POZIV ZA PODNOŠENJE PONUDA U POSTUPKU JEDNOSTAVNE NABAVE
Evidencijski broj nabave JN 2/2023
Ilok, siječanj 2023. Godine
SADRŽAJ:
- Podaci o naručitelju
- Osoba ili služba zadužena za kontakt
- Podaci o postupku javne nabave
- Opis predmeta nabave
- Količina predmeta nabave
- Specifikacije predmeta nabave
- Troškovnik
- Mjesto isporuke usluge
- Rok isporuke usluge
- Rok za dostavu ponude
- Pravna i poslovna sposobnost (uvjeti pravne i poslovne sposobnosti te dokumenti kojima se dokazuje sposobnost)
- Način dostave ponude
- Kriterij za odabir ponude
- Datum, vrijeme i mjesto dostave ponuda
- Rok za donošenje odluke o odabiru
- Rok, način i uvjeti plaćanja
PRILOG I – PONUDBENI LIST
PRILOG II – Troškovnik
OPĆI PODACI
Podaci o naručitelju:
Naziv: GRAD ILOK
Sjedište: Trg Nikole Iločkog 13 ,Ilok
OIB: 83038408398
Telefon: 032/592-950
Telefaks: 032/592-966
URL: www.ilok.hr
Osoba ili služba zadužena za kontakt:
Kontakt osoba: Klasanović Ivan ing.građ.
Telefon: 032/592-960
e-mail: grad.ilok@ilok.hr
Podaci o postupku javne nabave: Usluga deratizacije 2-2023.
Vrsta postupka javne nabave: Jednostavna nabava
Procijenjena vrijednost nabave: 18.000,00 eura bez PDV-a
Vrsta ugovora o javnoj nabavi: Po provedenom postupku javne nabave sklopiti će ugovor .
Elektronička dražba neće se provoditi.
PODACI O PREDMETU NABAVE
Opis predmeta nabave: Usluga deratizacije
Količina predmeta nabave:
Količina je u cijelosti iskazana u Troškovniku koji se nalazi u Prilogu II Dokumentacije za nadmetanje.
Toškovnik :
Troškovnik je sastavni dio dokumentacije za nadmetanje i nalazi se u Prilogu II dokumentacije za nadmetanje.
Mjesto isporuke usluge: Grad Ilok, Trg Nikole Iločkog 13, 32 236 Ilok
Rok isporuke naručene usluge je 12 mjeseci.
Rok za dostavu ponude:
Rok za dostavu ponude je ne kasnije od 28.02.2023. (do 14:00 sati). Gospodarski subjekt (Ponuditelj) je dužan ispuniti ponudbeni list s podacima; naziv i adresa, poslovni žiro račun, cijena ponude bez PDV-a, iznos PDV-a, cijena ponude s PDV, rok valjanosti ponude, rok isporuke.
Pravna i poslovna sposobnost (uvjeti pravne i poslovne sposobnosti te dokumenti kojima se dokazuje sposobnost):
–
Tehnička i stručna sposobnost
Potrebno iskustvo gospodarskog subjekta za izvršenje ugovora o javnoj nabavi
Popis glavnih usluga pruženih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine (2020.- 2022.) koje prethode 2023. godini .
Popis usluga sadržava naziv (vrstu) usluga, vrijednost usluga, datum izvršenja usluga te naziv druge ugovorne strane.
Gospodarski subjekt mora dokazati da je u godini u kojoj je započeo ovaj postupak javne nabave i tijekom 3 (tri) godina koje prethode toj godini uredno izvršio:
Tri (3) ugovora za usluge iste ili slične tehničko-tehnološke složenosti kao i predmet nabave čiji su zbrojeni iznos (bez PDV-a) u visini procijenjene vrijednosti predmeta nabave.
Pod sličnim predmetima nabave smatra se provođenje deratizacije ,a kojeg je ukupna vrijednost jednaka procijenjenoj vrijednosti predmeta nabave (bez PDV-a) .
Gospodarski subjekt mora posjedovati važeće rješenje nadležnog Ministarstva za obavljanje djelatnosti DDD sukladno Pravilniku o uvjetima kojima moraju udovoljavati zdravstvene ustanove i druge pravne osobe koje obavljaju djelatnost obvezne dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije kao mjere za sprječavanje i suzbijanje bolesti pučanstva („Narodne novine“ br. 35/07.)
Način dostave ponude:
Ponuda se u zatvorenoj omotnici dostavlja na adresu naručitelja:
Grad Ilok, Trg Nikole Iločkog 13 , 32 236 Ilok
Ponude se predaju neposredno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu naručitelja, u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznačeno:
– na prednjoj strani: GRAD ILOK Trg Nikole Iločkog 13 32 236 ILOK
Predmet nabave: Usluga deratizacije- 2023.
››NE OTVARAJ‹‹
– na poleđini: NAZIV I ADRESA GOSPODARSKOG SUBJEKTA
Ponuditelj samostalno određuje način dostave ponude i sam snosi rizik eventualnog gubitka odnosno nepravovremene dostave ponude.
Naručitelj će za neposredno dostavljene ponude izdati potvrdu o primitku.
Kriterij za odabir ponude: Kriterij odabira ponude je najniža cijena.
Datum, vrijeme i mjesto dostave ponuda:
Ponude moraju biti dostavljene bez obzira na način dostave, na adresu: Grad Ilok,Trg Nikole Iločkog 13, 32 236 Ilok do 28.02.2023. do 14.00 sati.
Pristigle ponude se ne otvaraju javno. Ponude koje nisu pristigle u propisanom roku neće se otvarati i vraćaju se ponuditelju neotvorene.
Rok za donošenje odluke o odabiru:
Rok za donošenje odluke o odabiru ili odluke o poništenju postupka javne nabave iznosi najduže 5 (pet) dana od isteka roka za dostavu ponuda.
Naručitelj zadržava pravo poništiti ovaj postupak nabave, odnosno ne odabrati niti jednu ponudu u bilo kojoj fazi postupka nabave.
Odluku o odabiru ili odluku o poništenju postupka javne nabave s preslikom zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda, naručitelj će bez odgode dostaviti svakom gospodarskom subjektu (ponuditelju).
Rok, način i uvjeti plaćanja:
Naručitelj se obvezuje plaćati uslugu na žiro račun gospodarskog subjekta temeljem ispostavljenih računa, u roku od 30 (trideset) dana od dana njihova primitka.
Gradonačelnica:
Marina Budimir dr. med.spec.
PRILOG I – PONUDBENI LIST
Broj ponude: _______________ Datum ponude: _______________
Naručitelj: Grad Ilok
Trg Nikole Iločkog 13,32 236 Ilok
83038408398
Predmet nabave: Usluga deratizacije-2023.
Podaci o gospodarskom subjektu (ponuditelju):
Naziv i sjedište gospodarskog subjekta
|
||||||
OIB[1] | Broj računa | |||||
Gospodarski subjekt je u sustavu PDV-a (zaokružiti) | DA NE | |||||
Adresa za dostavu pošte | ||||||
Adresa e-pošte | ||||||
Sudjelovanje podugovaratelja (zaokružiti) | DA[2] NE | |||||
Kontakt osoba gospodarskog subjekta | ||||||
Broj telefona | Broj faksa | |||||
Cijena ponude (u kunama):
Cijena ponude bez PDV-a | |
Iznos poreza na dodanu vrijednost[3] | |
Cijena ponude s PDV-om |
Rok valjanosti ponude: najmanje 30 (trideset) dana od isteka roka za dostavu ponuda.
Broj dijelova ponude: ____
ZA GOSPODARSKOG SUBJEKTA:
M.P.___________________________
TROŠKOVNIK
Usluga preventivne deratizacije na podrjučju Grada Iloka
RB | OPIS STAVKE | Opseg posla | Jedinična cijena bez PDV-a | Broj tretmana | Ukupna cijena bez PDV-a |
Deratizacija obiteljskih kuća | 2660 kom | 2 | |||
Deratizacija javnih zelenih površina | 1 ha | 2 | |||
Deratizacija kanalizacijskih ispusta | 5 ispusta | 2 | |||
Ukupno (brojkama): | |||||
Slovima: | |||||
PDV 25%( brojkama) | |||||
Slovima: | |||||
Ukupno s PDV-om(brojkama): | |||||
Slovima: |
Deratizacija je metoda uništavanja glodavaca ( štakor, miš ) koji su prijenosnici pojedinih vrlo opasnih i zaraznih bolesti ( zoonoze ) zajedničkim ljudima i životinjama, te nanose velike gospodarske štete.
Prije početka provedbe deratizacije izvjestiti Sanitarnu inspekciju i Veterinarsku inspekciju, a kontrolu nad količinom i valjanosti otrova vrši Zavod za javno zdravstvo Vukovarsko-srijemske županije
Putem plakata građanstvo će biti pravovremeno obavješteno o početku provedbe deratizacije.
Provođenje deratizacije na temelju: Zakonom o zaštiti pučanstva od zaraznih bolesti (NN79/07, 113/08, 43/09 i 130/17)
Deratizacijom bi obuhvatili:sva domaćinstva, napuštene i porušene objekte
- Grad Ilok – cca 1800 domaćinstava
- Bapska – cca 450 domaćinstava
- Mohovo – cca 110 domaćinstava
- Šarengrad – cca 300 domaćinstava