakom da se radi o izmjeni i/ili dopuni ponude.

Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponude pisanom izjavom odustati od svoje dostavljene ponude. Pisana izjava se dostavlja na isti način kao i ponuda s obveznom naznakom da se radi o odustajanju od ponude.

Nakon proteka roka za dostavu ponuda, ponuda se ne smije mijenjati.

4.3. NAČIN ODREĐIVANJA CIJENE PONUDE

Cijena ponude izražava se u eurima.

Cijena ponude se piše brojkama.

U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost, koji se iskazuje posebno iza cijene, moraju biti uračunati svi troškovi i popusti po Ponudbenom listu.

Ukoliko ponuditelj odobrava popust naručitelju uključit će ga u ukupnu cijenu ponude.

4.4. KRITERIJ ODABIRA NAJPOVOLJNIJE PONUDE

Kao najpovoljnija ponuda bit će odabrana ekonomski najpovoljnija ponuda.

Kriteriji za ocjenu ponuda su sastavni dio ovog poziva, a opisani su u dijelu II. Obrasci.

Ukoliko na nadmetanje pristignu dvije ponude s istim rezultatom, kao najpovoljnija biti će odabrana ona koja je zaprimljena ranije.

4.5. JEZIK PONUDE

Ponuda se podnosi na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu.

Ukoliko Ponuditelj u svojoj ponudi prilaže bilo koji dokument na bilo kojem stranom jeziku, obvezan je uz isti taj dokument priložiti i njegov prijevod na hrvatski jezik od strane ovlaštenog prevoditelja.

4.6. ROK VALJANOSTI PONUDE

Rok valjanosti ponude je 60 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda. Na zahtjev Naručitelja Ponuditelj može produžiti rok valjanosti ponude.

Trošak pripreme i podnošenja ponude u cijelosti snosi Ponuditelj.

 

  1. OSTALE ODREBE

5.1. VRIJEME OTVARANJA PONUDA

Pristigle ponude će se otvoriti 31.10.2025. godine u 13:00 sati. Ponude se ne otvaraju javno.

Ponude koje nisu pristigle u propisanom roku neće se otvarati i vraćaju se ponuditelju neotvorene.

5.2. ROK ZA DONOŠENJE ODLUKE O ODABIRU

30 dana od isteka roka za dostavu ponuda.

5.3. POSEBNI I OSTALI UVJETI ZA IZVRŠENJE UGOVORA

Odabrani Ponuditelj je u obvezi izvesti uslugu sukladno kvaliteti, karakteristikama i cijeni navedenim u  ponudi i uvjetima iz Poziva na dostavu ponuda, koji svi čine sastavni dio Ugovora.

Ugovor mora biti u skladu s uvjetima određenima u Pozivu na dostavu ponuda i odabranom ponudom. Ugovorne strane izvršavaju ugovor u skladu s uvjetima određenima u Pozivu na dostavu ponuda i odabranom ponudom.

Naručitelj je obvezan kontrolirati je li izvršenje ugovora u skladu s uvjetima određenima u Pozivu na dostavu ponuda i odabranom ponudom.

Na odgovornost ugovornih strana za ispunjenje obveza iz ugovora primjenjuju se odgovarajuće odredbe Zakona o obveznim odnosima.

5.4. ROK, NAČIN I UVJETI PLAĆANJA

Naručitelj se obvezuje isplatiti izvršitelju iznos koji je obračunat u roku od 30 dana od dana primitka računa i ovjere računa od strane ovlaštene osobe naručitelja na žiro-račun izvršitelja.

Predujam je isključen, kao i traženje sredstava osiguranja plaćanja.

Plaća se završena usluga sukladno Ponudi.

Račun mora biti isporučen u skladu s odredbama Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi (NN 94/2018).

5.5. JAMSTVO ZA UREDNO ISPUNJENJE UGOVORA

Ponuditelj će, ukoliko njegova ponuda bude odabrana kao najpovoljnija, prilikom sklapanja Ugovora, a najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana sklapanja Ugovora Naručitelju dostaviti jamstvo za uredno ispunjenje Ugovora u visini od 10% (deset posto) vrijednosti Ugovora bez PDV-a.

Kao jamstvo za uredno ispunjenje Ugovora, odabrani ponuditelj će dostaviti bjanko zadužnicu potvrđenu (solemniziranu) kod javnog bilježnika u skladu s odredbama Ovršnog zakona, odnosno Pravilnika o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (NN 115/2012, 82/2017, 154/2022).

Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora aktivirat će se u slučaju da odabrani ponuditelj u roku za izvršenje ugovora ne izvrši svoju ugovornu obvezu. Krajnji rok za aktiviranje jamstva je 30 dana od roka za izvršenje ugovornih obveza nakon čega se ista vraća ponuditelju, odnosno izvršitelju.

5.6. JAMSTVO ZA OTKLANJANJE NEDOSTATAKA U JAMSTVENOM ROKU

Odabrani ponuditelj će na dan primopredaje, a najkasnije u roku od 10 (deset) dana Naručitelju dostaviti jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku za slučaj neispunjavanja obveze otklanjanja nedostataka koje Naručitelj ima po osnovi jamstva i to u visini od 10% (deset posto) vrijednosti izvedenih radova i isporučene opreme bez PDV-a.

Kao jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku, odabrani ponuditelj će dostaviti bjanko zadužnicu potvrđenu (solemniziranu) kod javnog bilježnika u skladu sa odredbama Ovršnog zakona, odnosno Pravilnika o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (NN 115/2012, 82/2017, 154/2022).

5.7. DRUGI PODACI KOJE NARUČITELJ SMATRA POTREBNIMA

Dokumentacija za nadmetanje sadrži obrasce; predloške zahtijevanih dokumenata.

Dokumentacija za nadmetanje se ne naplaćuje. Ponuditelj će snositi sve troškove u svezi njegovog sudjelovanja u postupku nabave.

Od ponuditelja se očekuje da pažljivo prouči ovu dokumentaciju za nadmetanje te da u ponudbenu dokumentaciju priloži i uveže navedenim redoslijedom sve potrebne dokaze, potvrde, izjave i obrasce kako je navedeno u dokumentaciji za nadmetanje.

 

Ovlašteni predstavnici javnog naručitelja

 

 

 

 

II. PRILOZI

  1. PRILOG I. PONUDBENI LIST
  2. PRILOG II. TROŠKOVNIK
  3. PRILOG III. IZJAVA O NEKAŽNJAVANJU
  4. PRILOG IV. POPIS IZVEDENIH RADOVA U GODINI U KOJOJ JE ZAPOČEO POSTUPAK JAVNE NABAVE I TIJEKOM 5 (PET) GODINA KOJE PRETHODE TOJ GODINI (2020. – 2025.)
  5. PRILOG V. KRITERIJI OCJENJIVANJA PONUDA KOD ODABIRA EKONOMSKI NAJPOVOLJNIJE PONUDE

 

 

PRILOG I. PONUDBENI LIST      

 

PONUDBENI LIST za ponudu broj: __________

 

NARUČITELJ: GRAD ILOK, Trg Nikole Iločkog 13, 322 36 Ilok, OIB 83038408398

Odgovorna osoba Naručitelja: Renata Banožić, Gradonačelnica

PREDMET NABAVERekonstrukcija ceste u Preradovićevoj ulici u Iloku,

                                      Ev. br. nabave 17/2025

 

PONUDITELJ:

 

Naziv : ____________________________________________________________________________

Adresa (poslovno sjedište)_____________________________________________________________

OIB: ______________________________________________________________________________

Broj računa (IBAN): ___________________________________________________________________

BIC (SWIFT) i/ili naziv poslovne banke _____________________________________________________

Ponuditelj je u sustavu PDV-a (zaokružiti):                  DA                                    NE

Adresa za dostavu pošte: ______________________________________________________________

E- adresa: ___________________________________________________________________________

Kontakt osoba: ______________________________________________________________________

Broj telefona:___________________________________  Broj faks: ___________________________

 

ROK VALJANOSTI PONUDE je 60 dana.

 

UKUPNA CIJENA bez PDV-a                                              ________________________ €

PDV 25 %                                                                              ________________________ €

SVEUKUPNA CIJENA s PDV-om                                        ________________________ €

 

 

________________________________

             (Mjesto i datum)

Ponuditelj:

                                                     M.P.

___________________________________

              (Potpis ovlaštene osobe)

 

         ……………………………………………………………………… 

                                                                                  (Upisati ime, prezime i funkciju ovlaštene osobe)

 

 

PRILOG III. IZJAVA O NEKAŽNJAVANJU

 

IZJAVA O NEKAŽNJAVANJU

 

Na temelju odredbi Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ broj 120/16, 114/22 ) ovlaštena osoba za zastupanje gospodarskog subjekta, koji kao ponuditelj sudjeluje u postupku jednostavne nabave za:  Izgradnju dječjeg igrališta u Bapskoj, daje slijedeću izjavu:

 

Ja,_______________________________________________________________________________

(ime i prezime, OIB)

 

pod materijalnom i kaznenom odgovornošću izjavljujem da protiv mene niti gospodarskog subjekta

 

________________________________________________________________________________

(naziv gospodarskog subjekta)

 

nije izrečena pravomoćna osuđujuća presuda za jedno ili više sljedećih kaznenih djela:

a) sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji, na temelju:

– članka 328. (zločinačko udruženje) i članka 329. (počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja) Kaznenog zakona

– članka 333. (udruživanje za počinjenje kaznenih djela), iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

b) korupciju, na temelju:

– članka 252. (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 253. (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 254. (zlouporaba u postupku javne nabave), članka 291. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 292. (nezakonito pogodovanje), članka 293. (primanje mita), članka 294. (davanje mita), članka 295. (trgovanje utjecajem) i članka 296. (davanje mita za trgovanje utjecajem) Kaznenog zakona

– članka 294.a (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 294.b (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 337. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 338. (zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti), članka 343. (protuzakonito posredovanje), članka 347. (primanje mita) i članka 348. (davanje mita) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

c) prijevaru, na temelju:

– članka 236. (prijevara), članka 247. (prijevara u gospodarskom poslovanju), članka 256. (utaja poreza ili carine) i članka 258. (subvencijska prijevara) Kaznenog zakona

– članka 224. (prijevara), članka 293. (prijevara u gospodarskom poslovanju) i članka 286. (utaja poreza i drugih davanja) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

d) terorizam ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima, na temelju:

– članka 97. (terorizam), članka 99. (javno poticanje na terorizam), članka 100. (novačenje za terorizam), članka 101. (obuka za terorizam) i članka 102. (terorističko udruženje) Kaznenog zakona

– članka 169. (terorizam), članka 169.a (javno poticanje na terorizam) i članka 169.b (novačenje i obuka za terorizam) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

e) pranje novca ili financiranje terorizma, na temelju:

– članka 98. (financiranje terorizma) i članka 265. (pranje novca) Kaznenog zakona

– članka 279. (pranje novca) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

f) dječji rad ili druge oblike trgovanja ljudima, na temelju:

– članka 106. (trgovanje ljudima) Kaznenog zakona

– članka 175. (trgovanje ljudima i ropstvo) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.),

 

________________________________

             (Mjesto i datum)

 

Ponuditelj:

                                                     M.P.

 

_________________________________                                      (Potpis ovlaštene osobe)

 

 

 

 

PRILOG IV. POPIS IZVEDENIH RADOVA U GODINI U KOJOJ JE ZAPOČEO POSTUPAK JAVNE NABAVE I TIJEKOM 5 (PET) GODINE KOJE PRETHODE TOJ GODINI (2020. – 2025.)

 

PRILOG IV. – POPIS IZVEDENIH RADOVA U GODINI U KOJOJ JE ZAPOČEO POSTUPAK JAVNE NABAVE I TIJEKOM 5 (PET) GODINE KOJE PRETHODE TOJ GODINI (2020. – 2025.)

EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE: _____________

Ponuditelj: __________________________________
Rb Naziv i opis izvršenih radova Vrijednost radova/ugovora Period izvršenja radova

(datum početka – datum završetka radova)

Naziv druge

ugovorne strane

(nositelja projekta) i

kontakt podaci

         
2.                
3.                

 

 

U _________, ____________. godine.

 

 (Ime i prezime, potpis ovlaštene osobe ponuditelja)

 

PRILOG V. KRITERIJI OCJENJIVANJA PONUDA KOD ODABIRA EKONOMSKI NAJPOVOLJNIJE PONUDE

Kriterij za odabir ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda (ENP).

Naručitelj će primijeniti kriterij ekonomski najpovoljnije ponude na način da će između valjanih ponuda, odabrati ekonomski najpovoljniju ponudu za cjelokupni predmet nabave. Odabir najpovoljnije ponude izvršit će se uspoređivanjem iskazane cijene ponude i dodatnih kriterija odabira putem formule i tablice bodovanja.

Svaki od kriterija se ocjenjuje zasebno sukladno dolje navedenim zahtjevima, a zbroj bodova dobiven za svaki od kriterija određuje ukupan broj bodova na način da se upisuje vrijednost sa zaokruživanjem na dvije decimalne jedinice. Maksimalni broj bodova koji ponuditelj može ostvariti zbrojem svih kriterija je 100 bodova.

 Ekonomski najpovoljnija ponuda je ponuda koja, uz kriterije za kvalitativan odabir gospodarskog subjekta i ostale uvjete iz dokumentacije o nabavi, ostvari najveći broj bodova. U slučaju da su dvije ili više ponuda jednako rangirane prema kriteriju odabira, Naručitelj će odabrati ponudu koja je zaprimljena ranije.

Kriteriji odabira su ukupna cijena ponude i jamstveni rok za otklanjanje nedostataka. Relativni značaj oba kriterija prikazan su u tablici u nastavku.

 

Redni broj KRITERIJ BROJ BODOVA
1. C = Cijena ponude 70
2. I = Iskustvo na istim i sličnim poslovima 30
Maksimalan broj bodova 100

 

1.              KRITERIJ  – Cijena ponude

Osnova navedenog kriterija je valjana ponuda s najnižom cijenom. Maksimalni broj bodova koji ponuditelj može dobiti prema ovom kriteriju je 70 bodova. Onaj ponuditelj koji dostavi valjanu ponudu s najnižom cijenom dobit će maksimalni broj bodova.

Ostale ponude vrednuju se relativno prema valjanoj ponudi s najnižom cijenom na način da će dobiti manji broj bodova, koji odgovara relativnom odstupanju njihovih ponuđenih vrijednosti od ponuđene vrijednosti valjane ponude s najnižom cijenom, što se računa prema sljedećoj formuli:

 

Bc= (Cmin/Ci) x 70                   

 

Pri čemu su:

Bc– broj bodova koji ponuda dobiva za ponuđenu cijenu (zaokruženo na dvije decimale)
Cmin– najniža cijena valjane ponude ponuđene u postupku nabave
Ci– cijena ponude koja se ocjenjuje
i – i = 1, 2,…, n (gdje je n – broj ponuda)
70 – težinski faktor (ponder) za kriterij bodovanja cijene ponude (maksimalni broj bodova za kriterij)

 

2.         KRITERIJ  – dosadašnje iskustvo na istim i sličnim poslovima

Ponuda po ovom kriteriju može ostvariti maksimalno 30 bodova.

Ponuditelj u ponudi mora priložiti barem jednu potvrdu ili naslovnicu projekta za isti ili sličan posao. Ocjenjuje se ukupni valjani broj potvrda ili naslovnica projekata.

 

Bref= (Ii/Imax) x 30                    

 

Bref – broj bodova za ponudu koja se ocjenjuje

Imax – najveći broj potvrda iz ponude u postupku nabave

Ii – broj potvrda u ponudi koja se ocjenjuje

30 – težinski faktor (ponder) za kriterij bodovanja dosadašnjeg iskustva

 

Nakon što se za svaku ponudu utvrdi bodovna vrijednost prema pojedinim kriterijima, zbrojit će se bodovi dodijeljeni po svakom od kriterija kako bi se dobio ukupan broj bodova za pojedinu ponudu.

Ukupan broj bodova koje ponuda dobiva prilikom ocjene ponuda, računa se prema formuli.

 

Buk = Bi + Bref              

 

Pri čemu su:

Buk – ukupan broj bodova za ponudu

Bi– broj bodova koji je ponuda dobila za ponuđenu cijenu

Bref -broj bodova koji je ponuda dobila za iskustvo

 

Javni poziv Preradovićeva

1. Prilog II. Troškovnik I.

2. Prilog II. Troškovnik II.

Elaborat_Preradovića 1

Elaborat_Preradovića 2

 

Bookmark the permalink.

Comments are closed.